Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
sörsse
Javier Pena

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja sörsse »

Vainut kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 9:39 pm Ei saisi naimisissa olevan poliisin hässiä kaverinsa muijaa eikä avoliitossa olevan muijan hässiä avomiehensä naimisissa olevaa poliisi kaveria. Poliisi nai r sukulaismieheltä akan🤣
Ei ollut kertaluontoista. Vuosi ja kävi käry.
Toivotaan että tapaus r ratkee aiemmin.
Ja kyllä T.K
Minulla meni kyllä käsikirjoitus nyt sekaisin tässä kohtaa, näiden Lapualaisten naimisissa olevien miesten ja naisten ristiinnaimiset, mitkä kuitenkin Lapualla tunnuttaisiin tiedettävän varsin hyvin,, en vain ymmärrä miten ne vaikuttaa tämän Rasmuksen katoamiseen, vai vaikuttaako mitenkään ja ovatkin vain ilman jääneiden kateellisia puheita täällä?

Lainaustornia pätkitty
-NILS-
MissMaapl
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja MissMaapl »

Täällä nyt tuntuu kirjoittelevan jotain vittuilevia paikallisia hämmentäjiä, joille pojan löytyminen taitaa olla sivuseikka. Pääasia, että juorut liikkuu.
"En osallistu keskusteluun, sanonpahan vain."
Mokkelo
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Mokkelo »

Mä vielä tuon tämän romaniskenaarion tänne, koska mä en jaksa uskoa pojan olevan joes.

Alajärveltä ei oo haettu muuta, ku aineita. Ne, jotka siälä ainehia myy on romanit.
Onko jääty velekaa? Tai onko yritetty kusettaa? Romanit on kansana lojaali perheelleen. Ne ei vasikoi. Ne miehet siinä kuvas on romania.
Minulla on tieto, että R on ollut tekemisissä romanien kanssa.
Myös se, että kaverit on hiljaa, selittyis tällä romanien pelolla.

Lapualla on muutamia vuosia sitten kuollut yks nuorimies "yliannostukseen" ja ruumis löytyi heinäladosta lautojen alta (koska sinne mennään, ku vedetään riittävä annos). Sopivasti vaan silloin on romanihautajaiset Lapualla.
thinker2
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja thinker2 »

Mokkelo kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 11:42 pm Mä vielä tuon tämän romaniskenaarion tänne, koska mä en jaksa uskoa pojan olevan joes.

Alajärveltä ei oo haettu muuta, ku aineita. Ne, jotka siälä ainehia myy on romanit.
Onko jääty velekaa? Tai onko yritetty kusettaa? Romanit on kansana lojaali perheelleen. Ne ei vasikoi. Ne miehet siinä kuvas on romania.

Lapualla on muutamia vuosia sitten kuollut yks nuorimies "yliannostukseen" ja ruumis löytyi heinäladosta lautojen alta (koska sinne mennään, ku vedetään riittävä annos). Sopivasti vaan silloin on romanihautajaiset Lapualla.
Joo, ei Alajärvellä ole käyty "tyttöä tapaamassa tai syntymäpäivillä". On ollut aineiden vienti tai hakumatka. Autonkuljettajan pitäisi nyt puhua suunsa puhtaaksi.
Mokkelo
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Mokkelo »

thinker2 kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 11:55 pm
Mokkelo kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 11:42 pm Mä vielä tuon tämän romaniskenaarion tänne, koska mä en jaksa uskoa pojan olevan joes.

Joo, ei Alajärvellä ole käyty "tyttöä tapaamassa tai syntymäpäivillä". On ollut aineiden vienti tai hakumatka. Autonkuljettajan pitäisi nyt puhua suunsa puhtaaksi.
Kyllä. Luulenpa vaan, ettei uskalla puhua. Onko jo saanu jonku ukaasin :?:
Shirley
Alokas

Viesti Kirjoittaja Shirley »

Mun mielestä nuo härsilän panojen utelut ei kuulu enää tälle foorumille, ettikää joku muu paikka missä juoruta.
Tuo romaniskenario kyllä sopis kuvaan. Mulla on tieto että Rasse on tavannu sillon pe Alajärvellä romanikavereitaan.
Ja valvontakameran nauhotteella yks tyyppi ainakin näyttää romanilta. Mutta poliisihan on kyllä maininnu että perjantain kulku Alajärven reissun oslta on tiedossa.
MissMaapl
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja MissMaapl »

Mitä nämä mainitut romanikaverit on? Aikuisia vai nuoria? Kai joku ne nimetkin tietää. Tietääkö poliisi?
"En osallistu keskusteluun, sanonpahan vain."
Lagertha
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Lagertha »

Kadonneen äidin & Lapuahovissa paikalla olleen poliisin suhde on mikä? Vai onko mkään?
qsym
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja qsym »

Amandalooni kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 10:16 pm
Yökyöpeli** kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 7:14 pm
Jaguaari kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 5:33 pm Suomeksi kiitos. Tuo teinikieli on lukukelvotonta. :lol:
"Teinikieli" nytkö sitä pitää ruveta jo toisten murteitakin haukkumaan? En tiedä Amandaloonin kotiseudusta, mutta näin turkulaiselle se oli ainakin ihan sujuvaa luettavaa, ja ihan samaa mieltä olen hänen huomioistakin.

On kyllä sellaista porukkaa tässä ketjussa, että alkaa taso olla Iltalehden keskustelupalstan luokkaa. 🙄
Kiitos Turku ♥️! Odottelin vastauksia, mutta ilmeisesti olit ainoa, kun ymmärsi kirjoitukseni/kysymykseni!
Nyt en muista tän vihjailijan nimimerkkii, mut sama touhu ja epämääräisyys jatkuu. Miksei tääl nyt vi#tu voi kirjottaa asioit niinku ne on. Taitaa ol nii vitu sisäsiittosii noi lapualaiset, et keskenään haluu tääl jutel. Tai sit eivät tajuu porin murretta, niinku ei näköjään moni muukaan.
Taitaa toi vihjailija ite liittyy vähä enempiki noihi sukurutsausjuttuihi. Sori, mut vittu ku palaa käämi epämääräsiin ja tyhmiin ihmisiin. Voin ottaa vaik bännit kirjottamisistani, eipä tääl mitää järkevää tapahdu.
Tuo murteella kirjottaminen on vaan ihan vitun tyhmää. Joudut tekemään näppäimistöllä enemmän työtä mitä että kirjottasit normaalisti ja kaikkien muiden on vaan hamkalampi lukea sitä. Ol vaik et jutel. Ei ole niin vaikeaa kirjottaa koko sana että muutkin ymmärtää.
qsym
Lauri Hanhivaara

Ne miehet kuvas on romania. Miten vaikeaa on kirjottaa suomen kieltä? Luulin aluksi että olet rasmuksen sukulainen ku niin tiesit hänen sukulais suhteistaan ja äitinsä suhteista. Ja mistä tämä tieto että on tehty bisnestä mannejen kans?
qsym
Lauri Hanhivaara

MissMaapl kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 12:42 am Mitä nämä mainitut romanikaverit on? Aikuisia vai nuoria? Kai joku ne nimetkin tietää. Tietääkö poliisi?
Täällä kukaan ei tiedä mitä ne ovat,, ei ole tietoa onko aikuisia vai nuoria, ei tietoa nimistä täällä koska videolta ei ketään voi tunnistaa, miten kukaan täällä voisi tietää tietääkö poliisi? Mee nyt takas sinne suomi24:lle täältä vatuloimasta tyhmiä. Helvetin idiootti.
Yökyöpeli**
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Yökyöpeli** »

Jaha ja yks on aktivoitunut ja ettinyt kaikista viesteistä mitä ikinä vaan voisi haukkua. Menee sullakin jo vähän yli qsym. Jos sun kaikissa viesteissä alkaa olla pelkkää riidan haastamista, niin parempi on pysytellä poissa. Joku raja siinäkin, että edes jonkin tason asiallisuus säilyy keskustelussa, eikä mene pelkäksi haukkumiseksi.
Vainut

Viesti Kirjoittaja Vainut »

sörsse kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 10:53 pm
Vainut kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 9:39 pm
Upponalle kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 8:44 pm

Hyvän avoliitossa olevan muijan, jolla on avoliitosta lapsia, ei saisi hässiä minään aikana poliisin kanssa - ei ainakaan montaa kertaa!
Voi tulla sanomista joiltain ajan kanssa?

Ei saisi naimisissa olevan poliisin hässiä kaverinsa muijaa eikä avoliitossa olevan muijan hässiä avomiehensä naimisissa olevaa poliisi kaveria. Poliisi nai r sukulaismieheltä akan🤣
Ei ollut kertaluontoista. Vuosi ja kävi käry.
Toivotaan että tapaus r ratkee aiemmin.
Ja kyllä T.K
Minulla meni kyllä käsikirjoitus nyt sekaisin tässä kohtaa, näiden Lapualaisten naimisissa olevien miesten ja naisten ristiinnaimiset, mitkä kuitenkin Lapualla tunnuttaisiin tiedettävän varsin hyvin,, en vain ymmärrä miten ne vaikuttaa tämän Rasmuksen katoamiseen, vai vaikuttaako mitenkään ja ovatkin vain ilman jääneiden kateellisia puheita täällä?
Ei varmasti vaikuta millään tapaa mutta huvittavana yhteensattuma että poliisi on alkanut seurustella Rasmuksen sukulaisen akan kanssa. Samalla tilalla asuivat vastikään. Ja koska suhteen alku ei ollut aivan tavanomainen niin lähinnä siksi kiinnosti. Mutta tuskin Rasmus siitä järkyttyi niinkuin koko takaluoman suku. En tiedä onko järkytyskin liian lievä sana. Muutta anyway uskon näihin kahteen mieheen vai kolmeen mistä on kuva. Et ne on tapauksen takana. Nyt alajärveläiset etsikää se kuva ja katsokaa onko sieltäpäin. Lapuan mustalaisia ne ei oo. Onkohan mamuilla ja mustalaisilla ylipäätään kytköksiä? Jos lasketaan poliisi vapaaksi tästä kuvioista.
Monster
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Monster »

thinker2 kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 11:55 pm

Tässä on nyt ilmeisesti kaksi henkilöä jotka vähintään ovat olleet joko matkassa mukana tai jopa väitettyjen ainekauppojen osapuolia.
Monster
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Monster »

Vainut kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 7:57 am Nyt alajärveläiset etsikää se kuva ja katsokaa onko sieltäpäin. Lapuan mustalaisia ne ei oo. Onkohan mamuilla ja mustalaisilla ylipäätään kytköksiä?
Keijolla on vahva tunne että Lapuan poliisi kyllä erittäin hyvin tietää miltä Alajärven mustalaiset näyttävät. Ihan joka ikinen Mertsi ja Maritsa.
Vastaa Viestiin