Harriet vs. Marsalkka

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Harriet Makepeace kirjoitti:Tämähän on hyvä idea poistua palstalta, varmaan pian näin teenkin, olen ollut niin keskittynyt rikosjuttuihin, etten ole huomannut että palstan kirjoittajakaarti koostuu lähinnä nettihäiriköistä, mielipuolista, pikkurikollisista jne
En voi itselleni mitään, ihan pakko!

Kuva
T: Mielipuolinen nettihäirikkö
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Pakko kuitenkin vielä kysyä millä perusteella misslontoo nimittelee täällä muita juntti ykköseksi, kakkoseksi ja kolmoseksi. Ja millä perusteella rikolliseksi ja häiriköksi ja ennenkaikkea henkisesti sairaiksi?

Ulkolaisella multipersoonalla täytyy olla mieletön kyky porautua kansaan, kun pystyy muutaman rivin heitoista tekemään tuon kaltaisia profilointeja :)

Porinkin poliisi tarvitsee apuasi, ota yhteyttä!
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

MissHolmes kirjoitti:Pakko kuitenkin vielä kysyä millä perusteella misslontoo nimittelee täällä muita juntti ykköseksi, kakkoseksi ja kolmoseksi. Ja millä perusteella rikolliseksi ja häiriköksi ja ennenkaikkea henkisesti sairaiksi?
Se tuo keskustelulle varmaan sen "hedelmällisen pohjan", jota nimimerkki Makepeace niin kovasti tännekin kaipaili. Jos minäkin nyt, MissHolmes, aloitan tästä haukkumalla sinua juntiksi, niin ehkä tämä keskustelu tästä alkaa sujumaan... Kannattaa varmaan kokeilla muissakin ketjuissa!
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Äidinkieli ei ole eesti, vaan englanti. Viroa kuten myös suomea puhun kohtuullisesti aivan muista syistä (nämä kaksi keiltä saattavat mennä minulta joskus sekaisin, sillä ovat aika samanlaisia). Yhteensä puhun viittä kieltä ja tavoitteena on opetella lisää.
Mahtaa se olla kaltaisellesi kielinerolle todella ärsyttävää, kun useat muut palstalaiset kritisoivat tapaasi kirjoittaa täällä... Taitaa vaan olla niin, että tämmöiselle normaalilla järjenjuoksulla varustetulle tavikselle ei ole mahdollista ymmärtää nerouttasi?

Mulle on ainakin kotona opetettu, että omakehu haisee. Siksi en oikein ymmärrä tuota itsesi korostamisen tarvetta, johon sorrut toisia haukkuessasi.
Onko käytöksesi ylipäänsä nettietiketin mukaista, millään kielellä? Kannattaisikohan sun nyt yrittää etsiä itsestäsi pieni huumorin siemen, niin saattaisi vähän helpottaa...

Vai onko tässä nyt pohjimmiltaan kuitenkin kyse siitä, että tekemäsi avaukset eivät ole saaneet riittävästi huomiota? Itsekin olen niitä lukenut, mutta en ole kommentoinut, koska mulla ei ole tarjota niihin lisätietoa/lisäarvoa. Näin uskon monen muunkin minfolaisen kohdalla olevan. Turha siitä(-kään) on vetää hernettä nenään.

-tavis, ja ylpeä siitä-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Hiljaa juntit!
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

maija turjukka kirjoitti:Vai onko tässä nyt pohjimmiltaan kuitenkin kyse siitä, että tekemäsi avaukset eivät ole saaneet riittävästi huomiota? Itsekin olen niitä lukenut, mutta en ole kommentoinut, koska mulla ei ole tarjota niihin lisätietoa/lisäarvoa. Näin uskon monen muunkin minfolaisen kohdalla olevan. Turha siitä(-kään) on vetää hernettä nenään.
Täälläkin on tavis, joka on kyllä Makepeacen avauksia lukenut ja ihan mielenkiinnollakin, mutta olen koittanut välttää nykyään "hui kamala hirveätä IIK!"-kommentteja ja kun minulla ei aiheisiin ole ollut lisätietoja niin olen jättänyt kommentoimatta. Kuitenkin taitaa olla, kuten monen muunkin silmissäni "pisteessä menettäneen kohdalla", että alan harkitsemaan vielä enemmän lukemistakin. Mutta sehän on oma valintani, juntti kun olen. 8)
joey
Angus MacGyver

Bombay kirjoitti:Hiljaa juntit!
Heti tuli jotenkin keskustelevaisempi olo.
Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

MissHolmes kirjoitti:Pakko kuitenkin vielä kysyä millä perusteella misslontoo nimittelee täällä muita juntti ykköseksi, kakkoseksi ja kolmoseksi. Ja millä perusteella rikolliseksi ja häiriköksi ja ennenkaikkea henkisesti sairaiksi?

Ulkolaisella multipersoonalla täytyy olla mieletön kyky porautua kansaan, kun pystyy muutaman rivin heitoista tekemään tuon kaltaisia profilointeja :)

Porinkin poliisi tarvitsee apuasi, ota yhteyttä!
No sinun multtipersoona kommentit on jätettävä ihan omaan arvoonsa. :lol:

Kirjoitustesi perusteella luonnollisesti, jotka varsinkin Madeleinen osiossa ovat idiotismin huippu. Itse olin yhteydessä palstaan ylläpitoon ja he kehuivat minua 'hyväksi kirjoittajaksi'.Osaltasi ei todellakaan ole kyse muutaman rivin viestistä, vaan antisi on ollut varmaan jotain 1000 viestin luokkaa.
Tällä palstalla voit kehua itseäsi vaikka kuinka, mutta eihän sitä tiedä jos olet vaikka lusinutkin lapsiesi heitteillejätöstä ynnä muista lapsiin kohdistuvista rikoksistasi. Sen verran paljon sinussa näyttää psykopaattisia piirteitä olevan (olet pakko-neuroottikko jne).

Tämä uusin juttu 'äidin sydän', jonka viskasin tänne, on siis erityisesti omistettu sulle.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=4182
joey
Angus MacGyver

Harriet Makepeace kirjoitti: No sinun multtipersoona kommentit on jätettävä ihan omaan arvoonsa. :lol:

Kirjoitustesi perusteella luonnollisesti, jotka varsinkin Madeleinen osiossa ovat idiotismin huippu. Itse olin yhteydessä palstaan ylläpitoon ja he kehuivat minua 'hyväksi kirjoittajaksi'.Osaltasi ei todellakaan ole kyse muutaman rivin viestistä, vaan antisi on ollut varmaan jotain 1000 viestin luokkaa.
Tuo "jätettävä ihan omaan arvoonsa" -argumenttisi ei enää oikein tehoa, arvon Makepeace. Voit opetella seuraavaan kommenttiisi (joka varmaan kohdistuu allekirjoittaneeseen) jonkin toisen suomenkielisen solvauksen.

Samoin en usko että palstan ylläpito haukkuisi yhtään vakikirjoittajaa huonoksi kirjoittajaksi tai ylipäätään mollaisi ketään ilman syytä.

Lisäksi minua kiinnostaisi tietää, kuinka on mahdollista että vaikka englanti on äidinkielesi, kieliopilliset virheesi ovat täysin samanlaisia kuin eestiä äidinkielenään puhuvilla? Vai johtuuko tämä siitä kielineroudesta, etkä enää puhu mitään kieltä natiivina?
Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

joey kirjoitti:
Harriet Makepeace kirjoitti: No sinun multtipersoona kommentit on jätettävä ihan omaan arvoonsa. :lol:

Tuo "jätettävä ihan omaan arvoonsa" -argumenttisi ei enää oikein tehoa, arvon Makepeace. Voit opetella seuraavaan kommenttiisi (joka varmaan kohdistuu allekirjoittaneeseen) jonkin toisen suomenkielisen solvauksen.

Samoin en usko että palstan ylläpito haukkuisi yhtään vakikirjoittajaa huonoksi kirjoittajaksi tai ylipäätään mollaisi ketään ilman syytä.

Lisäksi minua kiinnostaisi tietää, kuinka on mahdollista että vaikka englanti on äidinkielesi, kieliopilliset virheesi ovat täysin samanlaisia kuin eestiä äidinkielenään puhuvilla? Vai johtuuko tämä siitä kielineroudesta, etkä enää puhu mitään kieltä natiivina?
Mielestäni joku pätevämpi henkilö voisi tehdä kyseisen analyysin esim nimim skoone joka tietääkseni puhuu ainakin seitsemää kieltä sujuvasti, ja on kouluttautunut maisteriksi tai jopa tohtoriksi filologian tai semiotiikan saralla.Sinulla taitaa olla jopa oma äidinkieli hieman hakusessa.

Ymmärrän kutakuinkin kiukkusi, mutta vakuutan etten ole 'v***n virolainen elintasopakolainen, joka käyttää meitä suomalaisia häikäilemättömästi hyväkseen, haukkuu juntiksi ja vie leivän suustamme.'

Olen asunut Suomessa opiskeluvuosina, mutta siitä on jo yli 10 vuotta aikaa. Viimeisen 3 vuoden aikana olen käynyt Suomessa vain kerran ja silloinkin oli kyseessä yhden päivän mittainen työreissu.

Täydellistä kielitaitoa palstan ylläpito ei edellytä keneltäkään. Mielestäni on oikein että kirjoitan tänne suomen kielellä ja englannin kielellä muualle, sillä palstan englantia taitamattomat eivät kirjoituksia ymmärrä.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Bombay kirjoitti:
Harriet Makepeace kirjoitti:Koska nimimerkki Harriet Makepeace ei ole avannut kyseistä topiikkia, vaan TÄMÄN ON TEHNYT TÄYSIN MIELIVALTAISESTI PALSTAN YLLÄPITO,

niin siitä syystä nimim. Harriet Makeace ei osallistu kyseiseen keskusteluun vaan jättää koko topiikin ja KAIKKI siinä olevat kommentit (joita en vaivaudu edes lukemaan) täysin omaan arvoonsa.
Etpä varmaan :D
Tämä ainakin natsas :D
Harriet Makepeace kirjoitti: Itse olin yhteydessä palstaan ylläpitoon ja he kehuivat minua 'hyväksi kirjoittajaksi'.
HAHAH! "Älä, oikeesti. Vähän siistiiii!"
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^^Kirjoita ihmeessä, mutta voisitko olla sen verran ystävällinen muita kohtaan, että jättäisit itsesi/kielitaitosi kehumisen vähemmälle? Se pelkkä kielitaito kun ei aina riitä asioiden ymmärtämiseen... kiitos :wink:

-luen sujuvasti kolmea vierasta kieltä ja vähän kirjoitankin, mutta puhumisen hoidan tällä kotimaisella-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Nimimerkki joey on ilmeisesti joutunut lapsuudessaan toistuvasti ankaran kritiikin kohteeksi, mistä johtunee myötätunnon puute ja halu hyökätä susilauman tavoin "jalkansa satuttanutta" kirjoittajaa päin.

Moitiskelit Makepeacea tuolla aiemmin itsekehuista, itse olet kuitenkin toistuvasti korostanut omia lähtökohtiasi, "perheeni on erittäin akateeminen."
Perheesi akateeminen status ei taida kuiten korottaa sinua toisten yläpuolelle.

Tuollainen asenne kielii siitä, että sinulla ei ole omia ansioita.

Näytät myös nautiskelevan jonkun joutuessa ajojahdin kohteeksi.

Tutkiskele itseäsi ja tee se tarkkaan.
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Makepeacen viestit ovat mielestäni täyttä asiaa, ei mitään tyyliin "tanssin mieheni käsivarsilla yökerhossa ja vähänkö kaikki koitti iskee mua.

Toisin kuin sulla, joey.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Mielenkiintoista, että joku ns vastaa itselleen, vai jatkatko vain edellistä kirjoitustasi pekkaeric?
Laita YV:tä Joeylle, kiitos.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Vastaa Viestiin