Hurjimus kirjoitti: To Kesä 02, 2022 8:22 am
Latokartano22 kirjoitti: Ke Kesä 01, 2022 10:48 pm
Olitteko hetki sitten Jendyn livessä? Miksi ette mene kysymään sinne videon alle, vaan spekuloitte täällä? Jendy nimenomaan kertoi siellä oman näkemyksen ja ryhmänsä rekkaan noususta. Painotti olevan vain heidän näkemys ja kertoi monia syitä sille. Kertoi myös silti tämän olevan mahdollista sekä ovat etsintää tehneet myös sen pohjalta. Ryhmä ei pois sulje mitään ja pitää mielen avoimena. Sanoi kaiken olevan mahdollista. Puhui löydöistä, että ne aina selvitetään onko Riinaan liittyvää ja tiedotus ei ole heidän työnsä eikä velvollisuus. Tämän te naljailijat tietäisitte, jos olisitte olleet katsomassa. Olisitte saaneet spekuloinin sijaan paljon vastauksia. Oli hyvä ja asiallinen live, mistä sai paljon vastauksia. Jendyllä miellyttävä ja rauhallinen ääni, sitä on helppo ja rauhoittava kuunnella. Asiallisesti vastasi jokaiselle mitä pystyi. Heidän ryhmällä hyvin selkeä suunta miten etenevät. Mukava seurata työtänne.
Sanoivat, että on löytynyt kaiken näköistä. Osa vanhaa ja osa uutta. Uusista löydöistä ei halua kertoa julkisuuteen se on ymmärrettävää. Vain merkittävät löydöt menevät eteenpäin. Mielenkiintoa ihmisillä löytyy arvostelemaan, mutta ei sitten itse antamaan itsestään mitään. Tämä joukko omaa suuren halun auttaa, eikä nämä ilkeilyt vie sitä eteenpäin.
Jostain syystä en puhelimilllani löydä live istuntoa yrityksistä huolimatta, sillä toivoin hänen videolla kertovan. Ajatukseni oli juuri kysyä tästä.Voisitko sinä valaista meitä tässä ?
Olen pahoillani omasta ja toistenkin puolesta, jos olen loukannut etsijöitä. Kuten jo aiemmin kirjoitin, tuon työn arvoa ei rahassa voi mitata.
Minä katsoin ja toivon saavani ilman ongelmaa kirjoittaa mitä siinä sanottiin, koska uskon itsekin kaikenlaiseen.
Mukana olevilla meedioilla on tunne, että Riina on metsässä. Spiritboxin äänien perusteella voi olla mahdollista,.että heidän mukaan Riina on palasina metsässä, koska oli antanut useita paikkatietoja boxin läpi.
Ns. loogiset syyt olivat ihan hyviä, koska kun Riina pelkäsi heidän mukaansa olla yksin jopa kotonaan, olisi epäloogista että lähtisi pimeään metsään yksin. Ja lisäksi mainittiin, että ei niin pimeässä J näe edes suuntaa.
Lisäksi puheessa tuli esille vahva epäily J osuudesta - mutta myös maininta että syytön kunnes toisin todistetaan.