Maanasukas kirjoitti: Ma Joulu 05, 2022 10:17 pm
https://selvanakija.blogspot.com/2022/1 ... ymaki.html
”Olen ollut muutamissa kymmenissä katoamistapauksessa ja tämä Rasmuksen asia on niistä helpoin. Asian ratkaisi niin tavallinen looginen katsantokanta, lisättynä kahden Meedion yhteistyön tuloksena. Tapaus on siis ratkaistu. Perästä kuuluu.”
Sillä lailla. Lisäsin lainauksen jälkikäteen sääntöjen vuoksi.
Voi nyt yhden kerran. Sanoin jo aiemmin ja sanon taas; olisi hiljaa.
Ja tässä niillekin, jotka eivät viitsi huomioklikkejä Ekulle laittaa.
"maanantai 5. joulukuuta 2022
Rasmus......Ekku Mattila ja Arja Myllymäki. Kaikki kunnia enkeljoukoille.
5/12-2022.
Ekku Mattila.
Nasiiri.
Clairvoyant.
¤¤¤
Iltaa kansalaaseet. Tässä on mennyt muutama päivä todella nopiaa jo sen Rasmus Takaluoman etsinnän takia ja muutoonkin, joten liiat pulinat pois ja asiaan:
Olimme siis Seinäjokisen Meedio-Arja Myllymäen kanssa 3/12 Lapualla. Kävimme ensin Lapuan hovin edessä ja "katsoimme" mitä näkyy. Sen pihastahan Rasmus katosi ns kuin tuhka tuuleen. Lapuan joen rantaan on Lapuan Hovin edestä noin 390 metriä. Rantaan johtavan katujen matkalla laskimme noin 30 kameraa näkyvissä , molemmilla puolin yhteensä ja varmasti useita piilossa. Jos Rasmus olisi baarin edestä lähtenyt kohti rantaa niin takuulla olisi kuviin ns päässyt. Kävimme tietysti rannassa siinä kohtaa jossa Rasmus "olisi" tippunut jokeen, mutta ihan mahdoton ajatus.
Nimittäin: Joen penkalta on matkaa itse joenrantaan noin 25 metriä ja siinä tilanteessa olisi Rasmuksen pitänyt kahlata hetteikössä päästäkseen virran kohtaan. Ei käy. Lisäksi meistä molemmat, Arja Myllymäki ja minä olimme ja olemme yhä sitä mieltä ettei Rasmus ole , ainakaan siinä kohtaa jokeen mennyt, jos ollenkaan. (???????) Kävimme myöskin kahdessa muussa kohtaa, josta ei tämän enempää, kauempana Lapualta, sillä meidän ns siviiien ei saa julkisesti , panna mitään someen. Viranomaiset vaan. Saimme sellaisen "ohjeen".
Kolmanneksi taisimme selvittää Rasmuksen katoamisasian.......muttemme saa sitä tässä esille saattaa. Olemme antaneet kahdelle toimittajalle selvityksen asiasta ja vasta sitten kun ja jos Rasmuksen katoaminen selviää, saamme antaa oman "tutkimuksemme" julki. Emme sitä ennen. Ja verrata niitä keskenään.
Neljänneksi: Olen ollut muutamissa kymmenissä katoamistapauksessa ja tämä Rasmuksen asia on niistä helpoin. Asian ratkaisi niin tavallinen looginen katsantokanta, lisättynä kahden Meedion yhteistyön tuloksena. Tapaus on siis ratkaistu. Perästä kuuluu.
Ekku Mattila."