Treffi-Ilmoitukset

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Mun ainakin tekisi mieli laittaa treffi-ilmoitus jonnekin. Ongelma on siinä, etten halua käyttää deittisivustoja, koska siellä pyörii aika outoa porukkaa. Olisi kivaa saada ilmoituksensa tyrkättyä jonnekin, jossa porukka ei lue niitä muna pystyssä ja pillunkuvalla varustettujen silmälasien läpi.
Muutenkin kun en mitenkään hampaat irvessä ole etsimässä mitään, niin deittisivun käyttö tuntuisi jotenkin...epätoivoiselta. Olen ollut iloinen ja vapaaehtoinen yksineläjä vuosikaudet, eikä se siitä ole miksikään muuttunut, paitsi että nykyisellään tapaan itseni toisinaan ajattelemasta kuinka kivaa olisi jos olisikin välillä jotain sutinaa joka johtaisikin johonkin.
Treffi-ilmoituksen laittaminen tännekin olisi kyllä aika tuhoon tuomittu idea, koska täälläkin pyörii aika...jännittävää porukkaa, tosin omakohtaista kokemusta on myös siitä että täällä pyörii myös helvetin mahtavia tyyppejä. Olen tavalla tai toisella tutustunut kahteen kouralliseen Minfolaisia, ootte kivoja. <3
Noniin siis niihin treffi-ilmoituksiin takaisin...meinasi lähteä sivuraiteelle taas tämä höpinä. Miksi treffi-ilmoitus, no siksi etten pahemmin käy kuin töissä ja netissä, niin ei ole kauheasti mahdollisuuksia tutustua ihmisiin muuta kuin töissä tai netissä. Työkavereiden tapailu taasen on ehdoton no-no. Netistä olen viimeisten vuosien aikana löytänyt valtavasti uusia frendejä ja muutakin sutinaa, eikä siinä minusta nykyaikana ole mitään outoa. Netti on vähän sellainen nykyajan kioskinkulma. :P
Mulla on joskus ollut ilmoitus jossakin deittipalvelussakin, mutta jos laitat hauksi vaikka 25-37v miehiä, ja sulle vastaa Irma, 47v, 200kg ja kysyy tykkäänkö isoista tytöistä, niin...noh. :roll:
Eli jonnekin muualle se ilmoitus pitäisi ujuttaa kuin deittisivustoille, mutta jätän sen nyt tähänkään laittamatta niin ei ketään harmita. :lol:
Tuskin jatkossakaan laitan minnekään, mutta luen kyllä toisinaan muiden jättämiä ilmoituksia, joten lukisin Keljunkin ilmoituksen taatusti.
Kelju K. Kojootti
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Kelju K. Kojootti »

Kalessin kirjoitti:^kelju! laita nyt vaan, tää ketju on ihan oikeasti treffi-ilmoituksille...rohkeasti vaan! :lol:
Jasså, no hitto. Rouskautetaas sitten ilmoitus tänne. ;D

Hei kaikille. Kuten jo ehkä arvasitte, olen miespuoleinen henkilö. Ikää minulla on noin 30, plus miinus pari vuotta. Omaan ruskeat silmät ynnä ruskean hiuksiston. Kengännumero on 42, ja puhelinnumeroa en taida tässä ihan vielä kertoa.

Olen siis sinkku, mutta en varsinaisesti etsi seuraa. Joskaan eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka kohdalle sattuu oikein joku unelmien nainen..

En sen suuremmin välitä lapsista, joten niitä minulla ei ole eikä tule. Joskin niiden tekemisen harjoittelu on kyllä mukavaa.

Harrastuksiini voisi lukea runonlausunnan, virkkauksen, kansanmusiikin sekä kirkkohistorian. Tai sitten ei.

Suuren osan elämästäni täyttää musiikki erinäisissä muodoissansa, ja loppuajan juon kaljaa. Paitsi jossain välissä pitää töissäkin käydä tienaamassa rahaa edellä mainittuja asioita varten.

Inhoan urheilua, enkä tiedä mikä on paitsio.

Noniin, siinähän sitä. Jos haluat hieroa tuttavuutta, toimita vastauksesi merkitsemättömälle paperille kirjoitettuna ruskeassa paperipussissa Mannerheimin patsaan jalustan taakse.

T: Kelju K.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Kelju K. Kojootti kirjoitti: Inhoan urheilua, enkä tiedä mikä on paitsio.
T: Kelju K.
Hey! :lol: Jopa meikä tietää mikä on paitsio. :mrgreen:
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

^^ihana...jos en olisi jo naimisissa niin voisin olla hyvinkin kiinnostunut :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Samoin, jos en olis jo kihloissa :D
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

vapaat naiset 18-40 soitelkaa :shock:
Paavo Arhinmäki on äijä!
raippa
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja raippa »

Mtv3:n teksti tv:llä oli ainakin joskus treffipalvelu, minne sai lähettää puhelinnumeronsa kaiken kansan näkyviin. Joskus menneinä vuosina vastasinkin sunnuntaikohmeloissani muutamalle ilmoituksen jättäneelle paikalliselle neidille ja sovittiin sokkotreffit. Pari oli varsinaisia kalmasäkkejä, joille olisin tehnyt oharit jos olisin moukempi. Parin kanssa oli päin vastoin ihan mukavat kiksautukset.

Nykyään ei kyllä löydy vastaavaan mielenkiintoa, johtunee kai siitä että sunnuntaikohmelosta tai siihen verrattavasta koomasta ei tule nykyään liiemmin kärsittyä. Ja on se helvetisti helpompaa hakea seuraa kuppilasta plus tietty se että näkee jo hieman päältä päin mitä on mukaansa ottamassa.
fitness
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja fitness »

loneliness kirjoitti:vapaat naiset 18-40 soitelkaa :shock:

Et taida saada montaakaan soittoa, kun numero unohtui :roll: . Ei, älä pelästy, en ajatellut soittaa, en sovi hakemaasi naistyyppiin. Noin laajasta ikähaitarista huolimatta toi "vapaat naiset" heitti mut pelistä :D
loneliness
Jessica Fletcher

..
Viimeksi muokannut loneliness, To Heinä 24, 2008 1:17 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

loneliness kirjoitti: puolivälissä kolmatta kymmentä vuosikymmentä oleva
Ai siis häh? :D Siis kolmesta kympistä puolet, eli 15? vai siis 25? Toi oli kyllä jo aika monimutkaisesti sanottu :D Mut ei sillä.. jatkakaa 8)
Nerot hallitsevat kaaoksen
loneliness
Jessica Fletcher

siis 20-30, jatketaan :lol:
Paavo Arhinmäki on äijä!
Bambinos
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

Onko muuten yhtään minfo-romanssia vielä syntynyt? :)
loneliness
Jessica Fletcher

En tiedä, ootko nainen? 8)
Paavo Arhinmäki on äijä!
Bambinos
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

loneliness kirjoitti:En tiedä, ootko nainen? 8)
Oon 8) Mutta varattu :P
Muuten kyllä voisin söpöisen lonelinessin kanssa lähteä treffeille :)
loneliness
Jessica Fletcher

Hyvää kesänjatkoa sinne sitten, ei pidä lannistua pakeista :lol:
Paavo Arhinmäki on äijä!
Vastaa Viestiin