TAPASIN JULKKIKSEN

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

Loka kirjoitti:Kyllä peluri näköjään pelurin tuntee. 8) Absintit tarjoan minä.
Asia selkee. Jos tykkäät poltella, niin minä pistän savut :lol:
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

apollo kirjoitti:Asia selkee. Jos tykkäät poltella, niin minä pistän savut :lol:
Messissä ollaan. Varaudu häviämään, minäkin varaudun. :lol:
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Loka kirjoitti:
apollo kirjoitti:Asia selkee. Jos tykkäät poltella, niin minä pistän savut :lol:
Messissä ollaan. Varaudu häviämään, minäkin varaudun. :lol:
Vetäiskö savut? Ehkä Loka sen tekiskin? Nähdään.
inka03
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja inka03 »

Joo, eipä ole tarkoitus ollut antaa itsestäni noin tyhmää ja lapsellista kuvaa...
Harmi että näin on päässyt käymään.
Eikä voi edes auringon piikkiin vetää, kun ei sitä näy :)
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

tjaa-tjaa 8) tämmöstä täällä tänään :D
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
inka03
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja inka03 »

En mä venkuloiden tekemisiä puolusta. En millään tasolla.
Olen sanonut kommenttejani näistä ihmisistä, en niiden tekemisistä.
En ole missään nimessä rikoksen kannattaja.
Enkä ole näillä palstoilla hyväksyntääni näille teoille antanut, joten siinä turrukka sanoit väärin.

Mutta pääasia lienee edelleen se, että meistä jokainen on erilainen ja jokainen erimieltä asioista.
Eli yhtä monta mielipidettä mahtuu minfoon,kun on ihmistäkin!
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

^Omalla tavallani ymmärrän inkaa. Olen tuntenut työni puolesta rikollisia, enkä pysty sanomaan, että kukaan olisi läpeensä mätä. Omat viehättävät ja inhimilliset puolensa kaikilla on ollut. Niinkuin lainkuuliaisillakin on pimeät ja ei-niin-mukavat puolensa.
Walrus
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Walrus »

Duudsoneista Jarpin,Jukan ja Jarnon(?)...Juttusilla enimmäkseen Jukan kanssa... :)

Joo, ja joskus muutama vuosi sitten Ilkka & Heikki Jääskeläisen...Jos joku ne muistaa.... :D
:shock: :shock: :shock:
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Olen nähnyt Remun kaupassa appelsiineja tutkimassa. Jos se lasketaan, liikenteessä olen nähnyt Ville Valon isän autollaan huristelemassa. Ellei sitten kukaan muu ajanut hänen autoaan, josta siis tunnistin. Mm. Sirkka Tapio on ollut siveltimen sutimismaikkani.
Vanhempani ovat muutamaan kertaan turisseet Leena Luostarisen kanssa.
Sir Elwoodin hiljaiset värit-yhtyeen Jussi on tuttuni tuttu, tai niin hän ainakin väittää.
En tapaa kovin usein julkkiksia, enkä itse asiassa muitakaan ihmisiä.
Eppu74
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

papillon kirjoitti:Olin Rööperissä 70 - 80 luvun taitteessa sivutoiminen tsilari, opiskelukämppä tuli siinä sitten samalla.

Melko usein kävi niin että kun lakaisin siinä katua, paikalle tuli tyylikäs herrasmies pienen mustan villakoiransa kanssa, juu...se se oli tai spanieli...villakoira.

No mies tuli kohdalle, nosti hattuaan, talvisin se oli krimihattu sen muistan.

" Mitäs talonmiehelle tänään kuuluu? " tms sellaista oli kysymys.

Jutteli sitten niitä näitä, usein oli himuista akkaansa paossa, ulkoilemassa.

Ai kuka mies oli?

Hän oli Tauno Palo. :lol:
Wikipedia kirjoitti:Tauno Palo eli viimeiset vuotensa hiljaista elämää Kulosaaressa; hän eli ihmisenä muiden keskellä, ja vastaili kohteliaasti jos joku - etupäässä joku hänen varttuneempi naispuolinen ihailijansa - kyseli kuulumisia vaikkapa kesken bussimatkan.

Viimeisen kerran hän oli julkisuudessa talvella 1981 bussilinjalla 16 sattuneen välikohtauksen vuoksi: muuan huumehullu kävi pysäkillä kuljettajan kimppuun puukko kädessä, ja Tauno Palo joka sattui olemaan lähipenkissä kerkisi ensimmäisenä hätiin; hänen iästä huolimatta vielä voimakkaat kätensä pitivät rähinöijän kurissa kunnes ensin pari nuorempaa matkustajaa ja pian poliisikin kerkisi hätiin. Palo ei ollut tapauksesta moksiskaan.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tauno_Palo

Menikös tuo bussi 16 Herttoniemestä Rööperin kautta Hernesaareen jo 30 vuotta sitten?
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ En tiedä busseista, enkä sitä missä Tauno siloin -79 - 80 asusti, mutta Kirsti Ortola niihin aikoihin asusti siinä Viiskulman liepeillä jossain ja Tauno sitten lienee ollut siellä majoittuneena, en tiedä
Yks vanhempi heppu joka tunsi Taunon, kertoi että jokin piilopirtti sillä myös oli, mihin paeta välillä, en tiedä.

Ortolan näki useinkin, pirullinen akka. Kerrankin siinä paikallisessa Kukkurakaupassa ei uskonut kun myyntityttö sanoi että pakastelaltaassa ei ole jotain tavaraa mitä tämä täti himoitsi.
Pimu sai kaivaa kaiken pois ja näyttää että ei ole ja akka suuttui niin että jätti jo ottamansa kamat koriin ja häipyi paikalta.
Vastaa Viestiin