- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Naureskelin tässä juuri vähän aikaa sitten uutiselle, joka aiheuttaa himona töitä teille facebookin käyttäjille jos haluatte joskus pois sieltä - kaikki tiedot pitää poistaa yksitellen, kommenteista lähtien jos haluaa kokonaan kadota. 
Iloisia tunteja itsenne kadottamisessa.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Kuten kaikkialla netissä kannattaa muistaa, ettei missään ole täysin anonyymi eikä mitään nettiin kerran laitettua saa ikinä poisVoDKa kirjoitti:Naureskelin tässä juuri vähän aikaa sitten uutiselle, joka aiheuttaa himona töitä teille facebookin käyttäjille jos haluatte joskus pois sieltä - kaikki tiedot pitää poistaa yksitellen, kommenteista lähtien jos haluaa kokonaan kadota.
Varmasti moni on kyllä naamakirjaankin lähtenyt vähän soitellen sotaan miettimättä sen tarkemmin, mitä on oikeasti valmis itsestään netissä kertomaan. Samat tyypit kyllä tekevät sitä myös muuallakin netissä, joten sinänsä sama, minkä foorumin valitsevat.
Lisäksi aika monelle tuntuu olevan ihan uusi asia se, että melkein joka paikassa on ihan rivimoderaattoreillakin näkyvissä kirjoittajien ip-osoitteet, ja niiden perusteella voi taas selvitä ihan mitä vain. Esimerkkeinä siis siitä, että tiedostamattaankin ihmiset infoavat aika paljon itsestään.
-
Kratanghar
- Susikoski
Mulla on facebook
Mutta en oo oikein oppinut siihen koukkuun vielä. Lähinnä aina vaan hyväksyn kavereita ja kommentoin valokuvia
Joskus jotain viestittelen tutuille ja katon mitä niille kuuluu. En jaksa niitä "lähetä sadalle" juttuja koska saan niitä ite koko ajan ja haluan olla kiltti enkä siirtää vahinkoa eteenpäin
"Haluatko ottaa tämän hymyn vastaan" Lähetä ystävällesi söpö nalle" "Kuka hahmo olet frendeistä" "Lähetä kaverillesi pillereitä"... Tollasta shittiä voi tehdä sit kun on tosiaan kaheksatta päivää kipeenä kotona eikä mitään muuta tekemistä. Onneksi siellä on noin 500 requestia odottamassa noita hömppäjuttuja.
Mutta en oo oikein oppinut siihen koukkuun vielä. Lähinnä aina vaan hyväksyn kavereita ja kommentoin valokuvia
Nerot hallitsevat kaaoksen
-
Katsa
- Valoviikate
- Christopher Lorenzo
- Viesti:
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
combat18
- Martin Beck
Voiko turhempaa olla kuin facebook!
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

-
Kalessin
- Adrian Monk
mun puolesta koko helvetin sivuston voisi räjäyttää, koska siitä ei mulle ainakaan ole ollut mitään konkreettista hyötyä.ihmiset, joiden kanssa en ole tekemisissä enkä halua olla tekemisissä saavat minuun yhteyden ja väkisinkin tulee vastattua sellaisille, joiden olemassaolo ei kiinnosta pätkääkään ja sitten ne kuvittelee, että mua ihan oikeasti kiinnostaa olla yhteyksissä niiden kanssa....saatana... niihin kavereihin, joita itse pidän merkityksellisinä elämälleni, otan itse yhteyttä (eli siis, jos en ota niin siitä voi jo päätellä jotain, ei sillä, että muutenkaan pitäisin niihin hyviinkään kavereihin hirveästi yhteyttä, silloin tällöin)...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
^
Amen. Itsekin tilapäisessä mielenhäiriössä sinne naamani pistin.
Nyt ajattelen justiinsa näin, miten tässä biisissä sanotaan:
http://www.youtube.com/watch?v=3ZzP_69ZTFk
Amen. Itsekin tilapäisessä mielenhäiriössä sinne naamani pistin.
Nyt ajattelen justiinsa näin, miten tässä biisissä sanotaan:
http://www.youtube.com/watch?v=3ZzP_69ZTFk