serialist kirjoitti:Se on vielä pahempaa jos on ollut huono päivä ja kiroaa klassisesti että "vois vaikka vaan ampua kaikki." ja samalla pyörii joku columbine -video youtubessa. On meinaan käynyt noin joskus ja sai kyllä selitellä vaikkei porukka vissiin ees yhdistäny noita toisiinsa.enivei.

Minusta on erittäin harmillista, ettei muu maailma tunnu jakavan sitä huumorintajua ja ilmaisuja, joita minä käytän. "Vittu, vois vaikka tappaa sen ja sen" on ihan normaali sanonta minulle. Kuolemalla vitsailen myös päivittäin, heitän läppää siitä ja vastaavaa. Tämän takia olen joutunut ongelmiin jo ala-asteelta lähtien, jolloin huolestuneet opettajat alkoivat ottamaan yhteyttä vanhempiini puheideni vuoksi. Vanhemmat siinä sitten selittelivät, että se on normaalia, no worries.
Minä saatan ihan hyvin alkaa puhumaan kouluammuskeluista tai vastaavista porukoissa ilman sen kummempaa kimmoketta ja jatkaa aihetta sen jälkeen vaikka juuri ammuskelulla.
Tosin, yleensä näitä keskusteluita käyn vain tuttujen ihmisten kanssa. Yleisesti minut tunnetaan kai hiljaisena ja vähäpuheisena ihmisenä, joka on semmoinen.. hissukka, hieman ehkä nörtähtävä tapaus. Olisi hauskaa nähdä mitä ajatuksia heräisi siinn vaiheessa jos pääsisivät edes hetkeksi pääni sisälle. Ha ha. Olisi aika loistavaa.
No mutta, kuukauden VoDKa-tietopaketti meni siinä.