Mika Moring (ent. Olander) - 8 vuoden tuomio useista seksuaalirikoksista ja epäily kahdesta taposta
Re: Mika Moring - vangittu epäiltynä mm. Saara Arvan ja Katja Miinalaisen taposta
No nyt, nyt jos koskaan vetoan teihin naiset, jotka ikinä edes jotenkin ajattelettekin, vaikka vuosienkin takaa ja miten ”pikku juttu” onkaan liittyvän tähän saalistajaan, olkaa yhteydessä poliisiin, mitä nöyrimmin pyydän sitä kiitos - naisena itsekin.
Tämä elukka täytyy saada pois kaduilta - seuraavaksi nimittäin on vuorossa tyttäremme.
Tämä elukka täytyy saada pois kaduilta - seuraavaksi nimittäin on vuorossa tyttäremme.
Re: Mika Moring - vangittu epäiltynä mm. Saara Arvan ja Katja Miinalaisen taposta
Koetapa nyt viela kerran vahan ajatella: poliisi kertoo minulle, etta erosi aiemmasta kumppanistaan taman tekeman parisuhdevakivallan vuoksi. Eli...miksi mina olisin tasta parisuhdevakivallan uhrista mihinkaan ilmoittanut (tasta poliisista siis), joka selvasti kykeni itsestaan huolehtimaan, koska kertomansa mukaan oli tasta tyypista eronnutkin. Turvakodilleko olisi pitanyt soittaa. Turvakotiin ei paase, ellei tilanne ole paalla. Ei sinne ketaan postuumisti oteta, eika vakisin vieda. Ei ketaan voi vakisin vieda mihinkaan, ellei ole M1-lahete, eika silloinkaan turvakodille.scnade kirjoitti: Su Joulu 25, 2022 8:38 pmTässä vastaatkin omaan kysymykseesi:Annabelle kirjoitti: Su Joulu 25, 2022 7:52 pm
Miksi hmeessa siis tallaisesta, herrasmiesmaisesta treffikumppanista ilmoittaisin mihinkaan...![]()
Annabelle kirjoitti: Su Joulu 25, 2022 7:52 pm
EDIT EDIT: aiemmin kerroin taman poliisin kertoman mukaan aiemmasta tyttoystavastaan, jonka nimi on siis sama kuin eraan tanne murhainfoon postaaman naisen nimi, jonka tama postaaja arvuuttelee tulleenkin M:n surmaamaksi. Tama poliisi itse kertoi silloin minulle, etta tama nimenomainen nainen olisi hanta, siis tata poliisia, pahastikin pahoinpidellyt, ja etta suhde olisi loppunut siihen. Koska itse omaan ammattitietoa muun muassa lahisuhdevakivallasta, niin epailin tuota tarinaa jo silloin, koska useimmissa tapauksisa mies pahoinpitelee naista todellakin, eika toisinpain, mutta koska en tiennyt keissista mitaan, niin en voinut ottaa kantaa sinansa.
Ja toiseen kommenttiin, joka viittaa kommentointiini, en vastaa mitaan. Lukekaa ensin huolella kirjoittamani, ennen kuin paastelette aivopieruja.
"SUPO:n tusinapassipolisit, jotka nettejäkin terrorisoi ovat jo fyysisestikin virkansa ryypänneitä, narkkareita, huume diilereitä, henkisesti loppuun poltettuja hylsyjä ja isomahasekopäitä."
-Tv:sta Tuttu Arto
Minä ymmärsin että tuossa tarkotettiin että sun pitäs nyt ilmottaa poliisille, jos kerran exällä ollu puheidensa mukaan sama nimi ku jollain kadonneella ja epäilet sen olleen moring. Jos nyt en ihan väärin ymmärtäny. Perkeleen sekavaa settiä kyllä..Annabelle kirjoitti: Su Joulu 25, 2022 10:18 pmKoetapa nyt viela kerran vahan ajatella: poliisi kertoo minulle, etta erosi aiemmasta kumppanistaan taman tekeman parisuhdevakivallan vuoksi. Eli...miksi mina olisin tasta parisuhdevakivallan uhrista mihinkaan ilmoittanut (tasta poliisista siis), joka selvasti kykeni itsestaan huolehtimaan, koska kertomansa mukaan oli tasta tyypista eronnutkin. Turvakodilleko olisi pitanyt soittaa. Turvakotiin ei paase, ellei tilanne ole paalla. Ei sinne ketaan postuumisti oteta, eika vakisin vieda. Ei ketaan voi vakisin vieda mihinkaan, ellei ole M1-lahete, eika silloinkaan turvakodille.scnade kirjoitti: Su Joulu 25, 2022 8:38 pmTässä vastaatkin omaan kysymykseesi:Annabelle kirjoitti: Su Joulu 25, 2022 7:52 pm
Miksi hmeessa siis tallaisesta, herrasmiesmaisesta treffikumppanista ilmoittaisin mihinkaan...![]()
Annabelle kirjoitti: Su Joulu 25, 2022 7:52 pm
EDIT EDIT: aiemmin kerroin taman poliisin kertoman mukaan aiemmasta tyttoystavastaan, jonka nimi on siis sama kuin eraan tanne murhainfoon postaaman naisen nimi, jonka tama postaaja arvuuttelee tulleenkin M:n surmaamaksi. Tama poliisi itse kertoi silloin minulle, etta tama nimenomainen nainen olisi hanta, siis tata poliisia, pahastikin pahoinpidellyt, ja etta suhde olisi loppunut siihen. Koska itse omaan ammattitietoa muun muassa lahisuhdevakivallasta, niin epailin tuota tarinaa jo silloin, koska useimmissa tapauksisa mies pahoinpitelee naista todellakin, eika toisinpain, mutta koska en tiennyt keissista mitaan, niin en voinut ottaa kantaa sinansa.
Ja toiseen kommenttiin, joka viittaa kommentointiini, en vastaa mitaan. Lukekaa ensin huolella kirjoittamani, ennen kuin paastelette aivopieruja.
Siis...minahan sain vasta eilen tietaa, etta taman tapetun, jonka tappajaa ei ole loydetty, nimi on sama kuin taman poliisina esiintyneen eksan (joka siis olisi taman poliisin mukaan hakannut tata poliisia; tarina, joka jatti arvailun varaan jo silloin 12 v sitten: nyt jalkikateen tarkasteltuna kun tietaa, etta usein psykopaatit ja sosiopaatit ynna muut tallaiset kaantavat omat tekemisensa "toisinpain"). En mina siis olisi voinut mihinkaan poliisiin ilmoittaa silloin 12 vuotta sitten asiasta, kun en tiennyt tasta tapetusta mitaan, ja sita paitsi milta se nyt kuulostaa, jos menen soittamaan poliisille poliisista, jonka eksan nimi on vaikka nyt Raisa, ja samalla paikkakunnalla on kadonnut Raisa. Voi hyvat ihmiset, en tieda mita vedatte, mutta jos tuntuu, etta ymmarrys ei riita, niin alkaa sotkeko kommenttiketjua.qsym kirjoitti: Su Joulu 25, 2022 10:43 pmMinä ymmärsin että tuossa tarkotettiin että sun pitäs nyt ilmottaa poliisille, jos kerran exällä ollu puheidensa mukaan sama nimi ku jollain kadonneella ja epäilet sen olleen moring. Jos nyt en ihan väärin ymmärtäny. Perkeleen sekavaa settiä kyllä..Annabelle kirjoitti: Su Joulu 25, 2022 10:18 pmKoetapa nyt viela kerran vahan ajatella: poliisi kertoo minulle, etta erosi aiemmasta kumppanistaan taman tekeman parisuhdevakivallan vuoksi. Eli...miksi mina olisin tasta parisuhdevakivallan uhrista mihinkaan ilmoittanut (tasta poliisista siis), joka selvasti kykeni itsestaan huolehtimaan, koska kertomansa mukaan oli tasta tyypista eronnutkin. Turvakodilleko olisi pitanyt soittaa. Turvakotiin ei paase, ellei tilanne ole paalla. Ei sinne ketaan postuumisti oteta, eika vakisin vieda. Ei ketaan voi vakisin vieda mihinkaan, ellei ole M1-lahete, eika silloinkaan turvakodille.
"SUPO:n tusinapassipolisit, jotka nettejäkin terrorisoi ovat jo fyysisestikin virkansa ryypänneitä, narkkareita, huume diilereitä, henkisesti loppuun poltettuja hylsyjä ja isomahasekopäitä."
Epäilet tapailleesi Mika Moringia. Moringoletettu on tällöin kertonut tapailleensa aiemmin henkilöä X. Henkilö X on sittemmin kadonnut. Poliisi epäilee Mika Moringia syylliseksi kahden muun naisen katoamiseen. Et näe syytä ilmoittaa tietojasi, olkoon miten epävarmoja tahansa, poliisille?Annabelle kirjoitti: Su Joulu 25, 2022 10:18 pm
Koetapa nyt viela kerran vahan ajatella: poliisi kertoo minulle, etta erosi aiemmasta kumppanistaan taman tekeman parisuhdevakivallan vuoksi. Eli...miksi mina olisin tasta parisuhdevakivallan uhrista mihinkaan ilmoittanut (tasta poliisista siis), joka selvasti kykeni itsestaan huolehtimaan, koska kertomansa mukaan oli tasta tyypista eronnutkin. Turvakodilleko olisi pitanyt soittaa. Turvakotiin ei paase, ellei tilanne ole paalla. Ei sinne ketaan postuumisti oteta, eika vakisin vieda. Ei ketaan voi vakisin vieda mihinkaan, ellei ole M1-lahete, eika silloinkaan turvakodille.
scnade kirjoitti: Su Joulu 25, 2022 11:00 pmEpäilet tapailleesi Mika Moringia. Moringoletettu on tällöin kertonut tapailleensa aiemmin henkilöä X. Henkilö X on sittemmin kadonnut. Poliisi epäilee Mika Moringia syylliseksi kahden muun naisen katoamiseen. Et näe syytä ilmoittaa tietojasi, olkoon miten epävarmoja tahansa, poliisille?Annabelle kirjoitti: Su Joulu 25, 2022 10:18 pm
Koetapa nyt viela kerran vahan ajatella: poliisi kertoo minulle, etta erosi aiemmasta kumppanistaan taman tekeman parisuhdevakivallan vuoksi. Eli...miksi mina olisin tasta parisuhdevakivallan uhrista mihinkaan ilmoittanut (tasta poliisista siis), joka selvasti kykeni itsestaan huolehtimaan, koska kertomansa mukaan oli tasta tyypista eronnutkin. Turvakodilleko olisi pitanyt soittaa. Turvakotiin ei paase, ellei tilanne ole paalla. Ei sinne ketaan postuumisti oteta, eika vakisin vieda. Ei ketaan voi vakisin vieda mihinkaan, ellei ole M1-lahete, eika silloinkaan turvakodille.
"...henkilöä X. Henkilö X on sittemmin kadonnut. " Tassa on henkilot x ja y, eli ei ole mitaan todistetta, etta kyseessa on sama henkilo.
Tallaisilla sosiopaateilla on yleensa kaava, jonka mukaan toimivat. Siksi olen kerannyt tietoa, etta josko olisi jollekin toisellekin esittaytynyt poliiisina, silla on nimittain olemassa sekin mahdollisuus, etta tassa on nyt "liian monta yhteensattumaa" vaan osunut kohdalleen, ja kyseessa onkin oikea poliisi ja Moring ei kuulu tahan mitenkaan.
Jo riittää sotkemiset. Alkaa menn jo tahallisuuden puolelle
-NILS-
↑
Taidat olla sinä joka tämän viestiketjun sotkee. Ei oo mitään logiikkaa näissä sun jutuissas, kun itsekkin tunnut epäilevän koko moringin tapaamistasi. Pommitat ketjun täyteen sivun pituisia viestejä ja loppuun melkeenpä perut omatkin epäilysi.
En osannu tuota lainausta lyhentää niin tästä tuli nyt sivun pituinen turha viesti. Sorit siitä.
Taidat olla sinä joka tämän viestiketjun sotkee. Ei oo mitään logiikkaa näissä sun jutuissas, kun itsekkin tunnut epäilevän koko moringin tapaamistasi. Pommitat ketjun täyteen sivun pituisia viestejä ja loppuun melkeenpä perut omatkin epäilysi.
En osannu tuota lainausta lyhentää niin tästä tuli nyt sivun pituinen turha viesti. Sorit siitä.
Saska Nuutinenko nyt sitten olisi tama eksa? Saska katosi v. 2007.Tapailustamme on todellakin 10-13 vuotta aikaa. Eksansa nimeksi han sanoi sen saman, jonka joku taalla jo kirjoitti sellaisten naisten listaan, keiden arvuutteli olevan M:n uhreja. Vuodelta 2007.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
-
tuomittumurhasta
- Sabrina Duncan
Annabellen viesteistä tulee todella harhainen ja sekava vaikutelma, suosittelen vähän suodattamaan, että mitä uskoo ja mirä ei. Siinä on kaikki oikeassa, että ehdottomasti poliisiin yhteyttä, jos on ollut tuon seurassa ja tietää jotain.
-
pieninainen
- Hercule Poirotin viikset
Täällä tosiaan muutama tuntuu sekottavan pakkaa, tiiä sit että tarkoituksella vaiko puhuvat oikeasti ihan eri tyypistä. Itse voisin väittä että tää Annabellen poliisi sulho ei ole Mika. Tai ainakaan sama josta itse puhun. Omat muistikuvat on tosiaan aika haaleita, mutta ei ainakaan -90 luvulla ollut mikään kovinkaan iso saatika roteva ainakaan. Toki itse olin tekemisissä alku vuosina, ja toinen uhri loppu vuosina -90, ja silloin oli jo lihaksikas ja treenannut kropaltaan kuulema. Täällä jokunen sanonut tunteneensa niin milloin? Nyt en jaksa kahlata koko ketjua läpi, täytyy katsoa vaikka joululoman jälkeen, ja yhdistellä keromuksia yhteen.
-
mielistelijä
- Harjunpää
Tuotteliaat sarjamurhaajat usein olleet muuntautumiskykyisiä ja uskottavia tarinankertojia…pieninainen kirjoitti: Ma Joulu 26, 2022 1:18 pm Täällä tosiaan muutama tuntuu sekottavan pakkaa, tiiä sit että tarkoituksella vaiko puhuvat oikeasti ihan eri tyypistä. Itse voisin väittä että tää Annabellen poliisi sulho ei ole Mika. Tai ainakaan sama josta itse puhun. Omat muistikuvat on tosiaan aika haaleita, mutta ei ainakaan -90 luvulla ollut mikään kovinkaan iso saatika roteva ainakaan. Toki itse olin tekemisissä alku vuosina, ja toinen uhri loppu vuosina -90, ja silloin oli jo lihaksikas ja treenannut kropaltaan kuulema. Täällä jokunen sanonut tunteneensa niin milloin? Nyt en jaksa kahlata koko ketjua läpi, täytyy katsoa vaikka joululoman jälkeen, ja yhdistellä keromuksia yhteen.
Hupanen ketju kaikenkaikkiaan, osa trollaa niin selvästi ja väittää olevansa uhreja ja osa ottaa tosissaan. Toki ymmärtäähän sen ku poliisilta ei oo tihkunu enää mitään faktapohjasta niin joka kirjotusta aletaa innostuneena pohtii. Toivottavasti tulis jotain uutta tietoa, että todisteita on löytyny otsikon naisten kohtalosta niin saatais heppu kiven sisään pitkäksi aikaa.
-
lukutoukka
- Javier Pena
Suomen niemeltä löytyy monta naisten naurattajaa ja tarinoiden kertojaa, jotka muistuttavat Moringia kasvojen piirteiltä. Valitettavan monilta löytyy väkivaltaisia piirteitä, kun lähemmin tutustutaan. Aivan ilmeisesti Moring tai kuka hän lieneekään, on tällä hetkellä jo harmaantunut ja laiha 'pappa'. Hieman hiuksia ja kulmakarvoja värjäämällä sekä tietyllä tavalla pukeutumalla menee ehkä nuoremmasta.
Moni nainen on voinut törmätä hänen kaltaiseensa retaleeseen vuosien varrella, joka on voinut sekottaa nimensä ja ammattinsa, jonkun tuttunsa tietoihin. Tietysti on poliisin asia eroitella, kenestä on kysymys, kun rikoksia selvitetään.
Moni nainen on voinut törmätä hänen kaltaiseensa retaleeseen vuosien varrella, joka on voinut sekottaa nimensä ja ammattinsa, jonkun tuttunsa tietoihin. Tietysti on poliisin asia eroitella, kenestä on kysymys, kun rikoksia selvitetään.
- dazu
- Ainesta Watsoniksi
Luulen, että Moringin autot liittyvät miehen omanarvontuntoon ja grandiositeettiin. Esim. psykopaatit ajavat yleensä hienoilla autoilla, vaikka kyseessä olisi teknisesti ottaen puliukko, koska heillä on sellainen se omanarvontunto, että he kokevat ansaitsevansa parasta. Hieno auto on Moringilla grandioosin narsismin ulkoinen merkki.
Poistettu ot-höpinöitä autoista.
-NILS-
Poistettu ot-höpinöitä autoista.
-NILS-
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
Tipahdin kärryiltä niin että huiskahti.
Ihmisen mieli saattanee tehdä kepposia, kun nyt pärstä on ollu joka paikassa niin helposti moni alkaa alitajunnassa kuvittelemaan että on ollut juuri kyseisen ukon uhri.
Myös suomessa on muitakin ukkeleita jotka tekevät paskaa naisille, mutta nyt tuntuu että jokainen kusipää onkin ollut moring
(Tietenkin uskon että moni on tämän uhriksi joutunut kun tuomioitakin saannut)
Mutta ne jotka vain epäilevät eivätkä oikeasti ole joutuneet tämän uhriksi, niin älkää ainaskaan oikeita syyllisiä pinteestä päästäkö.
Myös kyseenalaista kun lehdissä ihmiset puhuvat että ovat joutuneet pitkän ja kookkaan ukon kynsiin?
En ole tätä mikaa ikinä nähnytkään/saatikka kuullutkaan mutta tuosta videosta päätellen tuo ukko joka oikeuteen käveli ei oo pitkää tai kookasta nähnytkään
Näyttää enemmänkin onkirimalta.
Paljon on tosiaan sitten kuihtunut 
Ihmisen mieli saattanee tehdä kepposia, kun nyt pärstä on ollu joka paikassa niin helposti moni alkaa alitajunnassa kuvittelemaan että on ollut juuri kyseisen ukon uhri.
Myös suomessa on muitakin ukkeleita jotka tekevät paskaa naisille, mutta nyt tuntuu että jokainen kusipää onkin ollut moring
Mutta ne jotka vain epäilevät eivätkä oikeasti ole joutuneet tämän uhriksi, niin älkää ainaskaan oikeita syyllisiä pinteestä päästäkö.
Myös kyseenalaista kun lehdissä ihmiset puhuvat että ovat joutuneet pitkän ja kookkaan ukon kynsiin?
En ole tätä mikaa ikinä nähnytkään/saatikka kuullutkaan mutta tuosta videosta päätellen tuo ukko joka oikeuteen käveli ei oo pitkää tai kookasta nähnytkään
Näyttää enemmänkin onkirimalta.