Miksi? Toki hulluja on joka junaan, mutta miksi joku (vaikka miten sekaisin olisi) mässäilisi 45 min tajuttoman uhrinsa kanssa? Noin näkyvällä paikalla, jossa saattaa olla vaikka sata silmäparia ikkunassa katsomassa sen 45 minuutin ajan (vaikka osa ikkunoista saattaa toki sijaita katveessa). Ja ensimmäisen kolinan tulessa ottaisi sitten jalat alleen. En jaksa uskoa, toki tämä ei minun uskomuksesta ole kiinni.URSA kirjoitti: Ke Marras 30, 2022 9:33 am Onko tekijä sitten saattanut kuristaa uhrin tajuttomaksi ja pitänyt tätä tajuttomana lähes 45 minuuttia ennen muuta väkivaltaa ja ennen silminnäkijän saapumista? En usko että uhri olisi jäänyt juttelemaankaan kesken työn noin pitkäksi ajaksi. Tarvitseeko jakokirjaa käyttää ennen kuin menee rappuun?
Toki ensimmäinen lyönti tai kuristus tms on saattanut olla kovinkin kova, eli en sinänsä usko että siinä uhri on hirveästi huutanut,kuten joku ehdotteli. Vaikka edelleenkään minun uskomuksillani ei ole hirveästi painoarvoa.
Koko ajan, joka tapauksessa, täytyy muistaa, että silminnäkijä nro 1 ei ole tiiraillut ikkunasta tapahtumaa, vaan lausuman mukaan on saapunut paikalle ja teko ei ole tästä keskeytynyt. Eli hän ei ole tiiraillut ikkunasta tapahtumaa. Tuskin olisi saanut häkestä ohjetta "mene rappuun katsomaan, mikä tilanne". Jos olisi tullut paikalle autolla rapun eteen parkkipaikalle, niin luulisi teon keskeytyneen, koska autoa ei voisi olla huomaamatta. Toki edelleen, sekopäitä on joka lähtöön ja pieksämisen huumassa ei välttämättä ole havainnut tulijaa. Itse ajattelin, että jos silminnäkijä 1 olisi tullut parkkikselle autolla, niin hän olisi kääntänyt auton keulan siten, että pääsee nopeasti karkuun (eikä jää sumppuun) ja olisi siinä vaiheessa yrittänyt keskeyttää teon esim tööttäämällä. Samalla ollen valmis kaasuttamaan karkuun, jos tekijä lähestyy häntä. Mutta tilanteissa toki saattaa toimia hyvin epäloogisesti. Joka tapauksessa silminnäkijä 1 on ollut sellaisessa asemassa, että on kyennyt näkemään myös roskakatokseen.