Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
KissaKuutamolla
Scooby-Doo

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja KissaKuutamolla »

Vainut kirjoitti: To Tammi 05, 2023 11:24 am
angel_vm78 kirjoitti: To Tammi 05, 2023 10:03 am
Vainut kirjoitti: To Tammi 05, 2023 9:49 am Kuulin myös että tutkinta on siirretty keskiuudenmaan poliisille ja niitä autoja on liikkunut alajärvellä.
Onko tietoa miksi tutkinta siirretty keskiuudenmaan poliisille?
Ajattelisin näin että kun oma mies liittyy kyseisen illan tapahtumiin niin juttu on pakko siirtää ulkopuolisille. Varmaan jonkun lakikoukeron takia.
Kuulit ja ajattelisit näin?
Ihan lehdessä ollut että ravintola keissiä tutkii sisä-suomen poliisilaitos. Ja jos jotkut menneet loukkaamaan erään nimeltä mainitsemattoman KUNNIAA ,niin Jyväskylän poliisit tulee kuulustelemaan.
Itse pidän erittäin oksettavana että tässä on nyt jonkun kunnia tärkeämpi kuin Rasmuksen löytäminen.
Kertoo paljon lapuasta!

Lainaus korjattu
-NILS-
Amandalooni
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Amandalooni »

KissaKuutamolla kirjoitti: To Tammi 05, 2023 2:59 pm
Vainut kirjoitti: To Tammi 05, 2023 11:24 am
angel_vm78 kirjoitti: To Tammi 05, 2023 10:03 am Onko tietoa miksi tutkinta siirretty keskiuudenmaan poliisille?
Ajattelisin näin että kun oma mies liittyy kyseisen illan tapahtumiin niin juttu on pakko siirtää ulkopuolisille. Varmaan jonkun lakikoukeron takia.
Ihan lehdessä ollut että ravintola keissiä tutkii sisä-suomen poliisilaitos. Ja jos jotkut menneet loukkaamaan erään nimeltä mainitsemattoman KUNNIAA ,niin Jyväskylän poliisit tulee kuulustelemaan.
Itse pidän erittäin oksettavana että tässä on nyt jonkun kunnia tärkeämpi kuin Rasmuksen löytäminen.
Kertoo paljon lapuasta!
Kaksi eri tutkintaa. Lapuahovissa ollut yhteenotto tietysti siirretty jo ajat sitten muualle. Mut ei kait katoomisjuttua mihkään muun alueen poliisipiiriin oo siirretty?

Lainaus korjattu
-NILS-
HKV
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja HKV »

Kovasti jauhetaan tästä xdrasse profiilista instassa joka nyt muutti nimensä. Mutta kyllähän tuolta löytyi vaikka kuinka monta tiliä jotka voivat olla Rasmuksen? Sitä en ala tutkimaan onko aktiivisessa käytössä.

Screenshot_20230105-154058.jpg
Screenshot_20230105-154058.jpg (30.9 KiB) Katsottu 1343 kertaa
Screenshot_20230105-154117.jpg
Screenshot_20230105-154117.jpg (27.51 KiB) Katsottu 1343 kertaa
Screenshot_20230105-154147.jpg
Screenshot_20230105-154147.jpg (26.61 KiB) Katsottu 1343 kertaa
Kuvien kokoa kohtuullistettu
-NILS-
Oli taas niin sekava selitys että pelkkä kuseminen kenkäkaappiin ei riittänyt. Täytyi vääntää paskatkin.
HKV
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja HKV »

En saanut kuin kolme liitettä edelliseen.

Screenshot_20230105-154042.jpg
Screenshot_20230105-154042.jpg (24.7 KiB) Katsottu 1343 kertaa
Kuvan kokoa kohtuullistettu
-NILS-
Oli taas niin sekava selitys että pelkkä kuseminen kenkäkaappiin ei riittänyt. Täytyi vääntää paskatkin.
KissaKuutamolla
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja KissaKuutamolla »

Amandalooni kirjoitti: To Tammi 05, 2023 3:31 pm
KissaKuutamolla kirjoitti: To Tammi 05, 2023 2:59 pm
Vainut kirjoitti: To Tammi 05, 2023 11:24 am Ajattelisin näin että kun oma mies liittyy kyseisen illan tapahtumiin niin juttu on pakko siirtää ulkopuolisille. Varmaan jonkun lakikoukeron takia.
Kertoo paljon lapuasta!
Kaksi eri tutkintaa. Lapuahovissa ollut yhteenotto tietysti siirretty jo ajat sitten muualle. Mut ei kait katoomisjuttua mihkään muun alueen poliisipiiriin oo siirretty?
Katoamista tutkii edelleen pohjanmaan poliisilaitos.
Tai no tutkii ja tutkii.

Lainausta korjattu
-NILS-
Molo
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Molo »

Ran-Tan-Plan kirjoitti: To Tammi 05, 2023 11:11 am Tämä on nimenomaan paikka spekuloinneille. Enkä ymmärrä, miten live vs. tallenne-keskustelu oli irrelevantti. Tilanteestahan heräisi aivan uudenlaisia kysymyksiä, jos videot olisivat tosiaan olleet livekuvaa. Olisivat ne sitten liittyneet jotenkin Rasmuksen katoamiseen tai eivät. Oikeudenkäynneissäkin on olemassa selkeitä todisteita ja aihetodisteita.Täällä spekuloidaan! Täällä monista jankkaajien arvostelijoista on itsestään tullut jankkaajia ja kun oikein katsoo, mitä heillä on koskaan ollut annettavaa ja sanottavaa esim. tähän keissiin, niin ei mitään muuta kuin paatoksellista arvostelua.
Ei mitään ideoita haukkujilla itsellään saati älyn väläyksiä.
MissMatlock
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja MissMatlock »

Tuo rasseqx on ainakin ihan eri henkilö, ja eri ikäinenkin. Muista rasseista en tiedä, ja onhan myös useampia Rasmuksen vanhempia instaprofiileja olemassa ja näkyvissä.
Dothemath
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Dothemath »

Ran-Tan-Plan kirjoitti: To Tammi 05, 2023 11:11 am Tämä on nimenomaan paikka spekuloinneille. Enkä ymmärrä, miten live vs. tallenne-keskustelu oli irrelevantti. Tilanteestahan heräisi aivan uudenlaisia kysymyksiä, jos videot olisivat tosiaan olleet livekuvaa. Olisivat ne sitten liittyneet jotenkin Rasmuksen katoamiseen tai eivät. Oikeudenkäynneissäkin on olemassa selkeitä todisteita ja aihetodisteita.Täällä spekuloidaan! Täällä monista jankkaajien arvostelijoista on itsestään tullut jankkaajia ja kun oikein katsoo, mitä heillä on koskaan ollut annettavaa ja sanottavaa esim. tähän keissiin, niin ei mitään muuta kuin paatoksellista arvostelua.
Spekuloinnit ja jonkun asian tietäminen ovat kaksi eri asiaa. Jos vain olisikin spekuloitu, mutta tämä yksi nimimerkki tiesi tuon kuvatun livenä. Ei pidä valehdella tietävänsä, jos ei oikeasti tiedä. Valehtelu on misinformaation levittämistä, jolloin hyödyllinen spekulointi vaikeutuu. Toivottavasti syy valehteluun on vain päteminen eikä Rasmuksen kohtalon selvittämisen vaikeuttaminen.
qsym
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja qsym »

Camelot kirjoitti: To Tammi 05, 2023 10:05 am Täällä saa todellakin esittää omia epäilyksiä ja spekuloida. Tämä ei ole mikään poliisilaitos jossa saa puhua vaan faktoista . Niillä on ihan omat jutut joista tutkivat ja toivottavasti löytävät jotain jos tutkivat! Täällä on turha tulla määräilemään kenenkään mitä kukakin saa puhua. Eräillä taipumus sekaantua ja tulla haukkumaan muiden mielipiteisiin ja kirjoituksiin. Se xdrasse on todellakin mielenkiintoinen. Profiili on tehty ennen katoamista. Joku epäili, että onko Rasmuksen vai onko joku voinut päästä siihen. Olisi kyllä hyvä joidenkin asianosaisten jututtaa niitä Rasmuksen kavereita siitä profiilista kuten on aiemmin joku maininnut.
No ihan suotavaa se olis kuitenki pitäytyä niissä faktoissa, jos on tarkoitus pohtia mitä oikeasti on tapahtunut. Muutamalla kirjottelijalla kun on ollut tapana esittää valheita faktoina, sinä mukaanlukien, ja siitä ei kyllä ole hyötyä kenellekään, vähiten tälle kadonneelle.
Suomi24 on sopivampi paikka sekoilla, niin jos yritettäs tämä sivusto edes pitää lukukelvollisena? Mitä camelot ois semmosesta mieltä?
Diidii77
Alokas

Viesti Kirjoittaja Diidii77 »

Mua vaivaa kovasti se, että oli humalainen tai ei, niin YLEENSÄ jos veteen joutuu, huutaa apua ja kovaa. :? Ja useimmiten joku sen kuulee.
Nml84
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Nml84 »

Eikä tässä nyt haetakkaan kaikkia rasse nimisiä instasta, alunperin homma lähti noista xdrassen kommenteista ja tykkäämisistä ja tais johonkin vastata että instakin on takaluoma
Ran-Tan-Plan
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Ran-Tan-Plan »

On tottakai eri asia, jos joku tahallaan haluaa johtaa muita harhaan, mutta mä ehkä uskon, että Gartman69 oikeasti itse uskoi, mitä hänelle oli (ainakin hänen itsensä väittämänä) sekä poliisin että omistajan toimesta sanottu sen kummemmin sitä itse sitten kritisoimatta. Jos näin on todella tapahtunut, onhan sekin mielenkiintoinen seikka, vaikka ei suoranaisesti liity Rasmuksen katoamiseen, mutta koko sitä ympäröivään keissiin kyllä. Miksi oli näiltä tahoilta annettu näin ymmärtää?

Ja kyllähän täällä syntyy pakostakin väärinkäsityksiä, koska ihmiset ilmaisee asioita eri tavalla. Mutta eiköhän tässä ollut tarpeeksi tästä nyt. Kaikilla on kuitenkin täällä sama päämäärä olettaisin.
ruusumaa
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

Diidii77 kirjoitti: To Tammi 05, 2023 4:30 pm Mua vaivaa kovasti se, että oli humalainen tai ei, niin YLEENSÄ jos veteen joutuu, huutaa apua ja kovaa. :? Ja useimmiten joku sen kuulee.
Ei huuda. Siinä lamaantuu totaaliseen paniikkiin.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
jmk1991
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja jmk1991 »

skoone kirjoitti: To Tammi 05, 2023 9:55 am
MissMatlock kirjoitti: To Tammi 05, 2023 9:38 am Mun mielestä täällä on kenenkään turha määräillä, mistä kukakin voi jankata tai olla jankkaamatta. Eikös spekulointi oo sivuston tarkoitus? Itsehän nyt jankkaat rivikaupalla jokiasiaa, kun kaikki tietää jo, että kyllä Rasmus halutessaan on voinut sinnekin päin mennä tai sinne vaikka itse hypätä. Jos kukaan ei tällä foorumilla sais spekuloida ja miettiä mahdollisia skenaarioita, niin koko hiton foorumilla ei olis yhtään kirjoitusta. Tästä tähän.
Suoraan sanoen, nuo jankkaamiset on karkoittanut suurimman osan asiallisista kirjoittajista tähän ketjuun. Ei kiinnosta lukea noita mystisiä kirjoituksia, jotka on kirjoitettu jollain tuntemattomalla :( "kielellä".
Nykyään tsekkaan vain edellisen päivän viimeisen viestin, jotta näkisin onko Rasmuksesta tullut jotain uutta tietoa.

Itse oon sitä mieltä, ja itse lopettanut kirjoittelun esimerkiksi siitä syystä että täällä on "muutama" jotka ei muuta tee ko arvostelee muita kirjoittajia, ja luulee ja kuvittelee jotenki itse tietävänsä enemmän tai paremmin, vaikka tosiasiassa meistä kukaan ei tiedä. Nykyään luen kyllä päivittäin uudet viestit mutta ei viitsi itse enää kommentoida. Nyt kommentoin. Edelleen toivon että Rasmus on hatkoilla, eikä jostain syystä oo vaan palannut kotiin, vaikka aika epätodennäköistä se oikeasti enää tässä vaiheessa on, ellei ole löytänyt esim.täysi-ikäistä seurustelukumppania, jonka kanssa elää jossain päin Suomea.🤔 Toivon ylikaiken ettei ole ainakaan joutunut henkirikoksen uhriksi,jos on menehtynyt,vaan sitten mielummin että kuollut onnettomuuden seurauksena. Niin surullista että ei ollut joulua viettämässä perheen kanssa , eikä nyt synttäreitään, jos on hengissä. Onkohan vanhemmat yrittäneet meedion kautta selvittää, eihän meedioihin kaikki usko, mutta esim.itsellä meedioiata erittäin hyviä kokemuksia.
Kendar89
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Kendar89 »

Diidii77 kirjoitti: To Tammi 05, 2023 4:30 pm Mua vaivaa kovasti se, että oli humalainen tai ei, niin YLEENSÄ jos veteen joutuu, huutaa apua ja kovaa. :? Ja useimmiten joku sen kuulee.
Hukkuminen tapahtuu yleensä kyllä hiljaa, siksi näitä on myös uimahalleissa
Vastaa Viestiin