Muutenkin kun en mitenkään hampaat irvessä ole etsimässä mitään, niin deittisivun käyttö tuntuisi jotenkin...epätoivoiselta. Olen ollut iloinen ja vapaaehtoinen yksineläjä vuosikaudet, eikä se siitä ole miksikään muuttunut, paitsi että nykyisellään tapaan itseni toisinaan ajattelemasta kuinka kivaa olisi jos olisikin välillä jotain sutinaa joka johtaisikin johonkin.
Treffi-ilmoituksen laittaminen tännekin olisi kyllä aika tuhoon tuomittu idea, koska täälläkin pyörii aika...jännittävää porukkaa, tosin omakohtaista kokemusta on myös siitä että täällä pyörii myös helvetin mahtavia tyyppejä. Olen tavalla tai toisella tutustunut kahteen kouralliseen Minfolaisia, ootte kivoja. <3
Noniin siis niihin treffi-ilmoituksiin takaisin...meinasi lähteä sivuraiteelle taas tämä höpinä. Miksi treffi-ilmoitus, no siksi etten pahemmin käy kuin töissä ja netissä, niin ei ole kauheasti mahdollisuuksia tutustua ihmisiin muuta kuin töissä tai netissä. Työkavereiden tapailu taasen on ehdoton no-no. Netistä olen viimeisten vuosien aikana löytänyt valtavasti uusia frendejä ja muutakin sutinaa, eikä siinä minusta nykyaikana ole mitään outoa. Netti on vähän sellainen nykyajan kioskinkulma.
Mulla on joskus ollut ilmoitus jossakin deittipalvelussakin, mutta jos laitat hauksi vaikka 25-37v miehiä, ja sulle vastaa Irma, 47v, 200kg ja kysyy tykkäänkö isoista tytöistä, niin...noh.
Eli jonnekin muualle se ilmoitus pitäisi ujuttaa kuin deittisivustoille, mutta jätän sen nyt tähänkään laittamatta niin ei ketään harmita.
Tuskin jatkossakaan laitan minnekään, mutta luen kyllä toisinaan muiden jättämiä ilmoituksia, joten lukisin Keljunkin ilmoituksen taatusti.