Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Siis onko tossa rimman avassa joku todellinen henkilö? Bled, nuo sun avassa olevat pölvästit pitäis panna ampumaradalle juokseen! Ainiin! :oops: :shock:
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

rapier kirjoitti:Bled, nuo sun avassa olevat pölvästit pitäis panna ampumaradalle juokseen! Ainiin! :oops: :shock:
Olen pitkälti sitä mieltä, että jokainen tältä foorumilta pitäisi laittaa sinne juoksemaan. Heikot karsiutuu, vahvat jää eloon. Ja jos ketään ei jäisi eloon, niin ei sekään järin suuri menetys ihmiskunnalle olisi.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

VoDKa kirjoitti: Olen pitkälti sitä mieltä, että jokainen tältä foorumilta pitäisi laittaa sinne juoksemaan. Heikot karsiutuu, vahvat jää eloon. Ja jos ketään ei jäisi eloon, niin ei sekään järin suuri menetys ihmiskunnalle olisi.
Mitäs järkeä siinä olisi että jokainen juoksisi ampumaradalla? Kuka siellä sitten ampuisi? Mennään mielummin pururadalle.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

rapier kirjoitti:****pitäis panna ampumaradalle juokseen! Ainiin! :oops: :shock:
Tontsa ja Loka pitaisi sulkea yhteiseen tilaan pariksi tunniksi. Nähtäisi mista kukakin on tehty. Kummallekin mukaan 0,75 kossu ja sähkötainnutin.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Porin kirjoitti:
VoDKa kirjoitti: Olen pitkälti sitä mieltä, että jokainen tältä foorumilta pitäisi laittaa sinne juoksemaan. Heikot karsiutuu, vahvat jää eloon. Ja jos ketään ei jäisi eloon, niin ei sekään järin suuri menetys ihmiskunnalle olisi.
Mitäs järkeä siinä olisi että jokainen juoksisi ampumaradalla? Kuka siellä sitten ampuisi? Mennään mielummin pururadalle.
Voisihan sinne rakentaa semmoisen robotin joka tähtää ja ampuu aina kun havaitsee liikettä.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Loka
Alibin Kestotilaaja

Porin kirjoitti: Mitäs järkeä siinä olisi että jokainen juoksisi ampumaradalla? Kuka siellä sitten ampuisi? Mennään mielummin pururadalle.
Mä olen mukana. Sanokaa vaan aika ja paikka.
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

rapier kirjoitti:Bled, nuo sun avassa olevat pölvästit pitäis panna ampumaradalle juokseen! Ainiin! :oops: :shock:
Hah. Nehän oli siellä jo.
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Porin

Loka kirjoitti:
Porin kirjoitti: Mitäs järkeä siinä olisi että jokainen juoksisi ampumaradalla? Kuka siellä sitten ampuisi? Mennään mielummin pururadalle.
Mä olen mukana. Sanokaa vaan aika ja paikka.
Siellä juoksemassa kuten muutkin?
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Jack the Ripper kirjoitti:8) :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
8) 8) :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
8) 8) 8) :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
8) 8) 8) 8) :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
8) 8) 8) 8) 8) :oops: :oops: :oops: :oops:
8) 8) 8) 8) 8) 8) :oops: :oops: :oops:
8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) :oops: :oops:
8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) :oops:
Haist ite!
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Loka
Alibin Kestotilaaja

Porin kirjoitti: Siellä juoksemassa kuten muutkin?
Eiku ma olen se, jolla on AA -12 kädessä.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Loka kirjoitti:
Haluun sen ysimillisen sitten. Oi sitä riemun tunnetta. Ampuisin itseni ensimmäisenä. Ha ha.

Porin

Loka kirjoitti:
Mutta kun alunperin ehdotus oli että kaikki ovat juoksemassa ampumaradalla. Ei silloin ole ketään ampumassa, kaikki on siellä radalla.
Nyt kun kerran on mahdollisuus nussia pilkkua polvillaan takaapäin, annan laulattaa oikein kunnolla!
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Bleddyn kirjoitti:
Jaaha sarkasmini ei toimi! :oops: :oops:
Loka
Alibin Kestotilaaja

Porin kirjoitti: Nyt kun kerran on mahdollisuus nussia pilkkua polvillaan takaapäin, annan laulattaa oikein kunnolla!
No ilman muuta. Kaikki nussiminen on aina vaivan arvoista.
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

rapier kirjoitti:
Bleddyn kirjoitti:
Jaaha sarkasmini ei toimi! :oops: :oops:
No justhan mä sille naurelin. :D
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Vastaa Viestiin