tattooed fucker kirjoitti: Su Heinä 17, 2022 1:06 am
Sylwarin juttu

Varmasti jonkinlaisena radiotirehtöörinä saa kyllä tietoa esille.Muutama on itellä kanssa.Muttas itse asiaan,tuommoinen vajaa 2 vkoa taakseppäin,kävin Moikkaamassa haudalla,viemässä mm.aura-olusen.Se on sisäpiirin juttuja.Samantien,kun laskin tölkin,kuului perkeleenmoinen örinä/murina.Piti jo tsekata,etten väärälle haudalle mennyt.Omalla kohdalla onnistuu sanoja,lyhyitä lauseita,samoihin kohtiin,mitä kysyy,ja kommunikoi.Se riippuu niinpaljon ihmisestä,oletko keskellä ei mitään,missä selviä lauseita tulee kysymättä.Termillä ihmisen herkkyys.Jättäisin kyllä nämä aavedatat aika omaan arvoonsa.Omalla kohdalla onnistuu ihan kännykällä,kun laittaa luurin pöydälle.Se saattaa käydä fyysisesti,ja henkisesti raskaaksi.Muista kirjoittamattomat pelisäännöt nuissa hommissa.Joitakin saattaa naurattaa,se on sallittua,ja hyvää terveydelle.Aikapaljon asioita saattaa tapahtua,kun sitä vähiten odottaa.Henkimaailma on mielenkiintoista.
Ei siis joo, kyllä minä olen kummitteluun törmännyt monesti ja suhtaudun siihen mielenkiinnolla, enkä edes pelkää moista ilmiötä, mutta tuo radiotaajuuksien scannalailu ei oikein uppoa kovin vakuuttavana.
Siis mulla on korkeampi herkkyys noille asioille kuin monella muulla tossunkuluttajalla, samoin kuin omaan sen vaiston jota ei kaikilla ole, eli välillä vaan saan eräänlaisen vision kun jollekin tuntemalleni henkilölle on tapahtunut tai tapahtumassa jotakin.
Aikanaan olin exrouvan kanssa talkkarina eräässä talossa, mutta en itse asunut siellä ja exällä nous ns. tukka pystyyn sen jälkeen, kun liikenneympyrässä tuumasin, että nyt pitää mennä käymään talolle, henkilö X on vainaa.
Yleisavaimilla sisään, kun sen asukkaan kohdalla siihen oli ennestään liikuntarajoitteen vuoksi lupa sekä pyyntökin käydä välillä kurkkaamassa että kaikki on ok.... No kylmänähän se herra X siellä huilaili. Poliisitkin sitten vittuili sitten leikillään että älä kovin usein saa näitä aavistuksiasi, voi pian alkaa tulla kyselyjä asiasta jos näitä alkaa olla useammin.
Saman suuntaisia on ollut vaikka kuinka paljon, fyysisesti vainajia on tosin vaan aikojen tuolla tavalla osunut kaksi kohdalle.
En nyt ihan täysin poissulje tuon radioaparaatin toimivuutta, jotenkin vaan ei oikein harrasteesta johtuen vakuuta tuo aparaatti niin, että sen osalta voisi sulkea pois sattuman sekä "kuulee mitä haluaa kuulla" ilmiön.
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
40.346°S 176.5402°E