Äidinkieli ei ole eesti, vaan englanti. Viroa kuten myös suomea puhun kohtuullisesti aivan muista syistä (nämä kaksi keiltä saattavat mennä minulta joskus sekaisin, sillä ovat aika samanlaisia). Yhteensä puhun viittä kieltä ja tavoitteena on opetella lisää.
Mahtaa se olla kaltaisellesi kielinerolle todella ärsyttävää, kun useat muut palstalaiset kritisoivat tapaasi kirjoittaa täällä... Taitaa vaan olla niin, että tämmöiselle normaalilla järjenjuoksulla varustetulle tavikselle ei ole mahdollista ymmärtää nerouttasi?
Mulle on ainakin kotona opetettu, että omakehu haisee. Siksi en oikein ymmärrä tuota itsesi korostamisen tarvetta, johon sorrut toisia haukkuessasi.
Onko käytöksesi ylipäänsä nettietiketin mukaista, millään kielellä? Kannattaisikohan sun nyt yrittää etsiä itsestäsi pieni huumorin siemen, niin saattaisi vähän helpottaa...
Vai onko tässä nyt pohjimmiltaan kuitenkin kyse siitä, että tekemäsi avaukset eivät ole saaneet riittävästi huomiota? Itsekin olen niitä lukenut, mutta en ole kommentoinut, koska mulla ei ole tarjota niihin lisätietoa/lisäarvoa. Näin uskon monen muunkin minfolaisen kohdalla olevan. Turha siitä(-kään) on vetää hernettä nenään.
-tavis, ja ylpeä siitä-