Eric Harris & Dylan Klebold
-
Natural_Selector
- Alibin satunnaislukija
UUUUUUUUUUUUUUUU
Viimeksi muokannut Natural_Selector, To Tammi 22, 2009 3:00 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
No niin. Saitte jo todistuksenne. Meinaako tämä, että olen 200 euroa rikkaampi nyt?Natural_Selector kirjoitti:Älkää nyt viittikö. Toi teksti oli ihan täys läppä itteltäni ja ihan piiruuttani suomensin suoraan Harrisin päiväkirjasta. Tämä tyyppi alkoi itse vittuileen ja aukoon päätään. Ja olen kuunnellut KMFDM:ää jo monta vuotta.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Satunnaisia sivuhuomautuksia lukuunottamatta olen samaa mieltä. Suomeksi taitaa olla turha toivo, mikä on sinällänsä ironista, sillä onhan yksi kirja jopa suomalaisen kirjoittama - mutta silti englanniksi.Rattus kirjoitti:Nuita kirjoja ei taida suomennettuna löytyä ainuttakaan. Usko pois, olen kyllä etsinyt.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
Katsa
Englanniksi lukeminen ei ole kyllä lainkaan niin vaikeaa kuin moni nuorempi täällä tuntuu kuvittelevan. Olisi toki kiva saada näitä kirjoja suomeksi, mutta peruskouluenkulla pääsee kyllä jo pitkälle, puhumattakaan siitä miten hyvää pieni aivojumppa pääkopalle tekee.VoDKa kirjoitti: Suomeksi taitaa olla turha toivo, mikä on sinällänsä ironista, sillä onhan yksi kirja jopa suomalaisen kirjoittama - mutta silti englanniksi.
Joten siis rakkaat äidin pienet talttahampaat, kirja käteen ja lukemaan, hus.
Turha mussuttaa että "yhyy emmä osaa", sillä jopa minä olen Brooksin kirjan lukenut läpi ja mulla on taustalla pelkkä peruskouluenkku ja siitä peruskoulustakin muuten sattuu olemaan helvetin pitkä aika...puhumattakaan siitä etten ollut siellä koskaan läsnä.
-
Arlene
- Christopher Lorenzo
Jos Columbineen haluaa perehtyä, on englanninkieliset kirjat ainoa mahdollisuus. Voi olla muillakin kielillä, mutta luulen, että eniten on englanniksi.
Nyt kun olen hieman lueskellut Mikal Gilmoren kirjaa, entistä enemmän haluaisin perheenjäsenen tai edes jonkun Ericin ja Dylanin tunteneen julkaisevan kirjan. Tuontyyppinen kun tuo Gilmoren kirja, rehellisen tuntuinen. Nythän ei ole kun tuo Brooksin kirja, ja olen jo pitemmän aikaa ajatellut, että onko hän aivan rehellinen tuossa kirjassaan
Meinaan tuosta hänen ja Ericin välirikosta, oliko se nyt vaan tuosta kouluun kulkemisesta kiinni.. Blogissaanhan hän kertoo jossain haastattelussa, että "se on pitkä tarina, eikä tunnu muuttuvan ajan kanssa yhtään helpommaksi". Rocky Mountain Newsin mukaan, Brownin veljeksillä oli ärsyttävä tapa laulaa kaikki asiat vanhemmilleen. Toisaalta, jos eivät kertoneet, vanhemmat saivat selville. Jos he valehtelivat, pojat jäivät kiinni..
Nyt kun olen hieman lueskellut Mikal Gilmoren kirjaa, entistä enemmän haluaisin perheenjäsenen tai edes jonkun Ericin ja Dylanin tunteneen julkaisevan kirjan. Tuontyyppinen kun tuo Gilmoren kirja, rehellisen tuntuinen. Nythän ei ole kun tuo Brooksin kirja, ja olen jo pitemmän aikaa ajatellut, että onko hän aivan rehellinen tuossa kirjassaan
-
Natural_Selector
- Alibin satunnaislukija
UUUUUUUUUUUUU
Viimeksi muokannut Natural_Selector, To Tammi 22, 2009 3:00 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^ Saako vinistä sivujen toteutuksesta?
Kröhöm, joo siis. Ihan kiva sivusto muuten, mutta eipä ainakaan pikaiselta vilkaisulta ollut havaittavissa mitään uutta. Jäi vain mietityttämään tuo täkkiprojekti, että meinasiko se vain länttäistä materiaalit yhteen vai tekeekö jopa jonkun kuvion tai muuta. Niin ja olipahan vaihteeksi vähän erilainen sivuidea. Kiitos linkistä.
Kröhöm, joo siis. Ihan kiva sivusto muuten, mutta eipä ainakaan pikaiselta vilkaisulta ollut havaittavissa mitään uutta. Jäi vain mietityttämään tuo täkkiprojekti, että meinasiko se vain länttäistä materiaalit yhteen vai tekeekö jopa jonkun kuvion tai muuta. Niin ja olipahan vaihteeksi vähän erilainen sivuidea. Kiitos linkistä.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Vinise mistä tykkäät, ei varmaan paljoa jaksa kiinnostaa ylläpitoa.Howler kirjoitti:^ Saako vinistä sivujen toteutuksesta?![]()
Ihme hommaa, että ettette ole muka aiemmin tonne törmänneet. Sehän on tyyliin ensimmäisiä linkkejä mitä tulee Googlestakin. Olen tainnut aliarvioida teistä suurimman osan.