Aaveiden ääniä talteen äänittämällä

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
Hermione
Horatio Caine

Re: Aaveiden ääniä talteen äänittämällä

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Linkitän viestin Riinan ketjusta tähän.
Hurjimus kirjoitti: Ma Touko 30, 2022 5:36 pm Kumma ettei aavedatasta ole omaa ketjua.
Olisi mielenkiintoista nähdä kirjoittajien ajatuksia herrasta. Rajatiedettä vai humpuukkia ?
Itsekin olen miettinyt kehtaako Aavedatasta aloittaa omaa keskustelua, mutta tämä on lähinnä sitä.

Aavedata on tehnyt useita helmiä esim. Raatteen tiestä, mutta nämä kadonneista tehdyt jutut koen jotenkin kyseenalaisiksi. No, eipä niitä olisi pakko katsoa, mutta olen katsonut silti. Ihan ensimmäiseksi hämmästelen, miksi oletetaan että puhutaan juuri tietylle hengelle?
THS
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja THS »

Uskon noiden "tutkimusten" olevan uskottavia sitten, kun löytävät jonkun kadonneen jota etsivät. Siihen saakka ovat vain kadonneiden läheisiä herjaavia itsekkäitä taloudellisen hyödyn tavoittelijoita. Valitettavasti niillekin on seuraajakunta. Yksittäisen jakson katsominen on ok. Siinä todentaa valheellisuuden, eikä muita jaksoja katso.

Edit. Lisätään vielä aidosti kadonneita etsivät tähän; Antti ja Arto Suanto. Heidän toimintansa perustuu olemassa olevaan tieteeseen ja todellisiin hyviin tuloksiin. Ei mihinkään herjaavaan humpuukiin. Suanton veljekset vs. Aavedata: 100-0.
:D
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Tessu kirjoitti: Ke Marras 17, 2021 5:15 am Huvittaa kyllä nuo aavejuttujen rätinät ja ulinat heh,nykyaikana on NIIN paljon kaikenmoista langatonta laitetta ja kaikenmoisia signaaleja sun muita naksahduksia sekä sähköpuolella että ihan voi tallentua joku epämääräinen signaali mille vaan tallentimelle kun se häiriintyy jostain.
Jo -70 luvun lopulla itte nauhottelin kaikenmoisia sähköhäiriöitä joita sai ihan itte tehtyä, heh hieno piiiiuuu tuli kun sammutti mankan vieressä olevan väirtelkan ja nauhotti sen äänen radion joltain ulkomaan taajuudelta,tuo yksi joka mieleen jääny.
Siksipä en usko noihin mitä tuolla näyttävät koska voivat olla ihan mistä vaan peräisin,itse en kyllä enää kuule niin tarkasti että jää kyllä puolet jo kuulematta liian heikoista äänistäkin ja tinnitys tekee oman kivan efektin!
Mjoo. Noin radioamatöörinä huvittaa oikeastaan aika lailla ainakin teknisessä mielessä ne yleisradioasemia randomisti scannaavat aparaatit. Mulla on tuolla työhuonessa aika lailla eri taajuusalueiden radioita päällä joista osa scannaamassa taajuuksia, ja jos tälläiseen radiolähetteen pätkien kuunteluun uskoo, niin siellä on kummitukset koko ajan äänessä...
Lauantaiehtoolla kuulee kyllä ihan aitojakin kummituksia, kun pyöräyttää HF radioon jaksoksi 3,699 mhz, sillä lengendaarisen "ysiysin" käppyrät kaatokännissä öristessään on kyllä sellaista kummituskamaa, että tukka nousee pystyyn parempihermoisellakin :mrgreen:
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

Sylwarin juttu :mrgreen: Varmasti jonkinlaisena radiotirehtöörinä saa kyllä tietoa esille.Muutama on itellä kanssa.Muttas itse asiaan,tuommoinen vajaa 2 vkoa taakseppäin,kävin Moikkaamassa haudalla,viemässä mm.aura-olusen.Se on sisäpiirin juttuja.Samantien,kun laskin tölkin,kuului perkeleenmoinen örinä/murina.Piti jo tsekata,etten väärälle haudalle mennyt.Omalla kohdalla onnistuu sanoja,lyhyitä lauseita,samoihin kohtiin,mitä kysyy,ja kommunikoi.Se riippuu niinpaljon ihmisestä,oletko keskellä ei mitään,missä selviä lauseita tulee kysymättä.Termillä ihmisen herkkyys.Jättäisin kyllä nämä aavedatat aika omaan arvoonsa.Omalla kohdalla onnistuu ihan kännykällä,kun laittaa luurin pöydälle.Se saattaa käydä fyysisesti,ja henkisesti raskaaksi.Muista kirjoittamattomat pelisäännöt nuissa hommissa.Joitakin saattaa naurattaa,se on sallittua,ja hyvää terveydelle.Aikapaljon asioita saattaa tapahtua,kun sitä vähiten odottaa.Henkimaailma on mielenkiintoista.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
Suomi Datsun
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Suomi Datsun »

https://play.google.com/store/apps/deta ... _Spiritbox

Sen saa ilmaisen sovelluksen google play store android puhelimen ilman mainoksia ja ostoja sovelluksessa sopi kaikkin android puhelimin niin sittä voi jokainen kokeila minä aasun vanhusten hoitokodissa ja kokeilin sovellusta minuttin ennen kun poistin sen puhelimesta aika huuha sillä saa vastauksia kysymättä kun se sieppa eri radio lähetyksistä sanoja mutta jos tee uskotte ghost box niin tee voitte kokeila tätä sovellusta mutta minua se ei vakuttanut se oli juuri sittä mitä ajatelin että se oli.
Suomi Datsun
Scooby-Doo

Minun kaveri oli muusikko koko perhe isä ja kaksi poika nillä oli autotallissa Hammond Urku missä on leslie eli ne joka ei tiedä mikä tämä on niin kanatta googlata eli leslie tule äänet pyörivästä torvesta ja joskus se torvi toimi kuuten radio antenni eli sieppa televisio ja radio lähetyksiä eli äänet eli puhetta tämä toimi kuuten Ghost Box mutta kaveri sanoi että mitän yliluonnolista tässä ei ole vaikka kyllä se silttä voi vaikutta eli kyllä kai ghost box on huuha.
Suomi Datsun
Scooby-Doo

Vaikka minä en usko Ghost Box tai Spirit Box niin silti uskon kummituksin olen yöllä nähnyt kummitus mitä herätti minua keskellä yötä kun olin huitisten avovankila ja muustalaiset siellä sanoivat että minun huonessa kummitele ja että he eivät halua siellä aasua mutta en silti pelännyt sittä kummitusta kun olin syvästi uskovainen ja uskoin sihen että jesus ja jumala minua suojele en silti usko että ghost box tai spirit box saa yhteyttä henki maailman mutta minä uskon että ouija lauta saa yhteyden henki maailman eli tämä

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Ouija

Olen sellaista kaverin kanssa kerran kokeilttu ja me saatin yteyttä kun lucifer vastasi mutta se oli aika vaikea ja kesti kauan ennen kun lucifier vastasi kun minä olen syvästi uskovainen niin me huomattin että se toimi mutta olen vain yhden ainoan kerran kokeilut sittä en usko että spirit box tai ghost box saa yhteyttä henkimaailman mutta uskon kummituksin ja uskon että ouija lauta saa yhteyden henkimaailman.
Suomi Datsun
Scooby-Doo

Kyllä minä olen aasunut 50 metriä sittä saairalasta sinä Impilinna se kerrostalo missä ne saairan hoitajat on aasunut ja kyllä minä vähän ajatelin että huuhuu kun sain kuulla että mikä toi on ollut ja olen minä pimeässä kävellyt sinä saairalan pihasaa ei minä kuiteskan sinä saairalan sisällä ole käynnyt mutta ei sinä pihalla mitän kummitellut mutta ei hän ne potilat sannut likkua sinä pihalla nehän oli lukkojen takana sinä saairalan sisällä.
Suomi Datsun
Scooby-Doo

Voi voi nyt sittä vanha legendarista tuberkulosi saairala purettan siellä muurame kinkomaa mutta vaikka joku sano että korona on pahat lookdownit niin kyllä aiemminkin on ollut pahat lookdownit.
Suomi Datsun
Scooby-Doo

Mikäs tässä nyt on kun suure sittä vanha muurame kinkomaan tuberkulosi saairala mutta se pitäisi kyllä säästä se taatusti on turisti nähtävyys kun kaikki puhu sittä kuinka siellä kummitele.
Suomi Datsun
Scooby-Doo

Mikäs tässä nyt on kun suure sittä vanha muurame kinkomaan tuberkulosi saairala mutta se pitäisi kyllä säästä se taatusti on turisti nähtävyys kun kaikki puhu sittä kuinka siellä kummitele...
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

tattooed fucker kirjoitti: Su Heinä 17, 2022 1:06 am Sylwarin juttu :mrgreen: Varmasti jonkinlaisena radiotirehtöörinä saa kyllä tietoa esille.Muutama on itellä kanssa.Muttas itse asiaan,tuommoinen vajaa 2 vkoa taakseppäin,kävin Moikkaamassa haudalla,viemässä mm.aura-olusen.Se on sisäpiirin juttuja.Samantien,kun laskin tölkin,kuului perkeleenmoinen örinä/murina.Piti jo tsekata,etten väärälle haudalle mennyt.Omalla kohdalla onnistuu sanoja,lyhyitä lauseita,samoihin kohtiin,mitä kysyy,ja kommunikoi.Se riippuu niinpaljon ihmisestä,oletko keskellä ei mitään,missä selviä lauseita tulee kysymättä.Termillä ihmisen herkkyys.Jättäisin kyllä nämä aavedatat aika omaan arvoonsa.Omalla kohdalla onnistuu ihan kännykällä,kun laittaa luurin pöydälle.Se saattaa käydä fyysisesti,ja henkisesti raskaaksi.Muista kirjoittamattomat pelisäännöt nuissa hommissa.Joitakin saattaa naurattaa,se on sallittua,ja hyvää terveydelle.Aikapaljon asioita saattaa tapahtua,kun sitä vähiten odottaa.Henkimaailma on mielenkiintoista.
Ei siis joo, kyllä minä olen kummitteluun törmännyt monesti ja suhtaudun siihen mielenkiinnolla, enkä edes pelkää moista ilmiötä, mutta tuo radiotaajuuksien scannalailu ei oikein uppoa kovin vakuuttavana.

Siis mulla on korkeampi herkkyys noille asioille kuin monella muulla tossunkuluttajalla, samoin kuin omaan sen vaiston jota ei kaikilla ole, eli välillä vaan saan eräänlaisen vision kun jollekin tuntemalleni henkilölle on tapahtunut tai tapahtumassa jotakin.

Aikanaan olin exrouvan kanssa talkkarina eräässä talossa, mutta en itse asunut siellä ja exällä nous ns. tukka pystyyn sen jälkeen, kun liikenneympyrässä tuumasin, että nyt pitää mennä käymään talolle, henkilö X on vainaa.
Yleisavaimilla sisään, kun sen asukkaan kohdalla siihen oli ennestään liikuntarajoitteen vuoksi lupa sekä pyyntökin käydä välillä kurkkaamassa että kaikki on ok.... No kylmänähän se herra X siellä huilaili. Poliisitkin sitten vittuili sitten leikillään että älä kovin usein saa näitä aavistuksiasi, voi pian alkaa tulla kyselyjä asiasta jos näitä alkaa olla useammin.
Saman suuntaisia on ollut vaikka kuinka paljon, fyysisesti vainajia on tosin vaan aikojen tuolla tavalla osunut kaksi kohdalle.

En nyt ihan täysin poissulje tuon radioaparaatin toimivuutta, jotenkin vaan ei oikein harrasteesta johtuen vakuuta tuo aparaatti niin, että sen osalta voisi sulkea pois sattuman sekä "kuulee mitä haluaa kuulla" ilmiön.
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
Vastaa Viestiin