En koskaan jätä lasia pöytään, jos poistun vessaan tms. Juoma ensin loppuun ja sitten vasta voi käydä vessassa tai röökillä tai mennä tanssimaan. Nimimerkillä "Minäkö vainoharhainen"..
(Tirskis, korjaa otsikosta sana tupakoiti muotoon tupakointi.)
Täsmälleen näin. En ymmärrä, miksei juoman vieminen tupakointipaikalle ole sallittua.PaulaDrew kirjoitti:Eniten minua kuitenkin vituttaa käytännössä se, että lasi pitää jättää pöytään vartioimatta mennäkseen itse tupakalle.
Näin juuri kannattaa tehdäkin. Ei tuossa mitään vainoharhaisuutta ole, puhdasta järkeä vain.Tampereen Tyttö kirjoitti:En koskaan jätä lasia pöytään, jos poistun vessaan tms. Juoma ensin loppuun ja sitten vasta voi käydä vessassa tai röökillä tai mennä tanssimaan. Nimimerkillä "Minäkö vainoharhainen"..
Tästähän se loppuillan kunto minullakin johtuu, kun kuitenkin tekee mieli polttaa niin usein.Tampereen Tyttö kirjoitti:En koskaan jätä lasia pöytään, jos poistun vessaan tms. Juoma ensin loppuun ja sitten vasta voi käydä vessassa tai röökillä tai mennä tanssimaan. Nimimerkillä "Minäkö vainoharhainen"..![]()
Tirskis kirjoitti:Kun lain antaja eli, Hyssälä olisi itse vaikkappa kehorakentaja, atleeetinen, valtavasti voimakas nainen, silloin minäkin olisin miettinyt, että kyllä, hän haluaa suomalaisista trveita urheilijoita, ja savu on vaarallista. Mutta kun näen koko akan..lihava, epäurheilullinen, ei lihaksia, mutta valtava maha ja tissit vaan- ei rintalihakset.
Kun hän nostaisi pään ylle vaikka sen, mitä hän painaa, joku 80kg- silloin ajattelisin, että se on koska hän ei poltta- niin ja ehkä itse olisin yrittänut lopettamista tai ainakin vähentämistä.
Mutta hän ei ole mikään esikuva, vain lihava ja rumma akka, jolla vain saataa olla valta käsissä.
Niinpä, ärsyttää ilkeät ihmisetantwerpen kirjoitti:Tirskis kirjoitti:Kun lain antaja eli, Hyssälä olisi itse vaikkappa kehorakentaja, atleeetinen, valtavasti voimakas nainen, silloin minäkin olisin miettinyt, että kyllä, hän haluaa suomalaisista trveita urheilijoita, ja savu on vaarallista. Mutta kun näen koko akan..lihava, epäurheilullinen, ei lihaksia, mutta valtava maha ja tissit vaan- ei rintalihakset.
Kun hän nostaisi pään ylle vaikka sen, mitä hän painaa, joku 80kg- silloin ajattelisin, että se on koska hän ei poltta- niin ja ehkä itse olisin yrittänut lopettamista tai ainakin vähentämistä.
Mutta hän ei ole mikään esikuva, vain lihava ja rumma akka, jolla vain saataa olla valta käsissä.
Mennäänköhän tässä nyt hivenen liikaa henkilökohtaisuuksiin?
Itse en polta, joten minua ei henkilökohtaisesti hetkauta suuntaan eikä toiseem, saako ravintolassa polttaa vai ei.
Saman lain ansiosta sairaaloissa ei enää tupakoida joka paikassa. Tupakoimattomat potilaatkin suojeltuvat. Miksi kaikkien pitäisi kärsiä yhden hölmöilystä, kun se on kohtalaisen helposti estettävissä?pekkaeric kirjoitti:Lapsellista ja naurettavaa vedota "henkilökunnan suojelemiseen tupakansavulta". Suojellaan sitten terveydenhuoltohenkilökuntaa sairailta ja poliiseja kriminaaleilta. Ammatinvalintakysymys mielestäni.