Täälläkin taisi olla juttua venäläisestä RT-kanavan pomosta joka sai potkut sanottuaan että Venäjää vastustavat ukrainalaislapset olisi pitänyt hukuttaa jokeen, polttaa taloihinsa ja jotain sekavaa että ukrainalaismummot olisivat valmiita maksamaan hautajaisrahansa tullakseen raiskatuksi venäläissotilaiden toimesta, tms.
Olen seurannut jonkin verran tämän Georgiaan paenneen venäläismiehen videoita, ja tämä oli kyllä aika silmiäavaava video:
https://www.youtube.com/watch?v=ZHohDaS4yb0
Eli lyhyesti, tuo erotettu RT-pomo:
- On julkihomo, kertoi aikoinaan eräässä juontamassaan suorassa lähetyksessä olevansa homo ja sai silloin(kin) potkut silloiselta TV-kanavalta.
- On aiemmin ollut LGPTQWERTY-aktivisti Venäjällä, ja ilmeisen Putin-vastainen.
- Kannatti Ukrainan vallankumousta ja kävikin silloin kannatuskäynnillä Ukrainassa.
jne.
Videon mukaan hän joutui johonkin välikohtaukseen missä häntä yritettiin salakuvata, ja oli vaarassa joutua sen takia vankilaan, minkä takia hän ilmeisesti ns. myi sielunsa Kremlille välttääkseen vankilaan joutumisen, ja oli valmis alkamaan suoltaa Kremlin propagandaa, vastineeksi siitä ettei joutunut vankilaan ja sai jatkaa töitään.
Tuo kyllä selittäisi hänen ylilyönniksi mennyttä ukrainalaisten parjaamista: on enemmänkin näyttelemistä, joten ei osannut sillä kertaa itse arvioida missä kohtaa kannattaisi lopettaa ettei läiky liikaa yli. Nyt sitten kävi näin. Melkein käy sääliksi.
Olen kyllä epäillyt että Medvedevillä on samanlaista pakonomaista näyttelemistä. Katsoin YLE Areenalta aiemmin dokumentin "F@ck this job!" mikä kertoo erään venäläisen liberaalin TV-kanavan tarinan ja kohtalon, ja siitä sai kuvan että ainakin ollessaan jonkin aikaa presidentti, Medvedev näyttäytyi kovinkin progressiivisena, liberaalina ja ehkä jopa melkein länsimielisenä. Nyt hänkin lupaa tulta ja tappuraa länsimaita ja Ukrainaa kohtaan, joten taisi Putin vain antaa hänelle ehdot että joko lopetat liberaalipehmoilut, tai saat yllättävän sydänkohtauksen tippuessasi vahingossa ikkunasta.
Että tämmöistä Venäjällä. Mikäköhän VKK:n Turtiaisella ja vaikka Bäckmanilla on takana, ovatko ihan oikeasti aatteen miehiä vai Kreml saanut heidät jollain vastaavanlaisella kiristysnaruun, muuten tulee ikäviä paljastuksia jne. jos eivät laula Kremlin lauluja?