Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Tökkii tökkii... sikakoira silti ei malta pitää taukoa vaan odottelee sinnikkäästi sivujen latautumista :lol:

Onkohan siellä onanoikaa lataamassa foorumille taas jotain romaanin mittaista kirjoitusta hassunhauskojen bidenin ja faucin kuvien kera, vai mikä tällä kertaa jumittaa...?
damfin

kävikö sikakoiralle kännipäissään hutsarit tuolla kysy ylläpidolta ketjussa? :lol:

Ensin Eric Blair nimimerkki liitti viestiinsä kuvan josta näkyi vain puolet, myöhemmin kuva oli korjattu ja sikakoira nimimerkki valitteli että kuvien liittämisessä on jotain häikkää tai sitten hän on vain liian kännissä, menikö nimimerkit sekaisin vai mitä tapahtui? :mrgreen:
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

No nyt tuli aika paha mysteeri ja en usko sinun kykenevän sitä ratkaisemaan :wink:
Tökkii tökkii... sikakoira silti ei malta pitää taukoa vaan odottelee sinnikkäästi sivujen latautumista
Mielenkiintoista sisäpiirin tietoa ,hmmm :mrgreen:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
EricBlair
Axel Foley
Viesti:

Viesti Kirjoittaja EricBlair »

damfin kirjoitti: La Maalis 05, 2022 11:07 pm Ensin Eric Blair nimimerkki liitti viestiinsä kuvan josta näkyi vain puolet, myöhemmin kuva oli korjattu ja sikakoira nimimerkki valitteli että kuvien liittämisessä on jotain häikkää tai sitten hän on vain liian kännissä, menikö nimimerkit sekaisin vai mitä tapahtui? :mrgreen:
Liitteet
IMG_20220304_201901_980.jpg
IMG_20220304_201901_980.jpg (135.15 KiB) Katsottu 1609 kertaa
-Kaikki on nykyään ok-
ASierra
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Naurattaa ukraina ketjussa pätevät mieslapset:

"Olen lukenut kolme artikkelia sotatekniikasta ja katsonut kaksi luentoa Venäjästä. Lisäksi olen selannut Twitteriä määrätietoisesti.

Niinpä pystyn vastaamaan mihin tahansa puolustuspoliittiseen kysymykseen.

Veikkaan että vielä tämän päivän aikana puolustusministeriö kutsuu minut strategiseksi neuvonantajaksi"
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
damfin

ASierra kirjoitti: Su Maalis 06, 2022 12:48 pm Naurattaa ukraina ketjussa pätevät mieslapset:

"Olen lukenut kolme artikkelia sotatekniikasta ja katsonut kaksi luentoa Venäjästä. Lisäksi olen selannut Twitteriä määrätietoisesti.

Veikkaan että vielä tämän päivän aikana puolustusministeriö kutsuu minut strategiseksi neuvonantajaksi"
Olisiko sinulla heittää sieltä muutama esimerkki, että me muutkin osattaisiin nauraa juuri niille? :lol:
Muutenhan tuossa ketjussa kyllä naurattaa monikin asia, varsinkin ne ukrainan natsit ja great reset, toisaalta itse sota ei kyllä juurikaan naurata.
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

ASierra kirjoitti: Su Maalis 06, 2022 12:48 pm Naurattaa ukraina ketjussa pätevät mieslapset:

Heh joo.
Onhan siellä ollut ihan hyviäkin juttuja.
Ja mistä sitä tietää missä kukakin on töissä jos nyt on.

Kuva
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
acp
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja acp »

damfin kirjoitti: Su Maalis 06, 2022 2:20 pm Muutenhan tuossa ketjussa kyllä naurattaa monikin asia, varsinkin ne ukrainan natsit
Ukrainian servicemen help evacuate civilians near Irpin, Ukraine
https://twitter.com/GettyImagesNews/sta ... 04/photo/1

Kuva
Kuva
Kuva
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

damfin kirjoitti: Su Maalis 06, 2022 2:20 pm

Olisiko sinulla heittää sieltä muutama esimerkki, että me muutkin osattaisiin nauraa juuri niille? :lol:
Muutenhan tuossa ketjussa kyllä naurattaa monikin asia, varsinkin ne ukrainan natsit ja great reset, toisaalta itse sota ei kyllä juurikaan naurata.
Kyllähän ne natsit nyt naurattaa :lol:

https://thegrayzone.com/2022/03/04/nazi ... war-russia
How Ukraine’s Jewish president Zelensky made peace with neo-Nazi paramilitaries on front lines of war with Russia

Tai sanotaanko tarkemmin näiden olemassaolon kiistäminen :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
damfin

Niitä pahuksen natseja on kaikkialla :mrgreen:
natsit trumputtaa ja onanoi
natsit trumputtaa ja onanoi
qanon-querdenker-100_2400x1350.jpeg (100.76 KiB) Katsottu 1400 kertaa
Tule apuun Putin :lol:
Heisenberg420
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Heisenberg420 »

Sikakoiralle, toi hymiöitten tunkeminen joka vitun koloon on todella vajaaälyistä toimintaa.
"Nauru pidentää ikää, ellei sitten satu nauramaan väärälle henkilölle."
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Heisenberg420 kirjoitti: Ti Maalis 08, 2022 8:05 pm Sikakoiralle, toi hymiöitten tunkeminen joka vitun koloon on todella vajaaälyistä toimintaa.
Luulen, että sillä on vaan elohiiri silmässä :wink: .
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
JammuSetä

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

sikakoira kirjoitti: Pe Maalis 04, 2022 2:07 pm Kukahan tämä nimimerkki mahtaisi olla

Yöllinen kulkija

Minä voin kertoa koska joudun ppakotettuna näitä tarinoita seuraamaan kaikki yöt. Kyseessä on ryssätrolli Putsari :mrgreen:

T: hybridikeskus :lol:
Yöllinen Kulkija sai viikon bannin trollauksesta joka ketjussa. Eli MOT
palokirves
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Pietarissa näyttää taas SikakoiraExPirinisti olevan yövuorossa. Kello näyttää Pietarissa olevan kohta puoli kuusi aamulla.
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 9:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
URSA
James Bond (Roger Moore)

Viesti Kirjoittaja URSA »

Ei yllätä ettei sikakoira erota kahta raskaana olevaa naista toisistaan eikä ymmärrä, mitä tarkoittaa bloggari. Ei ole sama kuin malli. B-luokan trollit on kohta Ö-luokkaa, kun palkka pienenee koko ajan ja työ muuttuu entistä typerämmäksi.

Sikakoira paiskii töitä:
Kuva
Vastaa Viestiin