Markja vs. poppoo

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Lukittu
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Howler kirjoitti:Ajatuksia herättävä sivusto, nyt ainakin varmistui se, että markja on ihan pelle.
No, hienoa, että vihdoinkin. Meille muille on ollut tosin jo itsestäänselvää kauan aikaa, että sinä olet kusipää ja idiootti, mutta kiva että vihdoin pääsit selville minustakin. :)
Miksikö? Koska esiintyy omalla nimellään ja kirjoittaa silti valheita
Perätön väite ja valhe. Perustelut? Ei ole, eikä tule. Valepukki.
Poistan toki välittömästi pyydettäessä. Ainakin jos uhataan kunnianloukkausjutulla. Viis ihmisoikeuksiin (Markus-sedän päässä sijaitseviin) kuuluvasta absoluuttisesta sananvapaudestani. ;)
On se kumma kun et pysty vastaamaan simppeliin kysymykseen mitään: Sinusta siis minun pitäisi noudattaa Suomen lakia muita kohtaan, mutta muiden ei tarvitse noudattaa sitä minua kohtaan?
Porin kirjoitti:Voi jestas... Googletin nimen Markus Jansson ja siellä se häiriköi ja spämmää jopa Paloforumilla!
Spämmää? Perustelut kiitos.
Kyseisellä foorumilla idiootit inttivät, että Tetra-verkkoa ei voi kuunnella siitä ja tästä syystä. Rautalangasta väänsin, miten se onnistuu ja tästäkös idiootit suuttuivat ja bännäsivät munt. No, eipä se mitään, olen siellä kyllä ollut heti seuraavasta päivästä lähtien...hehehe...
Turun Sanomissa paljon paskaa, vähän asiaa kirjoittava Jansson tunnetaan myös:
On se kumma miten n. 50% kirjoituksistani Turun Sanomiin menee läpi, jos ovat ihan täyttä paskaa. Eipä ole sun kirjoituksia näkynyt siellä mitään. Ehkä se kertoo jotain. Perusteluita sun heitollesi on turha odottaa, joten ehkäpä jätän tämän nyt tältä erää tähän.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

markja kirjoitti: On se kumma miten n. 50% kirjoituksistani Turun Sanomiin menee läpi, jos ovat ihan täyttä paskaa. Eipä ole sun kirjoituksia näkynyt siellä mitään. Ehkä se kertoo jotain. Perusteluita sun heitollesi on turha odottaa, joten ehkäpä jätän tämän nyt tältä erää tähän.
Sun kirjoitukset on mielipidepalstalla.
Minä olen kirjoittanut esimerkiksi Turun Sanomiin yli 200 julkaistua artikkelia. Muistan sinut liberaalien puoluekokouksesta. Olit se pyylevä lyhythiuksinen äärettömän kannabis-myönteinen tyyppi jonka Riihimäen Tompan ja Liebkindin Daven esikunnat nauroivat sut ulos puolueesta.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

^ Touché, sanoisin.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Porin kirjoitti:Minä olen kirjoittanut esimerkiksi Turun Sanomiin yli 200 julkaistua artikkelia.
Perustelematon paskapuheväite.
Aivan samalla logiikalla minä voin todeta, että New York Times sekä Helsingin Sanomat ovat julkaisseet 2000 artikkeliani. Tai 20000. Tai vaikka 200000. Hah ja pah!
Muistan sinut liberaalien puoluekokouksesta. Olit se pyylevä lyhythiuksinen äärettömän kannabis-myönteinen tyyppi jonka Riihimäen Tompan ja Liebkindin Daven esikunnat nauroivat sut ulos puolueesta.
- Mistähän puoluekokouksesta? Kerro ihmeessä.
- Pyylevä? Not. No, nyt on BMI kyllä peräti huimat 27, eli juuri ja juuri "lievän ylipainon" puolella, mutta ei silloin ollut kyllä.
- Äärettömän kannabismyönteinen? Mikä vittu on "äärettömän" kannabismyönteinen? Joko kannattaa sen vapauttamista tai ei kannata, mitä vittua voi tarkoittaa "äärettömän" kannabismyönteinen edes?
- Tarkoitat siis tuota Tomi Riihimäkeä joka sai käräjäoikeudessa tuomion kunniani loukkaamisesta ja tuomittiin mm maksamaan 500 euroa korvauksia siitä, sekä jo nyt kuollut Davea? Hauskaa selittelyä, fakta nyt sattuu olemaan, että minä lähdin puolueesta kun kyllästyin noiden fossiilien pelleilyyn ja Tomi lähti itse aika pian sen jälkeen, nyt onkin vähän parempi puolueenjohto kuin mitä silloin oli...

Kirjoituksesi haisee paskapuheelta viimeistä piirtoa myöden. Eikä se ole ihme, koska kirjoituksesi on valetta alusta loppuun saakka. Hyvä yritys, mutta valhetta mitä valhetta, sepitettyä tarinaa. Hah.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

winkkimees kirjoitti:On se kumma miten n. 50% kirjoituksistani Turun Sanomiin menee läpi
...Samaa tässä ihmettelee muutkin :D
Toi % vois olla korkeempikin jos asialla olisi hiukan sinua virkeämpi kaveri terveempien kannanottojensa kanssa...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

markja kirjoitti:
Poistan toki välittömästi pyydettäessä. Ainakin jos uhataan kunnianloukkausjutulla. Viis ihmisoikeuksiin (Markus-sedän päässä sijaitseviin) kuuluvasta absoluuttisesta sananvapaudestani. ;)
On se kumma kun et pysty vastaamaan simppeliin kysymykseen mitään: Sinusta siis minun pitäisi noudattaa Suomen lakia muita kohtaan, mutta muiden ei tarvitse noudattaa sitä minua kohtaan?
Milloin tämä kysymys on esitetty?

Mutta Sepon ei tietty olisi tarvinnut noudattaaSuomen lakia. Hän kun rikkoi sitä lähinnä huumorilla. ;)
Viimeksi muokannut Marsalkka, La Heinä 19, 2008 8:23 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Kokki
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Kokki »

markja kirjoitti:
- Pyylevä? Not. No, nyt on BMI kyllä peräti huimat 27, eli juuri ja juuri "lievän ylipainon" puolella, mutta ei silloin ollut kyllä.
Eli muistat puoluekokouksen, jos kerran muistat pyylevyytesi silloin?
A man's got to do what a man's got to do.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

markja kirjoitti:
Porin kirjoitti:Minä olen kirjoittanut esimerkiksi Turun Sanomiin yli 200 julkaistua artikkelia.
Perustelematon paskapuheväite.
Aivan samalla logiikalla minä voin todeta, että New York Times sekä Helsingin Sanomat ovat julkaisseet 2000 artikkeliani. Tai 20000. Tai vaikka 200000. Hah ja pah!
Erona on vain se, että sinua ei uskoisi kukaan.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

markja kirjoitti:
Howler kirjoitti:Miksikö? Koska esiintyy omalla nimellään ja kirjoittaa silti valheita
Perätön väite ja valhe. Perustelut? Ei ole, eikä tule. Valepukki.
Perustelut: Täältä (Marsalkan jo laittama linkki) voi kuka vain lukea, että sivuillasi olet kirjoittanut asioita, jotka sitten muut ovat todistaneet vääriksi ja myös valheiksi. Tämän jälkeen olet koittanut päästä pälkähästä koittamalla kääntää asian ihan päälaelleen, etkä edes ole muuttanut tietoja sivuillesi oikeiksi. Täten sivustollasi olevista teksteistä osa on valheita.

Lisäksi esimerkiksi sivuillasi on ennen lukenut, että Suomen lakiin nojaten sivujasi ei saa linkittää mihinkään, mikä on valhe, koska Suomen laki ei kiellä nettisivujen linkittämistä muualle, eikä siihen tarvitse edes kysyä lupaa. Lähde

Ja ennen kuin edes alat väittämään vastaan tai alkamaan haukkua minua, niin muistapas valehtelun määritelmä!
Wikipedia kirjoitti:Valehtelu on väärän tiedon esittämistä ja levittämistä. Valehtelija tietää esittämänsä tiedon paikkansapitämättömyydestä. Valehtelua voidaan käyttää mielipiteiden muokkaajana tai tapahtuneiden asioiden peittelemisenä.
Porin

markja kirjoitti:Hauskaa selittelyä, fakta nyt sattuu olemaan, että minä lähdin puolueesta kun kyllästyin noiden fossiilien pelleilyyn ja Tomi lähti itse aika pian sen jälkeen, nyt onkin vähän parempi puolueenjohto kuin mitä silloin oli...
Harmiksesi et voi enää palata liberaalipuolueeseen. Olen lukenut sen erokirjeesi (päivätty 11.9.2004 Turussa) joka on vain huono kopio Mika Myllylän testamentista kansalle.

Tai no, oikeastaan voit. Eihän sinua vakavasti oteta muutenkaan, ja sanojesi vääristely on varmasti jo monelle tuttua juttua.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

encore un fois; Touché!

on se vaan niin viihdyttävää katsella faktamiehen kiemurtelua.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

^ Harmi vaan, ettei ole ainakaan vielä vastannut perusteluihini. Vai olisikohan liian hyvät perustelut? 8) Porin pistää kyllä tuulemaan paaaaljon paremmin, pisteet hänelle.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Kokki kirjoitti:Eli muistat puoluekokouksen, jos kerran muistat pyylevyytesi silloin?
???
Etkö osaa yhtään lukea?
Marsalkka kirjoitti:
markja kirjoitti:Perustelematon paskapuheväite. Aivan samalla logiikalla minä voin todeta, että New York Times sekä Helsingin Sanomat ovat julkaisseet 2000 artikkeliani. Tai 20000. Tai vaikka 200000. Hah ja pah!
Seniili Marsalkkamme ei ymmärrä, että faktat eivät ole uskonasioita. On yhdentekevää USKOOKO joku vai onko uskomatta faktaa vaiko ei. Fakta ei siitä muutu. Fakta ei ole huutoäänestyksen tulos. Fakta on faktaa. Jos tuo pelle on kirjoittanut 250 artikkelia Turun Sanomiin, hänen pitäisi todistaa se. Jos hän ei todista, hänen väitteensä on täsmälleen yhtä pätevä ja luotettava kuin minun väitteeni, että olen kirjoittanut 250000 artikkelia New York Timesiin ja Helsingin Sanomiin.

Ihminen, joka pitää väitettä X henkilön A esittämänä epätotena ja väitettä X henkilön B esittämänä totena, on idiootti ja kaiken logiikan tuolla puolen seilaava hörhö. Tämän pitäisi tietysti olla jokaisella aivoja omaavalle itsestään selvää, mutta väännetään nyt dementille Marsalkallemme ns. rautalangasta siis.
Porin kirjoitti:Harmiksesi et voi enää palata liberaalipuolueeseen.
Tietysti voin. Eikä se olisi mikään harmi, että en voisi palata.
Olen lukenut sen erokirjeesi (päivätty 11.9.2004 Turussa)
Varmasti olet, sadat- jos ei jopa tuhannet muutkin ihmiset ovat lukeneet, koska se on kotisivuillani tarjolla.
joka on vain huono kopio Mika Myllylän testamentista kansalle. Tai no, oikeastaan voit. Eihän sinua vakavasti oteta muutenkaan, ja sanojesi vääristely on varmasti jo monelle tuttua juttua.
Olet valepukki, joka esittää perustelemattomia heittoja ja syytöksiä anonymiteetin suojista, eikä kykene todistamaan väittämiään. Puhut täyttä paskaa siis. Olet paskaa jauhava valepukki.

Vastaappa jo:
- Äärettömän kannabismyönteinen? Mikä vittu on "äärettömän" kannabismyönteinen? Joko kannattaa sen vapauttamista tai ei kannata, mitä vittua voi tarkoittaa "äärettömän" kannabismyönteinen edes?
Porin

markja kirjoitti:
Kokki kirjoitti:Eli muistat puoluekokouksen, jos kerran muistat pyylevyytesi silloin?
???
Etkö osaa yhtään lukea?
Marsalkka kirjoitti:
markja kirjoitti:Perustelematon paskapuheväite. Aivan samalla logiikalla minä voin todeta, että New York Times sekä Helsingin Sanomat ovat julkaisseet 2000 artikkeliani. Tai 20000. Tai vaikka 200000. Hah ja pah!
Seniili Marsalkkamme ei ymmärrä, että faktat eivät ole uskonasioita. On yhdentekevää USKOOKO joku vai onko uskomatta faktaa vaiko ei. Fakta ei siitä muutu. Fakta ei ole huutoäänestyksen tulos. Fakta on faktaa. Jos tuo pelle on kirjoittanut 250 artikkelia Turun Sanomiin, hänen pitäisi todistaa se. Jos hän ei todista, hänen väitteensä on täsmälleen yhtä pätevä ja luotettava kuin minun väitteeni, että olen kirjoittanut 250000 artikkelia New York Timesiin ja Helsingin Sanomiin.

Ihminen, joka pitää väitettä X henkilön A esittämänä epätotena ja väitettä X henkilön B esittämänä totena, on idiootti ja kaiken logiikan tuolla puolen seilaava hörhö. Tämän pitäisi tietysti olla jokaisella aivoja omaavalle itsestään selvää, mutta väännetään nyt dementille Marsalkallemme ns. rautalangasta siis.
Porin kirjoitti:Harmiksesi et voi enää palata liberaalipuolueeseen.
Tietysti voin. Eikä se olisi mikään harmi, että en voisi palata.
Olen lukenut sen erokirjeesi (päivätty 11.9.2004 Turussa)
Varmasti olet, sadat- jos ei jopa tuhannet muutkin ihmiset ovat lukeneet, koska se on kotisivuillani tarjolla.
joka on vain huono kopio Mika Myllylän testamentista kansalle. Tai no, oikeastaan voit. Eihän sinua vakavasti oteta muutenkaan, ja sanojesi vääristely on varmasti jo monelle tuttua juttua.
Olet valepukki, joka esittää perustelemattomia heittoja ja syytöksiä anonymiteetin suojista, eikä kykene todistamaan väittämiään. Puhut täyttä paskaa siis. Olet paskaa jauhava valepukki.

Vastaappa jo:
Kopioidaan koko viesti, ja sitten räjäytetään pankki faktamiehen opeilla, todeten että en voi vastata tähän viestiin koska:
Argumentum ad hominem!
markja
Adrian Monk
Viesti:

Porin kirjoitti:...
Kuten arvelinkin. Olet vain suutasi pieksevä valepukki ja pelkuri. Säälittävä pelle kaikenkaikkiaan. Ammu hei ittes, ihan oikeasti. Tai vedä vaan narun jatkoksi itsesi jos et asetta omista. Olis parempi kaikkien kannalta kuule.
Lukittu