Linnanmäki kiihottaa kansanryhmää kohtaan EOA:n luvalla?!?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Kalessin kirjoitti:ai niin, tää on sitten se toinen vaihtoehto millä voi kiinnittää huomion omasta tietämättömyydestään muiden niskoille.
Hah. Et siis todellakaan tajua, että todistustaakka on sillä joka väittää, ei sillä joka kiistää. Tämä on ollut länsimaisen tieteellisen maailmankuvan ja argumentoinnin virstanpylväs jo vuosisatoja. Marsalkka VÄITTI, että eduskunnan oikeusasiamies olisi hyväksynyt sen, että Linnanmäen laitteissa on tietyt pituuteen perustuvat turvarajat, mutta Marsalkka ei osoittanut mitään TODISTETTA siitä, että EOA olisi sellaisen päätöksen joskus tehnyt. Minun ei tarvitse osoittaa, että EOA ei ole sellaista päätöstä tehnyt, vaan Marsalkan pitää TODISTAA, että EOA on sellaisen päätöksen tehnyt koska Marsalkka väitti että EOA on sellaisen päätöksen tehnyt. Mutta sitähän Marsalkka ei pysty todistamaan, eikä edes yritä, koska Marsalkka puhuu paskaa ja trollaa.

Jokainen peruskoulun käynyt tosin tietää, mikä on todistustaakka ja miten se ilmenee. Ilmeisesti et ole kouluja käynyt, unohtanut, tai sitten vain trollaat. Yhtä kaikki, todistustaakka on ja pysyy siitä huolimatta, ettet sitä muka tajua.
kuule faktamies, turha sun on yrittää, kaikki täällä tietää ettet ole "faktojesi" veroinen mies.
...sanoo hän, joka ei tajua edes mikä on todistustaakka...LOL!
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
etsijä
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja etsijä »

Markja todisti jälleen kerran verrattoman huumorintajunsa laajuuden yhdistämällä SPR:n veripalvelun ja alle 120 senttiset Linnanmäen kävijät.
tmk666
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Vihjaatko nyt etsijä että markja olisi tosikko,ei kai. En kyllä ymmärrä miten homojen verenluovutuksen ja lintsin pystyy laittamaan samaan ketjuun mutta faktamieheltä näköjään sekin onnistuu :lol: :lol: :lol:
One,two,fuck you!
markja
Adrian Monk
Viesti:

tmk666 kirjoitti:Vihjaatko nyt etsijä että markja olisi tosikko,ei kai. En kyllä ymmärrä miten homojen verenluovutuksen ja lintsin pystyy laittamaan samaan ketjuun mutta faktamieheltä näköjään sekin onnistuu :lol: :lol: :lol:
Oletko sokea? Marsalkka tämän ketjun aloitti, en minä.
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

markja kirjoitti: Oletko sokea? Marsalkka tämän ketjun aloitti, en minä.
Sinulle tämä ketju oli ilmeisesti tarkoitettu koska olet ainoa joka voisi ottaa tämän aiheen tosissaan.

Ja sinähän otit.
Marsalkka
Horatio Caine

Re: Linnanmäki kiihottaa kansanryhmää kohtaan EOA:n luvalla?

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

markja kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Miksi Linnanmäki saa leimata KAIKKI alle 100cm ja 120cm pituiset hutiloijiksi ja tumpeloiksi, jotka eivät selviä hengissä tai vammautumatta kaikista Linnanmäen laitteista ja kieltää kategorisesti heitä käyttämästä tiettyjä laitteita.
Siksi, että he putoaisivat laitteista pois ja loukkaisivat itsensä, koska laitteita ei ole suunniteltu heidänkokoisilleen ihmisille. Kategorisesti. Ihan jokainen.
Lähde?
Sen sijaan homoseksuaaliset seksikontaktit eivät kategorisesti lisää HIV riskiä, joten sen perusteella homomiesten syrjiminen on syrjintää. Varsinkin, kun samaan aikaan ei syrjitä naisia siitä, että he harrasvat suojaamatonta anaaliseksiä, vaan he saavat vapaasti luovuttaa siitäkin huolimatta verta.
Miten tämä liittyy Linnanmäen törkeään menettelyyn? Kylläpä sinä olet kiinnostunut homoista...
Valehtelet ja vääristelet taas tapasi mukaan. EOA ei ole hyväksynyt Linnanmäen menettelyä, mutta SPR:n verenluovutus jutun hän on hyväksynyt.
On koska ei tee mitään asian eteen. Hiljainen hyväksyntä.
Argumentum ad hominem.
Itse asiaan ei sulla tietenkään ole mitään sanottavaa, niin pitää vääristellä ja valehdella ja mennä henkilökohtaisuuksiin.
Mitä horiset! Minä kerron tärkeästä asiasta ja sinä tulet sekoilemaan. Kumma tyyppi!
Viimeksi muokannut Marsalkka, Ti Heinä 08, 2008 8:09 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Marsalkka
Horatio Caine

markja kirjoitti:
tmk666 kirjoitti:Vihjaatko nyt etsijä että markja olisi tosikko,ei kai. En kyllä ymmärrä miten homojen verenluovutuksen ja lintsin pystyy laittamaan samaan ketjuun mutta faktamieheltä näköjään sekin onnistuu :lol: :lol: :lol:
Mutta kuka sotki asiaan homot? Joku joka on syystä tai toisesta kiinnostunut homoista?

Joku painava syy täytyy olla tuollaiseen pakonomaiseen homonäkökulman mukaan ottamiseen... Mikähän se voisi olla????
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
merzi
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja merzi »

Noh noh ei tässä hätiä mitiä. Kaikki vaan lomareissuillaan unohtaa lintsin :shock: Keksimään ja uudelleen herättelemään lapsukaisille niitä "vanhanajan" leikkejä kymmenen tikkua laudalla jne... Luovuus ennenkaikkea ja nuotio pihaan kuin pihaan ja grillimakkaraa (joka vuotinen rahasampo lintsi), käytettynä oikeesti olemalla ja leikkimällä lasten kanssa itse säästää rahaa ja tekee hyvää lapsille.
ja lapset saavat kotosalla kunnon ruokaa :wink:
Huvipuisto :roll: Johon joka vuosi vain pitää mennä lomalla, aikuisten suunnitelma.
tmk666
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Marsalkka kirjoitti:
markja kirjoitti:
Mutta kuka sotki asiaan homot? Joku joka on syystä tai toisesta kiinnostunut homoista?

Joku painava syy täytyy olla tuollaiseen pakonomaiseen homonäkökulman mukaan ottamiseen... Mikähän se voisi olla????
Olen muuten Marsalkka miettinyt itse ihan samaa,onkohan lie markjalla oma lehmä ojassa.
Markjalle tiedoksi että ehkä kaikki muut ovat tajunneet Marsalkan avanneen tämän ketjun ns. kieli poskessa,paitsi sinä joka tähänkin ketjuun onnistuit homot sotkemaan.
One,two,fuck you!
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

merzi kirjoitti:Noh noh ei tässä hätiä mitiä. Kaikki vaan lomareissuillaan unohtaa lintsin :shock: Keksimään ja uudelleen herättelemään lapsukaisille niitä "vanhanajan" leikkejä kymmenen tikkua laudalla jne... Luovuus ennenkaikkea ja nuotio pihaan kuin pihaan ja grillimakkaraa (joka vuotinen rahasampo lintsi), käytettynä oikeesti olemalla ja leikkimällä lasten kanssa itse säästää rahaa ja tekee hyvää lapsille.
ja lapset saavat kotosalla kunnon ruokaa :wink:
Huvipuisto :roll: Johon joka vuosi vain pitää mennä lomalla, aikuisten suunnitelma.
Sanasta sanaan samaa mieltä merzin kanssa.
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

Se on pahin kaikista se taivaalle linkoava tolppa, siellä huipulla tapahtuu dramaattisia:

Siihen jos menee 180 cm kaljamahainen, kuten nyt minäkin erehdyin tekemään takavuosina, niin sen käynnin jälkeen oli pari viikkoa liki kaksi metriä pituutta ja kaikki massa oli pakkautunut ylävartaloon.

Miten naisten on käynyt ko. laitteessa, onko tapahtunut ns. kohennusta, sillä se alastulohan on leppoisampi jo...kai....en muista...huh.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

markja kirjoitti:
Kalessin kirjoitti:ai niin, tää on sitten se toinen vaihtoehto millä voi kiinnittää huomion omasta tietämättömyydestään muiden niskoille.
Hah. Et siis todellakaan tajua, että todistustaakka on sillä joka väittää, ei sillä joka kiistää. Tämä on ollut länsimaisen tieteellisen maailmankuvan ja argumentoinnin virstanpylväs jo vuosisatoja. Marsalkka VÄITTI, että eduskunnan oikeusasiamies olisi hyväksynyt sen, että Linnanmäen laitteissa on tietyt pituuteen perustuvat turvarajat, mutta Marsalkka ei osoittanut mitään TODISTETTA siitä, että EOA olisi sellaisen päätöksen joskus tehnyt. Minun ei tarvitse osoittaa, että EOA ei ole sellaista päätöstä tehnyt, vaan Marsalkan pitää TODISTAA, että EOA on sellaisen päätöksen tehnyt koska Marsalkka väitti että EOA on sellaisen päätöksen tehnyt. Mutta sitähän Marsalkka ei pysty todistamaan, eikä edes yritä, koska Marsalkka puhuu paskaa ja trollaa.

Jokainen peruskoulun käynyt tosin tietää, mikä on todistustaakka ja miten se ilmenee. Ilmeisesti et ole kouluja käynyt, unohtanut, tai sitten vain trollaat. Yhtä kaikki, todistustaakka on ja pysyy siitä huolimatta, ettet sitä muka tajua.

argumetum ad hominem, sun faktojasi lainatakseni.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
markja
Adrian Monk
Viesti:

Kalessin kirjoitti:argumetum ad hominem, sun faktojasi lainatakseni.
Ei ole. Et vain tajua, mikä on todistustaakka, ei sen toteaminen ääneen ole henkilökohtaisuuksiin menemistä.
Marsalkka
Horatio Caine

tmk666 kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
markja kirjoitti: Oletko sokea? Marsalkka tämän ketjun aloitti, en minä.

Olen muuten Marsalkka miettinyt itse ihan samaa,onkohan lie markjalla oma lehmä ojassa.
Hmmm... Tämä on yksi mahdollisuus...
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. :wink:
Nothing is quite what it seems
Vastaa Viestiin