sörsse kirjoitti: Pe Joulu 30, 2022 4:14 pm
Itse olen ymmärtänyt, että ko. kerrostalolla, Oskarinkatu 12
https://maps.app.goo.gl/bffaHHdbcHTGPZFVA, on molempina iltoina käynyt poliisi yläkouluikäisten nuorten takia, jotka ovat olleet häiritsemässä talon maahanmuuttaja-asukkaita, sekä perjantaina että lauantaina 11.–12. marraskuuta illalla kello 20–21.
Tietysti hieman ihmetyttää mikä oli se todellinen syy miksi nämä nuoret olivat maahanmuuttajien asunnolla häiriköimässä, varsinkin pe-iltana,,, la-iltana sen paremminkin ymmärtää kaiken tapahtuneen jälkeen.
Talossa ei ole ollut aiemmin vastaavia välikohtauksia.
Lapualla oli myös Rasmus Takaluoman katoamisen aikaan (heti tuossa puolen yön jälkeen?) väkivallanteko. Tuosta en löytänyt tietoa onko sekin tapahtunut tuossa samassa kerrostalossa Oskarinkatu 12, mutta olettaisin niin.
Siitä on vangittu yksi henkilö rikoksesta epäiltynä Kyseessä on siis 12. marraskuuta lauantaiyönä eli katoamisyönä tapahtunut kahteen henkilöön kohdistunut taponyritys.
Teko ei poliisin mukaan kuitenkaan liity katoamiseen?
Vähän kyllä sekavaa settiä, jos tuo väkivallan teko ei liittyisi, sekä noihin nuoriin yläasteikäisiin, Lapuan hoviin, ja Rasmukseen + huumeisiin, tai sitten olen käsittänyt tapahtumat täysin väärin.
Jos kuitenkin spekuloitaisiin asiaa, että asiat sittenkin olisi yhteydessä toisiinsa, niin melko helposti tulee mieleen, että Rasmus olisi tiennyt tuosta nuorten, pe iltana, klo 21 tehdystä häirinnästä kerrostalolla ja uhonnut siitä myös Lapuan hovissakin, mahdollisesti niille vanhemmille herroille ja myös sille poliisille, joka onkin yrittänyt laittaa poikaa ojennukseen, tuossa hetkessä tehdyn tilannearvion mukaan varmasti myös täysin oikeutetusti Rasmuksen itsensä eduksi, tunnetuin seurauksin.
Rasmus olisikin tuon jälkeen voinut lähteä laittamaan itse asioita kondikseen maahanmuuttajien luokse, kun hänet oli poistettu hovista ja vähän ehkä Isotalo&Rannanjärvi moodi päällä?
Kuka siellä koskakin sitten on puukotanut ketä on epäselvää,, olisiko Rasmuksen jälkeen tullut vielä joku ”Prännin Jonne”etsimään häntä puukkojen ja puntarien kera?
Laitoin merkille, että hotelli-ravintola Lapuahovin uudet yrittäjät, vuodesta -20 lähtien, vaikuttaisivat olevan Turkkilaisia, ainakin nimistä päätellen?
Liekö nämä yläkouluikäisten nuorten ahdistelemat henkilöt raflapomon kavereita Facessa, tarkistakoon se kenellä face on?
Lisäksi ihmetyttää mistä tuonne raflaan oli rantautunut juuri lauantai-illaksi kaksi kaapinkokoista karjua, jotka ovat vaikuttaneet olevan juurikin asioiden polttopisteessä?
Tää nyt on tälläistä spekulointia ja asiathan voi muuttua,, yleensäkin viimeistään hovissa.
https://ilkkapohjalainen.fi/rikokset-ja ... innoistaan