Milan Jaff kokoomaketju

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Kurpa
Nikke Knakkertton
Viestit: 195
Liittynyt: Ti Helmi 02, 2021 12:37 pm

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Kurpa »

"– Hän [oikeudessa aiemmin puhunut henkilö] on ymmärtänyt väärin. Olen huutanut kovaan ääneen, ja hän on luullut, että olen ollut suuttunut. Olen yleensä äänekäs, ja me frendien kanssa haukumme toisiamme, Jaff kertoo."

eli tahtoo sanoa että normipuheena huutaa molottaapi
Homie I'm the one with the shotgun in the closet
Next to the glad bags full of chronic
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2262
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

t3pponen kirjoitti: Ma Loka 17, 2022 12:50 pm
– Jengit on vaan kateellisia, koska mä olen maahanmuuttaja ja mulla on paljon naisia ympärillä, mä teen musiikkia ja rahaa.

Mitä se oli, 389eur verotettavat tulot koko Suomessa asumisen aikana? Olen todella kade :lol: :lol:
Kurdihiirulaisella on jo mennyt pupu poksyyn oikeudessa ja tuo musiikki, naiset ja raha kommentti oli jo aivan kasittamattoman typera :lol: .

Kela ja verottaja eivat ehka ole kiinnostuneita Mr. Jaffin musiikista ja naisista, rahantulosta kyllakin!
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Ghost hunting
Angus MacGyver
Viestit: 6556
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Juu ollaan todella kateellisia pedofiilille, naisia siis lapsia ympärillä? Ja musiikki voiko räppiä sanoa musaksi? :mrgreen: :mrgreen:
Murheli
Axel Foley
Viestit: 2011
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2016 12:34 pm

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Murheli »

Rasismikorttia yrittää pedofiili hyödyntää
Voi voi, kun päättyi elämän koi
strömmingen
Sofia Karppi
Viestit: 421
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2020 6:25 pm

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja strömmingen »

Likeavirgin kirjoitti: Pe Elo 26, 2022 6:03 pm Milan on uhri ei väkivallan tekijä. Milan ei myöskään voida palauttaa, koska kotimaassa henki vaarassa lähteä. Me voimme kotouttaa Milan ja hänestä tulla lakimies, tai lääkäri.
Lääkäriurallekin saattaa aiheuttaa hallaa kun moneen työpaikkaan tarvitaan se rikosrekisteriote. Harmi homma. Luulen että varkaan ja räppärin ura sopii Jaffin geeneille ihan parhaiten. Lakimiehen ammattihan poikkeaa varkaan ammatista siten että vaatii koulutusta. Ja siitä saa heti potkut jos raiskaa alaikäisen tai myy pillereitä teineille. Varkaan ja räppärin ammateissa sellaista siedetään paremmin.
Rauhaa&Rakkautta
Neuvoja-Jack
Viestit: 566
Liittynyt: Ke Syys 29, 2021 12:38 am

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Rauhaa&Rakkautta »

*pltmtxtvp*tm
Jannes
Hetty Wainthropp
Viestit: 498
Liittynyt: La Heinä 23, 2016 3:22 pm

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Jannes »

*pltmtxtvp*tm
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5295
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Jazzermasser kirjoitti: Ma Loka 17, 2022 10:47 amSomeräppäri Milan Jaff äänessä katujengikäräjillä: ”Pelkään vankilassa, että minut tapetaan”
Kyllä vankiloissa saa yleisesti ottaen istua tuomionsa ihan rauhassa. Kunhan ei ole muiden vankien omaisille mitään tehnyt, ja musiikkivideoiden tekeminen faneille ei liity asiaan millään tavalla.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Kaahari
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Pe Syys 30, 2011 9:22 pm

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Kaahari »

Jotenkin mä en voi olla nauttimatta tilanteesta, jossa velikullan ääni nousee paniikissa falsettiin vuosien uhoamisen, rötöstelyn ja pedofiliaharrastuksen jälkeen.

Ai että.
Kräki
Olivia Benson
Viestit: 738
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2020 8:34 am

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Kräki »

Kumpa joku työntäisi sitä vessaharjaa kahvaa myöden tämän luolapojan perseeseen.
VonBiden
Neuvoja-Jack
Viestit: 595
Liittynyt: La Touko 21, 2022 4:05 pm

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja VonBiden »

*poistettu trolliviesti*tm
örkki
Sabrina Duncan
Viestit: 358
Liittynyt: Su Touko 30, 2010 10:59 am

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja örkki »

Eikö tätä rikollista saada maasta pois. Kuluttaa linnassa vaan meidän verorahoja.
parempi, kuin lähtisi vaan sinne mistä tänne maahan on tullut.
Suomi on ruvennut olemaan tosi vaarallinen maa. Ja sehän on selvä, ulkomaalaisia rikollisia
on tullut suomeen.
Scum
Armas Tammelin
Viestit: 80
Liittynyt: To Huhti 29, 2021 3:38 pm

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Scum »

örkki kirjoitti: Ke Loka 19, 2022 12:38 pm Eikö tätä rikollista saada maasta pois. Kuluttaa linnassa vaan meidän verorahoja.
parempi, kuin lähtisi vaan sinne mistä tänne maahan on tullut.
Suomi on ruvennut olemaan tosi vaarallinen maa. Ja sehän on selvä, ulkomaalaisia rikollisia
on tullut suomeen.
Ei Suomi sen vaarallisempi ole kuin muutkaan kaltaisensa. Joskus 2040 mennessä voidaan puhua kehitysmaasta. Mikä toki on sääli. Pitäkää huoli itsestänne ja läheisistänne mahdollisuuksien mukaan. Kukaan muu ei sitä tee.

Nämä torakat saa pois kuten muutkin vastaavat. Tässä vaiheessa tuholaisfirman urakka on verrattain suuri, ehkä jopa mahdoton.
Lilyshee
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2022 7:39 pm

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Lilyshee »

Itselle tuli mieleen, kun näistä raiskaajista ja pedoista ei vankiloissa tykätä, että kuinka monta kertaa tää on johtanut todella tekoihin? Uhotaan kyllä, mutta mikä on todellisuus Suomessa? Itse tiedän yhden tapauksen jossa pedofiili hakattiin ts tapettiin Hml vankilassa n 20v sitten.
Tämäkin on epäselvä, mistä sitten johtui.
Miksi kristityt kantavat kaulassaan Jeesuksen julmaa murhavälinettä, jos minäkään en kanna puukkoa?
Ehkä pitäis.
Paikalla
canis lupus
Vic Mackey
Viestit: 1920
Liittynyt: Pe Tammi 10, 2020 11:35 pm

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

Lilyshee kirjoitti: Ke Loka 19, 2022 9:31 pm Itselle tuli mieleen, kun näistä raiskaajista ja pedoista ei vankiloissa tykätä, että kuinka monta kertaa tää on johtanut todella tekoihin? Uhotaan kyllä, mutta mikä on todellisuus Suomessa? Itse tiedän yhden tapauksen jossa pedofiili hakattiin ts tapettiin Hml vankilassa n 20v sitten.
Tämäkin on epäselvä, mistä sitten johtui.
No ainakin tuo matkasellitapaus on vähän tuoreempaa vuosikertaa. Ei omakohtaista kokemusta kaltereista kuin kahden yön verran.
Mens malus in corpore sano
Vastaa Viestiin