Porilaiselle paris­kunnalle vuosien tuomiot törkeistä lapsen­raiskauksista

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5319
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

Eijumalauta kirjoitti: Ti Touko 03, 2022 8:54 pm Tämä sairas paska löytyy sitten facesta nimellä Elias Scyster. Ei ole vapaalla todellakaan, käsittämätöntä ettei mielisairaalassa kellään riitä aikaa valvoa mitä sillä puhelimella touhataan. No eiköhän tämäkin etu oteta pian pois. Miksi ihmeessä on edes annettu puhelin käyttöön..
Ei sulla olis linkkiä heittää. Vaikka yv:nä, en löytänyt facen haulla.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Aurinkoinenaamu
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Ti Touko 03, 2022 5:23 pm

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Aurinkoinenaamu »

Mystery89 kirjoitti: Ti Touko 03, 2022 6:16 pm moi kiitos kysymyksestä tämä asiaa ei ole mulla ikinä ollu mieles mutta asiat meni niin tää 3 henkilö sekoitti kaikki asiat sitte aloin ajaa tosi paljo ja käytin alkoholii kun vain ehdein , en toki humalaisen ajanu sillo pitäny vapaata , asiat stressas entisest enemmän ja kun siihen tuli viä tää viihdemaailma ongelma niin se vaan alkoi tapahtuu , niinkun sanoin on monta juttua miks tää tapahtui menin totaalisesti sekaisin liika paineit on ollu , jos tää 3 henkilö ei ois tullu niin asiat varmasti olisi toisiin kaduttaa nii paljon ja kaikki siis alkoi hieromisest oon ajanu liikaa sitte tää 3 ja sit viihde ja asiat kotona meni ihan nuriin näin ei ois pitäny käydä , niin hieroo mua sen takii koska mua alkoi sattuu jo ajaa 8 h jälkee lähes joka pv , mut ne hieronnat sitte muuttui oudoiks , ja kun se piste tuli siihen oli jo myöhäist , kuvittelin mieles et fantasiat 2 kans mut vääriin se oli liian myöhäst mun pää jo oli niin sekaisin :((
Tainnu mennä myös piriä ja muita huumeita kavereistasi päätellen. Mikä oli Facebookissa kaverina.
Kyl sä ihan ite oot syypää raiskaamiseen eikä uhri. Se on laitonta oli se hyväkskäyttö tai raiskaus.
Avatar
Mystery89
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Ti Touko 03, 2022 10:15 am
Paikkakunta: Estonia

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Mystery89 »

asia on selvä .
Aurinkoinenaamu
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Ti Touko 03, 2022 5:23 pm

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Aurinkoinenaamu »

Aurinkoinenaamu kirjoitti: Ti Touko 03, 2022 9:31 pm
Mystery89 kirjoitti: Ti Touko 03, 2022 6:16 pm moi kiitos kysymyksestä tämä asiaa ei ole mulla ikinä ollu mieles mutta asiat meni niin tää 3 henkilö sekoitti kaikki asiat sitte aloin ajaa tosi paljo ja käytin alkoholii kun vain ehdein , en toki humalaisen ajanu sillo pitäny vapaata , asiat stressas entisest enemmän ja kun siihen tuli viä tää viihdemaailma ongelma niin se vaan alkoi tapahtuu , niinkun sanoin on monta juttua miks tää tapahtui menin totaalisesti sekaisin liika paineit on ollu , jos tää 3 henkilö ei ois tullu niin asiat varmasti olisi toisiin kaduttaa nii paljon ja kaikki siis alkoi hieromisest oon ajanu liikaa sitte tää 3 ja sit viihde ja asiat kotona meni ihan nuriin näin ei ois pitäny käydä , niin hieroo mua sen takii koska mua alkoi sattuu jo ajaa 8 h jälkee lähes joka pv , mut ne hieronnat sitte muuttui oudoiks , ja kun se piste tuli siihen oli jo myöhäist , kuvittelin mieles et fantasiat 2 kans mut vääriin se oli liian myöhäst mun pää jo oli niin sekaisin :((
Tainnu mennä myös piriä ja muita huumeita kavereistasi päätellen. Mikä oli Facebookissa kaverina.
Kyl sä ihan ite oot syypää raiskaamiseen eikä uhri. Se on laitonta oli se hyväkskäyttö tai raiskaus.
Lisään vielä, aika paljon kerrot vaikka tuskin saisit.
Vilmavain
Lauri Hanhivaara
Viestit: 123
Liittynyt: Ti Tammi 26, 2021 4:14 pm

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Vilmavain »

Eihän tässä koko jutussa oo päätä eikä häntää. Eli ajeltiin päivät pitkät autolla ja oltiin liikaa viihdemaailmassa (GTA?), ei muistettu nukkua kun vapaa-aikanakin vielä ryypättiin rankasti. Meni päänuppi sekasin. Tuli joku 35v tuttu kaveri, joka sekotti kaiken. Sen seurauksena alettiin hyväksikäyttää omaa lasta, koska ei vaan muutakaan keksitty. Mut pedari ei olla missään nimessä kun lapsia oli vaan yksi eikä kuviakaan montaa. Ja hyväksikäyttöä tapahtu vain 3 kertaa.
Avatar
Mystery89
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Ti Touko 03, 2022 10:15 am
Paikkakunta: Estonia

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Mystery89 »

mä vaan sanon miten asiat on en voi paljastaa nimiä tai mitään tarkempaa .
Aurinkoinenaamu
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Ti Touko 03, 2022 5:23 pm

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Aurinkoinenaamu »

Mystery89 kirjoitti: Ti Touko 03, 2022 9:38 pm mä vaan sanon miten asiat on en voi paljastaa nimiä tai mitään tarkempaa .
Ehkä ne sun sairaassa mielessäsi on noin. Tuskinpa sen sun lapsen mielestä noin ole! Kannattaa ehkä vaihtaa paikkakuntaa. Luulen ettei täällä tule olemaan hyvät oltavat ja tuskin niitä kyyditettäviäkään enää löytyy sulle.
Eijumalauta
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Ti Touko 03, 2022 6:28 pm

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Eijumalauta »

*Scystar korjaan!
Avatar
Mystery89
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Ti Touko 03, 2022 10:15 am
Paikkakunta: Estonia

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Mystery89 »

en oo enää kuskamaas muuteskaan tai mitään laitonta tulevaisuudessa . ok kiitos

ei sellast nimee löydy fb katoi just itekkiin toi on väärä nimi .
maalari10
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Touko 03, 2022 6:00 pm

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja maalari10 »

en vaan ymmärrä,miten tuli edes mieleen kokeilla niitä juttuja lapsen kanssa,vaik en tiiä mitä juttuja ne oli,mutta oli kuitenkin vaikka et olisi raiskannut,tai pakottanut tekemään pervo juttuja,mutta lapsi oli kuitenkin mukana niissä xxx leikeissä ...eikö vaimo riittänyt siihen touhuun?
Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1346
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja viinitty »

Mitkä hiton salaliittoteoriat?!
Ghost hunting
Angus MacGyver
Viestit: 6522
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Lisää vaan tällästä tää on ihan mielenkiintoista, anna palaa vaan kun tutullua murteellakin tullooo tekstiä..
Avatar
Mystery89
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Ti Touko 03, 2022 10:15 am
Paikkakunta: Estonia

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Mystery89 »

kyl se löytyy nimi on toisimpäi.

hyvä video tuo youtubes 👌
Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1346
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja viinitty »

Linkkaamassani profiilissa lainaus:
Moi olen 32v 176 pitkä 80kg Olen tehnyt elämässäni Virheen ja Kadun sitä loppu elämääni, Mutta niinku tässä kaveri sanoi on päästävää menneist irti ja on aika aloittaa uuden tulevaisuuden ( Im Legend Too , Mayby im alone now but things can be fixed not all , I started my new life In Vaasa Thank you :)
Että silleen.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!
Avatar
Mystery89
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Ti Touko 03, 2022 10:15 am
Paikkakunta: Estonia

Re: Porilainen paris­kunta syytteessä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsen­raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Mystery89 »

jep toi pitää paikkans

Moi kaikkea ei voi korjata, mutta voi tehä uuden Alun ( One Day Fate Is With You
Another Day Fate Is Against You ,Stay Strong And Dnt Give Up )
Vastaa Viestiin