Minä olen ollut tämän nettisivun jäsen vasta vähän aikaa, kuten varmaan olette huomanneet.

Ensin lueskelin ulkopuolisena kunnes sitten päätin rekisteröityä koska huomasin että minulla on paljonkin sanottavaa.heh. En voinut vastustaa kiusausta.
Aina löytyy jotain valittamista.. tiivistyksenä: minua ärsyttää ihmiset, jotka eivät hallitse suomenkieltä eli yhdyssanoja, välimerkkejä kuten piste ja pilkku jne. Pitkää tekstiä ilman välimerkkejä tai edes isoja alkukirjaimia uuden lauseen aloittamisen merkeissä on vaikealukuinen. Hyvin usein olen jättänyt moiset kokonaan lukematta.
Joillakin palstoilla on ihmisiä, jotka selvästi omaavat hyvin rasistisia mielipiteitä. "Se on aina se neekeri joka teki sen menis vittu afrikkaan takasi viidakkoon pois suomesta sähläämästä". Huoh. Aatu kuoli jo, antakaa olla.
Jotkut ihmiset ottavat hyvin henkilökohtaisesti toisten mielipiteet, eri asia on jos sanominen on tarkoitettukin henkilökohtaiseksi loukkaukseksi mutta tietääkseni sellaista ei täällä kovinkaan usein ainakaan tapahdu..? Ja jos heität jotain huumorilla, joku tulee heti sanomaan vakavana jotain takasi ja ottaa sen henkilökohtaisesti. Siis puhun nyt teksteistä, joista huomaa aivan selvästi niiden olevan huumoria. Itse käytän sarkasmia paljonkin mutta olen koittanut tehdä sen myös selväksi tai ilmaisen lopussa ettei sitä tarvitse ottaa vakavasti. Monesti on heitettykin että "en ota:D" mikä on ihan kiva juttu.
Mutta jotain positiivistakin näin kaikkien inhoamana OFF TOPICINA.

Ihmiset täällä ovat älykkäitä, mukavia (toki niitä dorkiakin aina mahtuu joukkoon, mutta onneksi niitä ei ole sivusto täynnä), kriittisiä esim. lähteitä kohtaan ja hyvin selkeitä ajatustensa ilmaisemisessa sekä auttavaisia. Kun joku kysyy jotakin, siihen tulee lähes poikkeuksetta vastaus ilman pilkkaamista. No, ainahan täytyy vähän vittuilla ja härnätä mutta hyvän maun rajoissa kuitenkin.

tsemppiä ihmiset, kyllä se siitä.
(anteeksi jos tekstissä on virheitä, flunssassa ei auta kirjoittelu ja sain vähän väliä juosta koiranpennun perässä koska se järsi meikän kenkää.prkl.)
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -