Eric Harris & Dylan Klebold

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
Natural_Selector
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Natural_Selector »

UUUUUUUUUUUUUUUU
Viimeksi muokannut Natural_Selector, To Tammi 22, 2009 3:00 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Natural_Selector kirjoitti:Älkää nyt viittikö. Toi teksti oli ihan täys läppä itteltäni ja ihan piiruuttani suomensin suoraan Harrisin päiväkirjasta. Tämä tyyppi alkoi itse vittuileen ja aukoon päätään. Ja olen kuunnellut KMFDM:ää jo monta vuotta.
No niin. Saitte jo todistuksenne. Meinaako tämä, että olen 200 euroa rikkaampi nyt? 8)

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

^ "Monta vuotta" ei ole tarpeeksi tarkka määritelmä. Esim. jos on aloittanut kuuntelun vuonna 2001, niin siitäkin on jo monta vuotta. :P
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Howler kirjoitti:^ "Monta vuotta" ei ole tarpeeksi tarkka määritelmä. Esim. jos on aloittanut kuuntelun vuonna 2001, niin siitäkin on jo monta vuotta. :P
No mutta satku ainakin luvassa, eikös?

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Howler
Axel Foley

^ Niinhän se maffe tuolla aiemmin sanoi, että "satanen vetoa ettei kumpikaan noista ole kuulleet mistään KMFDM:stä tai Sturmgeistista ennen tuota SubHuman Auvisen tekoa.", joten kyllä minusta.
Tatum
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Tatum »

Nyt taas kyselen että mistä ja millä hakusanoilla porukat on noita Columbine videoita lataillu ?

Ja onko kellään tiedossa yhtäkään kirjaa Columbinesta mikä olisi suomeksi julkaistu ?
What would Grissom do ?
Television has brought back murder into the home - where it belongs
- Alfred Hitchcock
Rattus
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Rattus »

Nuita kirjoja ei taida suomennettuna löytyä ainuttakaan. Usko pois, olen kyllä etsinyt.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Rattus kirjoitti:Nuita kirjoja ei taida suomennettuna löytyä ainuttakaan. Usko pois, olen kyllä etsinyt.
Satunnaisia sivuhuomautuksia lukuunottamatta olen samaa mieltä. Suomeksi taitaa olla turha toivo, mikä on sinällänsä ironista, sillä onhan yksi kirja jopa suomalaisen kirjoittama - mutta silti englanniksi. :roll:

Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

VoDKa kirjoitti: Suomeksi taitaa olla turha toivo, mikä on sinällänsä ironista, sillä onhan yksi kirja jopa suomalaisen kirjoittama - mutta silti englanniksi. :roll:
Englanniksi lukeminen ei ole kyllä lainkaan niin vaikeaa kuin moni nuorempi täällä tuntuu kuvittelevan. Olisi toki kiva saada näitä kirjoja suomeksi, mutta peruskouluenkulla pääsee kyllä jo pitkälle, puhumattakaan siitä miten hyvää pieni aivojumppa pääkopalle tekee.
Joten siis rakkaat äidin pienet talttahampaat, kirja käteen ja lukemaan, hus.
Turha mussuttaa että "yhyy emmä osaa", sillä jopa minä olen Brooksin kirjan lukenut läpi ja mulla on taustalla pelkkä peruskouluenkku ja siitä peruskoulustakin muuten sattuu olemaan helvetin pitkä aika...puhumattakaan siitä etten ollut siellä koskaan läsnä. :roll:
Tatum
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Tatum »

On juu peruskoulun ja jatko-opiskeluiden enkut käyty, mutta ei auta. No ehkä lähden tästä opiskelemaan lisää. :D
What would Grissom do ?
Television has brought back murder into the home - where it belongs
- Alfred Hitchcock
Arlene
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Arlene »

Jos Columbineen haluaa perehtyä, on englanninkieliset kirjat ainoa mahdollisuus. Voi olla muillakin kielillä, mutta luulen, että eniten on englanniksi.
Nyt kun olen hieman lueskellut Mikal Gilmoren kirjaa, entistä enemmän haluaisin perheenjäsenen tai edes jonkun Ericin ja Dylanin tunteneen julkaisevan kirjan. Tuontyyppinen kun tuo Gilmoren kirja, rehellisen tuntuinen. Nythän ei ole kun tuo Brooksin kirja, ja olen jo pitemmän aikaa ajatellut, että onko hän aivan rehellinen tuossa kirjassaan :?: Meinaan tuosta hänen ja Ericin välirikosta, oliko se nyt vaan tuosta kouluun kulkemisesta kiinni.. Blogissaanhan hän kertoo jossain haastattelussa, että "se on pitkä tarina, eikä tunnu muuttuvan ajan kanssa yhtään helpommaksi". Rocky Mountain Newsin mukaan, Brownin veljeksillä oli ärsyttävä tapa laulaa kaikki asiat vanhemmilleen. Toisaalta, jos eivät kertoneet, vanhemmat saivat selville. Jos he valehtelivat, pojat jäivät kiinni..
Natural_Selector
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Natural_Selector »

UUUUUUUUUUUUU
Viimeksi muokannut Natural_Selector, To Tammi 22, 2009 3:00 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Howler
Axel Foley

^ Saako vinistä sivujen toteutuksesta? :lol:

Kröhöm, joo siis. Ihan kiva sivusto muuten, mutta eipä ainakaan pikaiselta vilkaisulta ollut havaittavissa mitään uutta. Jäi vain mietityttämään tuo täkkiprojekti, että meinasiko se vain länttäistä materiaalit yhteen vai tekeekö jopa jonkun kuvion tai muuta. Niin ja olipahan vaihteeksi vähän erilainen sivuidea. Kiitos linkistä.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Howler kirjoitti:^ Saako vinistä sivujen toteutuksesta? :lol:
Vinise mistä tykkäät, ei varmaan paljoa jaksa kiinnostaa ylläpitoa.

Ihme hommaa, että ettette ole muka aiemmin tonne törmänneet. Sehän on tyyliin ensimmäisiä linkkejä mitä tulee Googlestakin. Olen tainnut aliarvioida teistä suurimman osan.

Howler
Axel Foley

VoDKa kirjoitti:Ihme hommaa, että ettette ole muka aiemmin tonne törmänneet. Sehän on tyyliin ensimmäisiä linkkejä mitä tulee Googlestakin. Olen tainnut aliarvioida teistä suurimman osan.
Tarkoitat varmaan, että olet yliarvioinut meistä suurimman osan, jos sivulle ei olla ennen törmätty, vai?
Lukittu