FaceBook

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Oletko kirjautunut Facebookiin? :)

Kyllä
125
61%
Ei
29
14%
Ei vielä, ehkä joskus...
12
6%
Nej!!! Ei ikinä!!!
38
19%

Ääniä yhteensä: 204

DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

En ees tiedä mikä facebook on, enkä välttämättä haluakaan... Laitoin kuitenkin vaihtoehdon "En, ehkä joskus".
What you do... Makes you who you are.
Miina
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Miina »

Mä kirjauduin sinne, vaikka ensin uhosin (en täällä), etten tule kirjautumaan. :oops: No, kun kaveritkin.
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
neitix
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja neitix »

Kyllä, kyllä.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Naureskelin tässä juuri vähän aikaa sitten uutiselle, joka aiheuttaa himona töitä teille facebookin käyttäjille jos haluatte joskus pois sieltä - kaikki tiedot pitää poistaa yksitellen, kommenteista lähtien jos haluaa kokonaan kadota. :lol:

Iloisia tunteja itsenne kadottamisessa. :wink:

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Sara
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Sara »

VoDKa kirjoitti:Naureskelin tässä juuri vähän aikaa sitten uutiselle, joka aiheuttaa himona töitä teille facebookin käyttäjille jos haluatte joskus pois sieltä - kaikki tiedot pitää poistaa yksitellen, kommenteista lähtien jos haluaa kokonaan kadota. :lol:

Iloisia tunteja itsenne kadottamisessa. :wink:
Kuten kaikkialla netissä kannattaa muistaa, ettei missään ole täysin anonyymi eikä mitään nettiin kerran laitettua saa ikinä pois :) Itse katselin jokin aika sitten huvikseni, vieläkö kymmenisen vuotta sitten kirjoittelemiani foorumijuttuja löytyy. Kyllä, siellä ovat varmassa tallessa jossain internetin avaruudessa, kunhan vain hetken etsii :mrgreen:

Varmasti moni on kyllä naamakirjaankin lähtenyt vähän soitellen sotaan miettimättä sen tarkemmin, mitä on oikeasti valmis itsestään netissä kertomaan. Samat tyypit kyllä tekevät sitä myös muuallakin netissä, joten sinänsä sama, minkä foorumin valitsevat.

Lisäksi aika monelle tuntuu olevan ihan uusi asia se, että melkein joka paikassa on ihan rivimoderaattoreillakin näkyvissä kirjoittajien ip-osoitteet, ja niiden perusteella voi taas selvitä ihan mitä vain. Esimerkkeinä siis siitä, että tiedostamattaankin ihmiset infoavat aika paljon itsestään.
Kratanghar
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Kratanghar »

Löytyy, kaveri pakotti. Eipä siellä oo liieemilti sekoiltu.
Olisinko tehnyt toisin?
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Mulla on facebook :oops:

Mutta en oo oikein oppinut siihen koukkuun vielä. Lähinnä aina vaan hyväksyn kavereita ja kommentoin valokuvia :D Joskus jotain viestittelen tutuille ja katon mitä niille kuuluu. En jaksa niitä "lähetä sadalle" juttuja koska saan niitä ite koko ajan ja haluan olla kiltti enkä siirtää vahinkoa eteenpäin :) "Haluatko ottaa tämän hymyn vastaan" Lähetä ystävällesi söpö nalle" "Kuka hahmo olet frendeistä" "Lähetä kaverillesi pillereitä"... Tollasta shittiä voi tehdä sit kun on tosiaan kaheksatta päivää kipeenä kotona eikä mitään muuta tekemistä. Onneksi siellä on noin 500 requestia odottamassa noita hömppäjuttuja.
Nerot hallitsevat kaaoksen
tmk666
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Ei muuten vois kovin paljoa vähempää kiinnostaa.
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

En ole FaceBookissa enkä mene.
Irc-galleriassa olen sen takia mihin se on alunperin suunniteltu : KOSKA IRKKAAN. Ihan niiku ÄM-irk. Juunou.
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Rekisteröin sinne tunnuksen ja olen käynyt siellä kolmesti. Olihan se silleen vähän niinkuin pakko, kerta kaikki puhuivat siitä lehdissä ja kaikkialla. En näe siinä mitään niin mahtavaa.
Siru
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Siru »

Rekisteröin itseni, olin kuukauden listoilla ja poistin tunnukseni.
Ei ollut mun juttu.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Miten on mahdollista, että vastaajien prosentit ovat 96% yhteensä?
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
combat18
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Voiko turhempaa olla kuin facebook!
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mun puolesta koko helvetin sivuston voisi räjäyttää, koska siitä ei mulle ainakaan ole ollut mitään konkreettista hyötyä.ihmiset, joiden kanssa en ole tekemisissä enkä halua olla tekemisissä saavat minuun yhteyden ja väkisinkin tulee vastattua sellaisille, joiden olemassaolo ei kiinnosta pätkääkään ja sitten ne kuvittelee, että mua ihan oikeasti kiinnostaa olla yhteyksissä niiden kanssa....saatana... niihin kavereihin, joita itse pidän merkityksellisinä elämälleni, otan itse yhteyttä (eli siis, jos en ota niin siitä voi jo päätellä jotain, ei sillä, että muutenkaan pitäisin niihin hyviinkään kavereihin hirveästi yhteyttä, silloin tällöin)...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

^

Amen. Itsekin tilapäisessä mielenhäiriössä sinne naamani pistin.

Nyt ajattelen justiinsa näin, miten tässä biisissä sanotaan:
http://www.youtube.com/watch?v=3ZzP_69ZTFk
Vastaa Viestiin