No, hienoa, että vihdoinkin. Meille muille on ollut tosin jo itsestäänselvää kauan aikaa, että sinä olet kusipää ja idiootti, mutta kiva että vihdoin pääsit selville minustakin.Howler kirjoitti:Ajatuksia herättävä sivusto, nyt ainakin varmistui se, että markja on ihan pelle.
Perätön väite ja valhe. Perustelut? Ei ole, eikä tule. Valepukki.Miksikö? Koska esiintyy omalla nimellään ja kirjoittaa silti valheita
On se kumma kun et pysty vastaamaan simppeliin kysymykseen mitään: Sinusta siis minun pitäisi noudattaa Suomen lakia muita kohtaan, mutta muiden ei tarvitse noudattaa sitä minua kohtaan?Poistan toki välittömästi pyydettäessä. Ainakin jos uhataan kunnianloukkausjutulla. Viis ihmisoikeuksiin (Markus-sedän päässä sijaitseviin) kuuluvasta absoluuttisesta sananvapaudestani.
Spämmää? Perustelut kiitos.Porin kirjoitti:Voi jestas... Googletin nimen Markus Jansson ja siellä se häiriköi ja spämmää jopa Paloforumilla!
Kyseisellä foorumilla idiootit inttivät, että Tetra-verkkoa ei voi kuunnella siitä ja tästä syystä. Rautalangasta väänsin, miten se onnistuu ja tästäkös idiootit suuttuivat ja bännäsivät munt. No, eipä se mitään, olen siellä kyllä ollut heti seuraavasta päivästä lähtien...hehehe...
On se kumma miten n. 50% kirjoituksistani Turun Sanomiin menee läpi, jos ovat ihan täyttä paskaa. Eipä ole sun kirjoituksia näkynyt siellä mitään. Ehkä se kertoo jotain. Perusteluita sun heitollesi on turha odottaa, joten ehkäpä jätän tämän nyt tältä erää tähän.Turun Sanomissa paljon paskaa, vähän asiaa kirjoittava Jansson tunnetaan myös: