===============================================pasi kirjoitti:Et ole, vaan lainasit minun kirjoittamani tekstin. Tässä lainaus MTV3:n uutisesta: "Gustafssonista otettuja uusia magneettikuvia voi myös tulkita toisin, Tenovuo sanoi. - Vasemmassa ohimolohkossa on tummempi alue, joka voi olla verenvuodon jälkitila. Ei sitä voi tosin sanoa varmasti."Sariola kirjoitti:Maltanpa hyvinkin - olen lainannut sen sanasta sanaan!pasi kirjoitti: Siinä toivossa minä asian toinkin esiin, mutta en kuitenkaan usko, että maltat pysytellä Tenovuon aidossa lausumassa.
Jos tuota joskus lainaat, muista lainata tarkasti. Siinä mm. puhutaan verenvuodon jälkitilasta, ei aivoruhjeen jälkitilasta.
Kylläpä Pasi erehtyi! Olen molemmilla kerroilla ottanut copy-pastena saman tekstin sellaisenaan. Nehän ovat täysin samanlaiset. Ja nimenomaan MTV3:n sivulta enkä Pasin tekstistä. Kummallista!
===============================================
TÄSSÄ KIRJOITUKSENI TUOLLA AIKAISEMMIN:
=======================================
Sariola
Magnum
Lähetetty: Ti Hei 01, 2008 10:24 pm Viestin aihe:
--------------------------------------------------------------------------------
MTV3:n MUKAAN TENOVUO TODISTELI TÄHÄN TAPAAN KÄRÄJÄOIKEUDESSA:
===============================================
Tenovuon mukaan jutussa pitäisi luottaa Gustafssonia tutkineiden lääkäreiden arvioon aivoruhjeesta.
- Jotta voisimme 45 vuotta tapahtumien jälkeen osoittaa aivoruhjevamman vääräksi, meillä pitäisi olla vahvat perusteet. En näe, että tässä sellaisia on.
- Hänellä on ollut murtumia pään alueella. Silloin aikanaan tehdyt tutkimukset puhuvat aivoruhjevamman puolesta. Tajunnan alenema sopii kokonaiskuvaan kuten myös muistiaukko. Gustafssonista otettuja uusia magneettikuvia voi myös tulkita toisin, Tenovuo sanoi. - Vasemmassa ohimolohkossa on tummempi alue, joka voi olla verenvuodon jälkitila. Ei sitä voi tosin sanoa varmasti.
==============================================
TÄSSÄ COPY-PASTE osoitteesta:
http://www.mtv3.fi/uutiset/bodom/index. ... /08/388680
Puolustus kutsui asiantuntijatodistajakseen TYKS:ssä työskentelevän lääkärin Olli Tenovuon, jonka erikoisalana ovat aivovammat. Hän ei näe ristiriitaa Gustafssonin vammojen ja muistamattomuuden kanssa.
Tenovuo kertoi useita esimerkkejä alentuneesta tajuttomuustilasta, pitkistä muistiaukoista ja hyvästä toipumisesta.
- Olen oikeastaan hämmästynyt, että tästä on syntynyt lääketieteellinen kiista, Tenovuo totesi viitaten muiden lääkäreiden oikeussalissa kertomaan. Usean muun lääkärin mukaan Gustafssonin suhteellisen vähäiset vammat, 4-5 vrk:n muistamattomuus ja alentunut tajunnantila ovat keskenään ristiriidassa.
Tenovuon mukaan jutussa pitäisi luottaa Gustafssonia tutkineiden lääkäreiden arvioon aivoruhjeesta.
- Jotta voisimme 45 vuotta tapahtumien jälkeen osoittaa aivoruhjevamman vääräksi, meillä pitäisi olla vahvat perusteet. En näe, että tässä sellaisia on.
- Hänellä on ollut murtumia pään alueella. Silloin aikanaan tehdyt tutkimukset puhuvat aivoruhjevamman puolesta. Tajunnan alenema sopii kokonaiskuvaan kuten myös muistiaukko. Gustafssonista otettuja uusia magneettikuvia voi myös tulkita toisin, Tenovuo sanoi. - Vasemmassa ohimolohkossa on tummempi alue, joka voi olla verenvuodon jälkitila. Ei sitä voi tosin sanoa varmasti.
VERRATAAN MINUN KIRJOITUKSESSA OLEVAAN: (Sama teksti siinä näyttää olevan)
Hänellä on ollut murtumia pään alueella. Silloin aikanaan tehdyt tutkimukset puhuvat aivoruhjevamman puolesta. Tajunnan alenema sopii kokonaiskuvaan kuten myös muistiaukko. Gustafssonista otettuja uusia magneettikuvia voi myös tulkita toisin, Tenovuo sanoi. - Vasemmassa ohimolohkossa on tummempi alue, joka voi olla verenvuodon jälkitila. Ei sitä voi tosin sanoa varmasti.
Samahan sen kuuluu ollakin kun olen ottanut tekstin copy-paste menettelyllä sellaisenaan! Samasta paikasta kaksi kertaa! Hymm. Hymm.
Jokohan rupesi Pasilla heittämään? Käytin nimenomaan copy-paste menettelyä sellaisenaan. Sama teksti samasta paikasta kaksi kertaa!