Asia selkee. Jos tykkäät poltella, niin minä pistän savutLoka kirjoitti:Kyllä peluri näköjään pelurin tuntee.Absintit tarjoan minä.
TAPASIN JULKKIKSEN
En mä venkuloiden tekemisiä puolusta. En millään tasolla.
Olen sanonut kommenttejani näistä ihmisistä, en niiden tekemisistä.
En ole missään nimessä rikoksen kannattaja.
Enkä ole näillä palstoilla hyväksyntääni näille teoille antanut, joten siinä turrukka sanoit väärin.
Mutta pääasia lienee edelleen se, että meistä jokainen on erilainen ja jokainen erimieltä asioista.
Eli yhtä monta mielipidettä mahtuu minfoon,kun on ihmistäkin!
Olen sanonut kommenttejani näistä ihmisistä, en niiden tekemisistä.
En ole missään nimessä rikoksen kannattaja.
Enkä ole näillä palstoilla hyväksyntääni näille teoille antanut, joten siinä turrukka sanoit väärin.
Mutta pääasia lienee edelleen se, että meistä jokainen on erilainen ja jokainen erimieltä asioista.
Eli yhtä monta mielipidettä mahtuu minfoon,kun on ihmistäkin!
- Valoviikate
- Christopher Lorenzo
- Viesti:
Olen nähnyt Remun kaupassa appelsiineja tutkimassa. Jos se lasketaan, liikenteessä olen nähnyt Ville Valon isän autollaan huristelemassa. Ellei sitten kukaan muu ajanut hänen autoaan, josta siis tunnistin. Mm. Sirkka Tapio on ollut siveltimen sutimismaikkani.
Vanhempani ovat muutamaan kertaan turisseet Leena Luostarisen kanssa.
Sir Elwoodin hiljaiset värit-yhtyeen Jussi on tuttuni tuttu, tai niin hän ainakin väittää.
En tapaa kovin usein julkkiksia, enkä itse asiassa muitakaan ihmisiä.
Vanhempani ovat muutamaan kertaan turisseet Leena Luostarisen kanssa.
Sir Elwoodin hiljaiset värit-yhtyeen Jussi on tuttuni tuttu, tai niin hän ainakin väittää.
En tapaa kovin usein julkkiksia, enkä itse asiassa muitakaan ihmisiä.
papillon kirjoitti:Olin Rööperissä 70 - 80 luvun taitteessa sivutoiminen tsilari, opiskelukämppä tuli siinä sitten samalla.
Melko usein kävi niin että kun lakaisin siinä katua, paikalle tuli tyylikäs herrasmies pienen mustan villakoiransa kanssa, juu...se se oli tai spanieli...villakoira.
No mies tuli kohdalle, nosti hattuaan, talvisin se oli krimihattu sen muistan.
" Mitäs talonmiehelle tänään kuuluu? " tms sellaista oli kysymys.
Jutteli sitten niitä näitä, usein oli himuista akkaansa paossa, ulkoilemassa.
Ai kuka mies oli?
Hän oli Tauno Palo.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tauno_PaloWikipedia kirjoitti:Tauno Palo eli viimeiset vuotensa hiljaista elämää Kulosaaressa; hän eli ihmisenä muiden keskellä, ja vastaili kohteliaasti jos joku - etupäässä joku hänen varttuneempi naispuolinen ihailijansa - kyseli kuulumisia vaikkapa kesken bussimatkan.
Viimeisen kerran hän oli julkisuudessa talvella 1981 bussilinjalla 16 sattuneen välikohtauksen vuoksi: muuan huumehullu kävi pysäkillä kuljettajan kimppuun puukko kädessä, ja Tauno Palo joka sattui olemaan lähipenkissä kerkisi ensimmäisenä hätiin; hänen iästä huolimatta vielä voimakkaat kätensä pitivät rähinöijän kurissa kunnes ensin pari nuorempaa matkustajaa ja pian poliisikin kerkisi hätiin. Palo ei ollut tapauksesta moksiskaan.
Menikös tuo bussi 16 Herttoniemestä Rööperin kautta Hernesaareen jo 30 vuotta sitten?
-
papillon
- Perry Mason
^ En tiedä busseista, enkä sitä missä Tauno siloin -79 - 80 asusti, mutta Kirsti Ortola niihin aikoihin asusti siinä Viiskulman liepeillä jossain ja Tauno sitten lienee ollut siellä majoittuneena, en tiedä
Yks vanhempi heppu joka tunsi Taunon, kertoi että jokin piilopirtti sillä myös oli, mihin paeta välillä, en tiedä.
Ortolan näki useinkin, pirullinen akka. Kerrankin siinä paikallisessa Kukkurakaupassa ei uskonut kun myyntityttö sanoi että pakastelaltaassa ei ole jotain tavaraa mitä tämä täti himoitsi.
Pimu sai kaivaa kaiken pois ja näyttää että ei ole ja akka suuttui niin että jätti jo ottamansa kamat koriin ja häipyi paikalta.
Yks vanhempi heppu joka tunsi Taunon, kertoi että jokin piilopirtti sillä myös oli, mihin paeta välillä, en tiedä.
Ortolan näki useinkin, pirullinen akka. Kerrankin siinä paikallisessa Kukkurakaupassa ei uskonut kun myyntityttö sanoi että pakastelaltaassa ei ole jotain tavaraa mitä tämä täti himoitsi.
Pimu sai kaivaa kaiken pois ja näyttää että ei ole ja akka suuttui niin että jätti jo ottamansa kamat koriin ja häipyi paikalta.