skoone kirjoitti: To Tammi 05, 2023 9:55 am
MissMatlock kirjoitti: To Tammi 05, 2023 9:38 am
Mun mielestä täällä on kenenkään turha määräillä, mistä kukakin voi jankata tai olla jankkaamatta. Eikös spekulointi oo sivuston tarkoitus? Itsehän nyt jankkaat rivikaupalla jokiasiaa, kun kaikki tietää jo, että kyllä Rasmus halutessaan on voinut sinnekin päin mennä tai sinne vaikka itse hypätä. Jos kukaan ei tällä foorumilla sais spekuloida ja miettiä mahdollisia skenaarioita, niin koko hiton foorumilla ei olis yhtään kirjoitusta. Tästä tähän.
Suoraan sanoen, nuo jankkaamiset on karkoittanut suurimman osan asiallisista kirjoittajista tähän ketjuun. Ei kiinnosta lukea noita mystisiä kirjoituksia, jotka on kirjoitettu jollain tuntemattomalla

"kielellä".
Nykyään tsekkaan vain edellisen päivän viimeisen viestin, jotta näkisin onko Rasmuksesta tullut jotain uutta tietoa.
Itse oon sitä mieltä, ja itse lopettanut kirjoittelun esimerkiksi siitä syystä että täällä on "muutama" jotka ei muuta tee ko arvostelee muita kirjoittajia, ja luulee ja kuvittelee jotenki itse tietävänsä enemmän tai paremmin, vaikka tosiasiassa meistä kukaan ei tiedä. Nykyään luen kyllä päivittäin uudet viestit mutta ei viitsi itse enää kommentoida. Nyt kommentoin. Edelleen toivon että Rasmus on hatkoilla, eikä jostain syystä oo vaan palannut kotiin, vaikka aika epätodennäköistä se oikeasti enää tässä vaiheessa on, ellei ole löytänyt esim.täysi-ikäistä seurustelukumppania, jonka kanssa elää jossain päin Suomea.

Toivon ylikaiken ettei ole ainakaan joutunut henkirikoksen uhriksi,jos on menehtynyt,vaan sitten mielummin että kuollut onnettomuuden seurauksena. Niin surullista että ei ollut joulua viettämässä perheen kanssa , eikä nyt synttäreitään, jos on hengissä. Onkohan vanhemmat yrittäneet meedion kautta selvittää, eihän meedioihin kaikki usko, mutta esim.itsellä meedioiata erittäin hyviä kokemuksia.