Vittuiluketju teille, olkaa hyvä
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Olen pitkälti sitä mieltä, että jokainen tältä foorumilta pitäisi laittaa sinne juoksemaan. Heikot karsiutuu, vahvat jää eloon. Ja jos ketään ei jäisi eloon, niin ei sekään järin suuri menetys ihmiskunnalle olisi.rapier kirjoitti:Bled, nuo sun avassa olevat pölvästit pitäis panna ampumaradalle juokseen! Ainiin!![]()
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
Porin
Mitäs järkeä siinä olisi että jokainen juoksisi ampumaradalla? Kuka siellä sitten ampuisi? Mennään mielummin pururadalle.VoDKa kirjoitti: Olen pitkälti sitä mieltä, että jokainen tältä foorumilta pitäisi laittaa sinne juoksemaan. Heikot karsiutuu, vahvat jää eloon. Ja jos ketään ei jäisi eloon, niin ei sekään järin suuri menetys ihmiskunnalle olisi.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Voisihan sinne rakentaa semmoisen robotin joka tähtää ja ampuu aina kun havaitsee liikettä.Porin kirjoitti:Mitäs järkeä siinä olisi että jokainen juoksisi ampumaradalla? Kuka siellä sitten ampuisi? Mennään mielummin pururadalle.VoDKa kirjoitti: Olen pitkälti sitä mieltä, että jokainen tältä foorumilta pitäisi laittaa sinne juoksemaan. Heikot karsiutuu, vahvat jää eloon. Ja jos ketään ei jäisi eloon, niin ei sekään järin suuri menetys ihmiskunnalle olisi.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
Porin
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
-
Porin
Mutta kun alunperin ehdotus oli että kaikki ovat juoksemassa ampumaradalla. Ei silloin ole ketään ampumassa, kaikki on siellä radalla.Loka kirjoitti:Eiku ma olen se, jolla on AA -12 kädessä.Porin kirjoitti: Siellä juoksemassa kuten muutkin?
Nyt kun kerran on mahdollisuus nussia pilkkua polvillaan takaapäin, annan laulattaa oikein kunnolla!