Eipä ole missään tainnu tämä pojan äiti varmistaa, että se tuo kuva on missä sitä tuijotellaan. Eihän se ollu edes kattonu videoita ja tuskin sinäkään oot muita videoita nähny mitä me muutkaan ei oltais. Taas yrittää ressukoira ohjailla ihmisten huomiota toisaalle.jokusen koira ressu kirjoitti: Ti Joulu 20, 2022 7:43 pmJoo, arvasin että alkaa aivan kauhea änkyttäminen.Shycat kirjoitti: Ti Joulu 20, 2022 7:28 pmMissä on varmistettu, että tuo edes on Rasmus? Aika suttuisia kuvia nämä kuitenkin. Vaihtanut vaatteitaankin, jos samalta illalta nuo kuvat? En oikein usko, että on Rasmus noissa kuvissa.jokusen koira ressu kirjoitti: Ti Joulu 20, 2022 6:54 pm
ei Ole rasmuksella tässäkään kuvassa mitään hupparia.
download/file.php?mode=view&id=30095
Tämä nyt kuitenkin on se kuva, jossa rasmusta tuijotellaan.
Enemmän kannattaisi ohjata kiinnostusta. Niihin ympärillä oleviin henkilöihin. Eikä pyrkiä ohjaamaan huomiota sivuun.
Minäkin olisin kiinnostunut siitä.
Videopätkästä kun rasmus käy uudestaan ovella koska olen hiukan kuullut juttua että siinä käydään myös pystypainia.
Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022
Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022
-
jokusen koira ressu
- Sabrina Duncan
Se taitaa nyt olla niin, että tähän mennessä sinulla on tainnut olla negatiivinen ote joka ikiseen postaukseen.qsym kirjoitti: Ti Joulu 20, 2022 7:56 pmEipä ole missään tainnu tämä pojan äiti varmistaa, että se tuo kuva on missä sitä tuijotellaan. Eihän se ollu edes kattonu videoita ja tuskin sinäkään oot muita videoita nähny mitä me muutkaan ei oltais. Taas yrittää ressukoira ohjailla ihmisten huomiota toisaalle.jokusen koira ressu kirjoitti: Ti Joulu 20, 2022 7:43 pmJoo, arvasin että alkaa aivan kauhea änkyttäminen.Shycat kirjoitti: Ti Joulu 20, 2022 7:28 pm
Missä on varmistettu, että tuo edes on Rasmus? Aika suttuisia kuvia nämä kuitenkin. Vaihtanut vaatteitaankin, jos samalta illalta nuo kuvat? En oikein usko, että on Rasmus noissa kuvissa.
Enemmän kannattaisi ohjata kiinnostusta. Niihin ympärillä oleviin henkilöihin. Eikä pyrkiä ohjaamaan huomiota sivuun.
Videopätkästä kun rasmus käy uudestaan ovella koska olen hiukan kuullut juttua että siinä käydään myös pystypainia.
Ja ainahan voit itse koittaa kaivella tänne näitä kuvia. Ja videoita.
Mutta luulen että sinulle sopii toi kriitikon homma paremmin.
On rumaa ryhtyä riitelemään. Kun on alaikäinen. henkilö kadoksissa joka on ehkä mahdollisesti törmännyt aikuisten maailmaan.
Ja pitäisi koittaa päästä eteenpäin näiden asioiden kanssa. Ei varmaan ketään kiinnosta onko rasmuksella nyt pikkarit ja rintsikat vai pipo? Mutta nämä ympärillä olevat henkilöt kyllä kiinnostaa. Ainakin minua kiinnostaa.
Viimeksi muokannut jokusen koira ressu, Ti Joulu 20, 2022 8:05 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hyvää päivää osaatko lukea?? Minä en ole väittänyt mitään todeksi! Olen kertonut mitä on kirjoitettu!!! Uutta mietittävää näkökantaa asioihin sen takia tämä palsta nääs on perustettu!! Opettele lukemaan! Tottakait asiat ja spekuloinnit muuttuu kun tulee uutta tietoa kyllä minä uskon pojan äitiä jos niin sanoo.qsym kirjoitti: Ti Joulu 20, 2022 7:52 pmMinä en ole poikaa narkkariksi väittänytkään, vaan sinä olet. Ottaa hermoille sunlaisten kirjottelijoiden tyyli, eka levittelet suomi24:ltä lukemias juoruja tällä tosijuttuina ja sitte ku pojan äiti selventää asioita niin käännät takkia niinku ei mitään. Taidat olla täysin tuulella käyvä ja muiden vietävissä oleva juoruämmä vailla mitään omia johtopäätelmiä tai mielipiteitä.Camelot kirjoitti: Ti Joulu 20, 2022 9:21 amTurhaa keuhkota! Alkupäässä on haukuttu narkkariks on puhuttu amfetamiinista jne. Kuitenkin ollut huumeet kuvioissa, koska on väitetty myyneen huumeita. Käyttäjät usein myy huumeita. Tuskin on ollut kauan noissa kuvioissa jos ollutkaan ja jos olisi nyt joutunut jonkun pilvihommien takia ongelmiin!! Ei kuitenkaan ole narkkari, jos pilveä on pössytellyt siinä on aika iso ero kun vetelee kovia aineita ja välittää niitä! Tosin kannabis on huumetta. Kyllä ottaa hermoille ja koville sulla!qsym kirjoitti: Ma Joulu 19, 2022 11:00 pm
Ai jotenki tuntuu että joku halunnu leimata pojan narkkariksi? No mm sinä itse olet täällä hokenut kuinka rasmus on ensin koukutettu huumeisiin ja sitten värvätty myymään niitä. Mene muutama sivu taaksepäin niin löydät sen viestis. Ei jumalauta.
Jos ketjun alkupäässä on haukuttu narkkariksi, niin mikä ihme sut sai haukkumaan mukana?
Kyllä se nyt on joku muu, jonka teksteissä on "änkytystä" havaittavissa, kuin minun.jokusen koira ressu kirjoitti: Ti Joulu 20, 2022 7:43 pmJoo, arvasin että alkaa aivan kauhea änkyttäminen.Shycat kirjoitti: Ti Joulu 20, 2022 7:28 pmMissä on varmistettu, että tuo edes on Rasmus? Aika suttuisia kuvia nämä kuitenkin. Vaihtanut vaatteitaankin, jos samalta illalta nuo kuvat? En oikein usko, että on Rasmus noissa kuvissa.jokusen koira ressu kirjoitti: Ti Joulu 20, 2022 6:54 pm
ei Ole rasmuksella tässäkään kuvassa mitään hupparia.
Totta tuo, minkä joku muu mainitsi, että nuo vaatteet saattaneet olla hupparin alla. Seison siis korjattuna sen suhteen.
-
Apinaorkesteri
- Susikoski
Juurikin tämä. Kukaan ei ole varmistanut, että tämä kuva esittäisi Rasmusta. Jos Jokusen koiralla tällainen varmistus on, voit esitellä sen varmaan täällä muillekin?jokusen koira ressu kirjoitti: Ti Joulu 20, 2022 7:43 pmSe taitaa nyt olla niin, että tähän mennessä sinulla on tainnut olla negatiivinen ote joka ikiseen postaukseen.Shycat kirjoitti: Ti Joulu 20, 2022 7:28 pm Missä on varmistettu, että tuo edes on Rasmus? Aika suttuisia kuvia nämä kuitenkin. Vaihtanut vaatteitaankin, jos samalta illalta nuo kuvat? En oikein usko, että on Rasmus noissa kuvissa.
On rumaa ryhtyä riitelemään. Kun on alaikäinen. henkilö kadoksissa joka on ehkä mahdollisesti törmännyt aikuisten maailmaan.
Ja pitäisi koittaa päästä eteenpäin näiden asioiden kanssa. Ei varmaan ketään kiinnosta onko rasmuksella nyt pikkarit ja rintsikat vai pipo? Mutta nämä ympärillä olevat henkilöt kyllä kiinnostaa. Ainakin minua kiinnostaa.
Omaan silmääni tämä ei ole kyllä Rasmus, musta huppari puuttuu joka oli videollakin ja hiukset ovat selvästi suorat eivätkä kiharat. Noita etuletti-poikia mahtuu kylälle muitakin kuin Rasmus. Kyllä minua ainakin kiinnostaa, että kuvassa olevalla henkilöllä olisi ne vaatteet päällä, jotka hänellä on ollut päällänsä kadottuaan.
Tässä kerrot faktana että ilmeisesti koukutettu eka huumeisiin ja sitte värvätty myymään, eikä kuulema edes tarvi mielikuvitusta. Vaikka ei ole muuta näyttöä ku toisten juoruämmien kirjottelut ja sinä uskot kaiken mitä netissä lukee ja juoruilet eteenpäin. Moraalitonta touhua äiti-ihmiseltä tuommonen sanon minä.Camelot kirjoitti: Su Joulu 18, 2022 6:56 pmEi tarvii mielikuvitusta ihan on julkista luettavaa. Sen tiimoilta voit kuulustella sankoin joukoin kirjoittelevia. Mielikuvitusta voi tarvita korkeintaan siihen mistä/missä vois ajatella nuorten kirjoittelevan.qsym kirjoitti: Su Joulu 18, 2022 5:13 pmKyllä nuo on sun omaa kuvitelmaa ja huhuja ei faktoja, että ensin koukutettu aineisiin ja sitte värvätty myymään. Tai jos tiedät nuo asiat faktoiksi niin melkeen sua pitäs kuulustella katoamiseen liittyen, jos kerran hänen asiansa noin hyvin tiedät.Camelot kirjoitti: Su Joulu 18, 2022 2:12 pm Paikallislehdessä pojan äiti kertoi, että poliisi olisi mennyt silittelemään pojan päätä ja tästä hermostunut. Ei ihme sitten on nujakointi alkanut. On tosi paha mieli Rasmuksen vasta lapsen puolesta joutunut aikuisten paskamaailman takia ongelmiin en tarkoita vanhempia siis ensin ilmeisesti koukutettu aineisiin ja sitten värvätty myymään. Sama kuten kapakka, portsari ja poliisi. Ihan turha lässyttää mitään esitä faktaa älä kuvittele! Näin tässä on käynyt. Kyllä tulee mieleen minkälaiset jatkot on olleet koska kukaan ei näe mitään ei ole kuullut mitään? Jonkinlainen kyyti Mihis aikaan esim tämä nyrkkisankari poliisi on lähtenyt ja mihin ? Mikä oli suunta?Onko sitäkään tutkittu? Tai tutkitaanko koskaan edes? Siellä paikallislehden kommenteissa luki että tyttöystävänsä tuomittu väkivaltarikoksista 2020?? Liekö huhua tuokin vai faktaa? Faktaa ainakin, että tukka nousee pystyyn, kun miettii mitä pojalle on käynyt ja miltä siitä on tuntunut!
Mistä paikallislehdestä puhut? Tarkotatkohan tuota viranomaisuutisia, se on joku harrastelijan pitämä sivusto.
Kenen tyttöystävä on tuomittu -20? Todella sekavia aina nämä sun kirjottelut.
Suosittelen sullekin.
Sulla ei ole mitään lähteitä tai todisteita koskaan noille sun väitteille. Mulla on negatiivinen asenne vain semmosiin kirjotuksiin joissa kerrotaan asioita jotka ei pidä paikkaansa tai jos kerrotaan faktana varmistamattomia asioita omien kuvutelmien perusteella. Ei niin voi tutkia mitään että sekotetaan kaikki asiat ja syytellään viattomia ja kerrotaan suurinpiirtein jonku mt ennustajan juttuja pätevinä todisteina. Täällä suurinpiirtein 100 viestin seassa on 5 viestiä joissa on jotain asiaa tai varteenotettavia teorioita jne. Liput 95/100 kuulostaa mt ongelmaisten saduilta. Hyvä että kaivelet kuvia tänne mutta jos väität niissä olevan jonku tietyn henkilön niin kerro mistä sen tiedät. Koska noista kuvista ei voi ketään tunnistaa. Siellä on muitaki nuoren näkösiä tyyppejä mahdollisesti ollu ku rasmus.jokusen koira ressu kirjoitti: Ti Joulu 20, 2022 8:02 pmSe taitaa nyt olla niin, että tähän mennessä sinulla on tainnut olla negatiivinen ote joka ikiseen postaukseen.qsym kirjoitti: Ti Joulu 20, 2022 7:56 pmEipä ole missään tainnu tämä pojan äiti varmistaa, että se tuo kuva on missä sitä tuijotellaan. Eihän se ollu edes kattonu videoita ja tuskin sinäkään oot muita videoita nähny mitä me muutkaan ei oltais. Taas yrittää ressukoira ohjailla ihmisten huomiota toisaalle.jokusen koira ressu kirjoitti: Ti Joulu 20, 2022 7:43 pm
Joo, arvasin että alkaa aivan kauhea änkyttäminen.
-
Pumpulissa
- Hercule Poirotin viikset
Haistaa, mutta jää joessa ei taida vielä kannatella.Broileri kirjoitti: Ti Joulu 20, 2022 12:46 pm Mitä luulette haistaisiko ruumiskoira jään läpi? Nythän olisi helppoa kulkea joki lävitse virtauman suuntaan
-
angel_vm78
- Nikke Knatterton
Täällä ei ole kellään faktaa nimeksikään koska ei meillä ole muutakuin mitä Rasmuksen äiti on haastatteluissa kertonut, huhut ja spekulaatiot... Mutta tämä on asetelma aina ennenkuin saamme lisätietoa mm viralliselta taholta.qsym kirjoitti: Ti Joulu 20, 2022 9:00 pmSulla ei ole mitään lähteitä tai todisteita koskaan noille sun väitteille. Mulla on negatiivinen asenne vain semmosiin kirjotuksiin joissa kerrotaan asioita jotka ei pidä paikkaansa tai jos kerrotaan faktana varmistamattomia asioita omien kuvutelmien perusteella. Ei niin voi tutkia mitään että sekotetaan kaikki asiat ja syytellään viattomia ja kerrotaan suurinpiirtein jonku mt ennustajan juttuja pätevinä todisteina. Täällä suurinpiirtein 100 viestin seassa on 5 viestiä joissa on jotain asiaa tai varteenotettavia teorioita jne. Liput 95/100 kuulostaa mt ongelmaisten saduilta. Hyvä että kaivelet kuvia tänne mutta jos väität niissä olevan jonku tietyn henkilön niin kerro mistä sen tiedät. Koska noista kuvista ei voi ketään tunnistaa. Siellä on muitaki nuoren näkösiä tyyppejä mahdollisesti ollu ku rasmus.jokusen koira ressu kirjoitti: Ti Joulu 20, 2022 8:02 pmSe taitaa nyt olla niin, että tähän mennessä sinulla on tainnut olla negatiivinen ote joka ikiseen postaukseen.qsym kirjoitti: Ti Joulu 20, 2022 7:56 pm
Eipä ole missään tainnu tämä pojan äiti varmistaa, että se tuo kuva on missä sitä tuijotellaan. Eihän se ollu edes kattonu videoita ja tuskin sinäkään oot muita videoita nähny mitä me muutkaan ei oltais. Taas yrittää ressukoira ohjailla ihmisten huomiota toisaalle.
Ja nimimerkki "vainut". Hänelle
-
Pumpulissa
- Hercule Poirotin viikset
Aika mautonta äidin haukkumista.
Itse olen ollut todistamassa hyvinkin järkyttävää tapahtumasarjaa läheltä n.6v. sitten. Silloin lehdet, jokainen kirjoitti jutusta omalla tavallaan osin muunneltua totuutta ja juttu muuttui joka uutiseen, vaikka kerrottu asia oli aina sama. Se oli aika raadollista seurattavaa, kun lehdistöä kiinnosti vain saada mahd.paljon lukioita ja klikkiotsikoita.
Tarkoitan vain, että vähän armoa äidille, oli sitten puhunut ristiin tai ei
Oli asiat miten vain ni ne varmasti selviää ilman äidin turhaa mollaamista. Ja ei, en ole mitenkään äidin puolella, tiedän vain, ettei asiat mee aina niin mustavalkoisesti.
Itse olen ollut todistamassa hyvinkin järkyttävää tapahtumasarjaa läheltä n.6v. sitten. Silloin lehdet, jokainen kirjoitti jutusta omalla tavallaan osin muunneltua totuutta ja juttu muuttui joka uutiseen, vaikka kerrottu asia oli aina sama. Se oli aika raadollista seurattavaa, kun lehdistöä kiinnosti vain saada mahd.paljon lukioita ja klikkiotsikoita.
Tarkoitan vain, että vähän armoa äidille, oli sitten puhunut ristiin tai ei
Oli asiat miten vain ni ne varmasti selviää ilman äidin turhaa mollaamista. Ja ei, en ole mitenkään äidin puolella, tiedän vain, ettei asiat mee aina niin mustavalkoisesti.
-
kissafani2
- Poliisikoira Rex
Romani? tuli ensimmäisenä mulle mieleen oik puolen herrasta kuvasta baaritiskillä.
Aika tiivisti ja vakava kolmikko kuvassa.
Katselin koko videon myös. Normi kännisekoilua?
Se mikä vähän häiritsee on tämän alaikäisen pojan ympärillä pyörivät aikuiset humalaiset miehet.
Osa tuskin mitään partiopoikia ja eri kulttuurista myös?
Halailu, taputtelu ja paini välillä tosissaan.
Vai ollaanko jo sitten siinä "oot hyvä tyyppi" halataan vaiheessa.
Sääli, väärää ympäristö nuorelle joka näytti olevan melkoisen humalassa myös.
Aika tiivisti ja vakava kolmikko kuvassa.
Katselin koko videon myös. Normi kännisekoilua?
Se mikä vähän häiritsee on tämän alaikäisen pojan ympärillä pyörivät aikuiset humalaiset miehet.
Osa tuskin mitään partiopoikia ja eri kulttuurista myös?
Halailu, taputtelu ja paini välillä tosissaan.
Vai ollaanko jo sitten siinä "oot hyvä tyyppi" halataan vaiheessa.
Sääli, väärää ympäristö nuorelle joka näytti olevan melkoisen humalassa myös.
Viimeksi muokannut kissafani2, Ti Joulu 20, 2022 10:07 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ite ainakin oon jokeen putoamisen kannalla. Tulee mieleen Karoliina Kesti, jota etittiin millon mistäkin, veikkailtiin kaikenmaailman rikoksia, autoon nousemista jne.. Mut niin vaan löyty järvestä, vai oliko se lampi anyway.
Ei nuorten aivotuksia voi aina tietää...
Illan mittaan varmaan sattunut Rasmukselle kaikenlaista ja tuntunut kurjalle kun heitetty ravintosta ulos. Mennyt joelle rauhottuun ja mietiskeleen miten jatkais iltaa, ja sit käyny köpelösti
Illan mittaan varmaan sattunut Rasmukselle kaikenlaista ja tuntunut kurjalle kun heitetty ravintosta ulos. Mennyt joelle rauhottuun ja mietiskeleen miten jatkais iltaa, ja sit käyny köpelösti
Ihan on läheiset varmistaneet. Eiköhän ne omansa tunneShycat kirjoitti: Ti Joulu 20, 2022 7:28 pmMissä on varmistettu, että tuo edes on Rasmus? Aika suttuisia kuvia nämä kuitenkin. Vaihtanut vaatteitaankin, jos samalta illalta nuo kuvat? En oikein usko, että on Rasmus noissa kuvissa.jokusen koira ressu kirjoitti: Ti Joulu 20, 2022 6:54 pmei Ole rasmuksella tässäkään kuvassa mitään hupparia.Shycat kirjoitti: Ti Joulu 20, 2022 6:46 pm
Näyttää kuin olis kraka tuolla toisena vasemmalta olevalla.
Rasmuksellahan ollut katoamisiltana musta huppari, jossa punaista tekstiä rinnassa.
Ihan mahdollistahan sekin on. Mutta toisaalta tässä jutussa on niin paljon erikoisia tekijöitä mukana, että ei joku hämärämpikin lopputulema olisi epärealistinen. Toivotaan että selviäisi kaikki parhain päin ja tulis jotain kautta ratkaisevaa tietoa esille, jos joku vaan asiasta jotain tietää.MissMonk kirjoitti: Ti Joulu 20, 2022 10:05 pm Ite ainakin oon jokeen putoamisen kannalla. Tulee mieleen Karoliina Kesti, jota etittiin millon mistäkin, veikkailtiin kaikenmaailman rikoksia, autoon nousemista jne.. Mut niin vaan löyty järvestä, vai oliko se lampi anyway.
Illan mittaan varmaan sattunut Rasmukselle kaikenlaista ja tuntunut kurjalle kun heitetty ravintosta ulos. Mennyt joelle rauhottuun ja mietiskeleen miten jatkais iltaa, ja sit käyny köpelösti![]()
Mä en usko että noi baaritapahtumat liittyy Rasmuksen kohtaloon mitenkään. On poliisia, sit on väläytelty mustalaisia, norjalaisia jne..
Ehkä se poliisi sai Rasmuksen vittuuntumaan kun baari-iltakin päättyi tämän vuoksi, ja sen takia lähti joelle.
Jotenkin itse aikuisena ajattelen että veden ääri rauhoittaa. Toki tämä vain arvailua mutta itse ärsyyntyneenä ja humalassa ehkä olisin toiminut noin. Haluaisin hetken aikaa miettiä seuraavaa siirtoa.
Ehkä se poliisi sai Rasmuksen vittuuntumaan kun baari-iltakin päättyi tämän vuoksi, ja sen takia lähti joelle.
Jotenkin itse aikuisena ajattelen että veden ääri rauhoittaa. Toki tämä vain arvailua mutta itse ärsyyntyneenä ja humalassa ehkä olisin toiminut noin. Haluaisin hetken aikaa miettiä seuraavaa siirtoa.