Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Alibilainen
Susikoski

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Alibilainen »

thinker2 kirjoitti: La Tammi 07, 2023 12:35 am
KiinnostunutTutkija kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 10:55 pm
GR8 kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 10:50 pm

Uskomatonta! Kerro ehdottomasti poliisille, varsinkin jos keskusteluissa selvisi jotakin rikokseen viittaavaa. Eikö siinä tapauksessa tutkinta siirtyisi KRP:lle?

Ei varsinaista rikokseen liittyvää.. lyhyesti. Syy ja mitä sanottu kun alkoi tappelu härsilän kanssa, rasmuksen mielentila, alajärven reissu, kunto poistumis hetkellä, sukulaisten suhteet alamaailmaan, rasmuksen suhteista näihin, totuus huumeiden myymisestä ynm. JA ne pöydässä rasmuksen kanssa istuneet miehet niin heidän nimet sain myös.

Kaveri myös lopuksi kertoi että ihmettelee poliisin toimintaa tässä tapauksessa ja että tämä asia on hänellekkin ollut tosi ahdistava ja raskas.😞❤️
Täysin uskomatonta ja käsittämätöntä, jos näin on tapahtunut ettei poliisi ole kuullut henkilöä, joka Rasmuksen seurassa katoamisiltana!
Hei hold your horses!
Ihanko nyt tosissaan joku ajattelee, että KUKAAN ei olisi muka hoksannut tältä kaverilta parin kuukauden aikana mitään kysyä, ja nyt kun eka ventovieras tämän hoksaa tehdä, olisi kaverilla jotain jymyuutisia mitä tämä ei olisi itse hoksannut poliisille ilmoittaa, vaan olisi 2kk odottanut että poliisi kyselee? Joopajoo...

Ja toisekseen JOS tässä kaverin ja nimimerkki KiinnostuneenTutkijan keskustelussa nyt sitten oikeasti jotain jymyjuttua olisi (jonka siis poliisi jo varmasti tietää..), ja kyseessä olisi alamaailma ja sen takia jo mahdollisesti yksi kadonnut ihminen, niin älä nyt hyvä ihminen täällä julkisesti kerro keneltä olet tiedot saanut ja kuka jutussa on vasikka.. Kaikkihan tuon viattoman (?) kaverin nimen, tai ainakin nimikirjaimet tietää ja sitä kautta koko nimikin helppo somesta selvittää. Eli älä nyt hyvä ihminen tee tämän viattoman kaverin elämästä hankalaa joko trollailemalla tälläistä tai kertomassa koko kansalle kuka on vasikka!!!
Skk
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Skk »

Ihanko oikeasti te nyt uskotte, että tää yks sankari täällä nyt puhuu totta? Aivan varmasti on kyselty ihmiseltä kuka on ollu viimeks tekemisissä Rasmuksen kanssa. Voisitteko arvon trollit olla täyttämättä lankaa typerillä jutuillanne…
Katie91
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Katie91 »

No kyllä kuulostaa oudolta että poliisi ei muka olisi kuulustellut henkilöä kenen seurassa Rasmus viimeeksi on ollut, ja joka kaiken lisäksi on silminnäkijä tälle tappelullekkin??
Mainitsin aiemmassa viestissäni toisesta katoamistapauksesta yli 10v sitten, joka päättyi surullisesti (kys. niin ikään 16v nuori poika oli kännissä sammunut hankeen ja löytyi viikkoja myöhemmin), ja kyllä tässä tapauksessa ainakin poliisi oli kuulustellut henkilöt jotka hänen kanssa olivat viimeisimpänä olleet, ja näin luulisi olevan tapana toimia kaikissa katoamistapauksissa.

Kyllähän poliisilla varmasti on tämän kyseisen Rasmuksen kaverin henkilöllisyys tiedossa. Ja kun ympäri mediaa ym on pyydetty vihjeitä katoamiseen liittyen, niin miksi tämä kaveri ei olisi sitten vapaaehtoisesti itse ottanut yhteyttä poliisiin ja kertonut tietojaan? Ja jos itsekin on pitänyt sitä outona ettei ole saanut kutsua kuulusteluihin? JOS kyse olisi jostain alamaailman hommista, niin motiivina miksei ole poliisille puhunut saattaisi olla että pelkää kostoa vasikoinnista, lisäksi jos itse olisi sotkeutunut johonkin hämärään (ei katoamiseen, mutta vaikka esim. huumeisiin tms, niin monella on semmoinen ”fuck the police” asenne, ei luota poliisiin jne).
Mutta se hämää että jos pelkäisi kostoa tms, niin on kuitenkin valmis kertomaan tietonsa jollekkin täysin randomille joka hänelle laittaa viestiä somessa? :roll:

Ja nytkö Rasmuksen setä ja eno molemmat ovat sekaantuneet alamaailmaan? Jos tappelu Lapuanhovissa on alkanut poliisin viitattua Takaluomiin, niin kyseessä sitten luultavasti isän puolen sukulainen, äidin sukunimi eri joten Rasmuksen isän sukunimi Takaluoma? Setä on isän puolen sukulainen, eno taas meinaa äidin veljeä.
Ainakin jossain iltalehden tai Ilta-Sanomien jutussa puhuttiin Rasmuksen äidistä ja enosta, että olivat molemmat paikalla Rasmuksen kotona (en muista tarkkaan miten uutinen meni) kun saivat poliisilta Rasmuksen puhelimen joka oli takavarikoitu AIEMMIN, ennen katoamista liittyen tähän kannabiksen poltteluun.
Jutussa muistaakseni kerrottiin äidin epäilleen asiaa, ja soittaneen itse poliisit, ja poliisi sitten oli takavarikoinut puhelimen jne.

Itse uskon edelleen ennemmin siihen, että Rasmus on kännissä lähtenyt kohti kotia/jotain muuta paikkaa ja horjahtanut sinne jokeen vaikkapa, jos tuolloin ei luntakaan maassa ole ollut että olisi hankeen sammunut. Eipä tuo nyt kovin iso pudotus tieltä jokeen näytä olevan, kun noita kuvia katsoi mitä joku laittoi, ja vielä jos ko. tie on ollut pilkkopimeä tuohon kellonaikaan. :|
Skk
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Skk »

Ja vielä suuremmalla syyllä, ku ihan avoimesti fb kommentoi ja kertoo, että on ollu sen kaa siel jne, nii en tosiaa usko tuon lätinöitä, että ei olisi.

Piiitkä lainaus korvattu nuoliviittauksella edelliseen viestiin
-NILS-
Katie91
Jack Taylor

Kiinnostaisi vielä tietää, että tämä tutkija joka nyt tän Rasmuksen kaverin kanssa on puhunut, niin kysyitkö häneltä mitä Rasmus oli sanonut hänelle että minne lähtee sieltä Lapuanhovista? Koska on hän luultavasti jotain kaverilleen sanonut minne lähtee? Koska se jos jokin on todella oleellinen tieto.

Voin kertoa, että itse olen nuorena (alaikäisenä jo) sekoillut kaikkea ja sen jälkeen aikuisena elänyt vuosia päihdemaailmassa. On totta että päihdemaailma on raaka paikka, ja itsekin nähnyt vaikka mitä tilanteita mihin ns. ”normi ihminen” ei todennäköisesti joudu koskaan. On ollut puukotuksia yms. Mutta useimmiten näihin on ollut jokin ”syy” esim velkajutut tai muuta sellaista. Mutta vaikka päihdemaailmassa tapahtuukin kaikenlaista, niin useimmiten päivät olivat suht. rauhallisia ja ihmiset keiden kanssa pyörin aika tavallisia vaikka kovia huumeita käytettiin päivittäin. Toki on tullut vastaan myös kaikennäköisiä sekopäitäkin, jotka ovat oikeasti vaarallisia ja hulluja, mutta väittäisin että enemmistö ei kuitenkaan näihin kuulu.

Joka tapauksessa mitä vaikka Rasmuksen instaa olen stalkannut, niin ei minun silmiin ainakaan vaikuta että olisi mikään paatunut päihteidenkäyttäjä. Tosi monet nuoret kokeilevat/ käyttävät nykyään kannabista, joten se nyt ei vielä narkkariksi tee.

Ja jos joku R:n sukulainen nyt olisi sotkeutunut johonkin alamaailma hommaan, huumeisiin(?) vai mitä täällä nyt puhuttiinkaan, ja olisi jäänyt velkaa, miten se liittyisi Rasmukseen? En nyt vain jaksa uskoa teoriaan, että jonkun toisen velka kostettaisiin tämän alaikäiselle sukulaispojalle esim. tappamalla tämä.

Kyllä näitä velkoja peritään alamaailmassa ihan henkilöltä itseltään, esim uhkailemalla, hakkaamalla tämä, ja tietenkin on myös tapauksia valitettavasti että henkilö on tapettu velan takia. Mutta kyllä yleensä tyypit jotka velkaa perii henkilöltä itseltään ne yrittää saada, joten kuulostaisi oudolta että R:lle olisi käynyt jotakin jonkun sukulaisen mahdollisen sekoilujen takia, mikäli tässä mitään perää nyt edes ylipäätään on.
KiinnostunutTutkija

Viesti Kirjoittaja KiinnostunutTutkija »

Kysyin. Ja sain tähän vastauksen. Sain yhteystiedot minne aamulla olen yhteydessä näistä saamistani tiedoista. Turha mun on tänne näköjään enää mitään laittaa kun leimataan trolliksi ja väitetään valehtelevan. En tosiaan valehdellut tässä mistään. Juttelin myös illasta R.K kanssa ja hän kertoi että ei ole varma onko virallisia kuulusteluja vielä edes aloitettu. Poliisit on jututtanu lapualais nuoria keskustassa mutta ns. Epävirallisesti. Kukaan nuorista ei ole asemalla tai oikeassa kuulemisessa ollut. Tämä selittänee miksei tätäkään kaveria ole jututettu.

Piiitkä lainaus korvattu nuoliviittauksella edelliseen viestiin
-NILS-
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Skk kirjoitti: La Tammi 07, 2023 2:56 am Ihanko oikeasti te nyt uskotte, että tää yks sankari täällä nyt puhuu totta? Aivan varmasti on kyselty ihmiseltä kuka on ollu viimeks tekemisissä Rasmuksen kanssa. Voisitteko arvon trollit olla täyttämättä lankaa typerillä jutuillanne…

Edit: Miten noi lisänimet tulee? Repesin ääneen omalle ”aloittelevalle besserwisserille” 😂

Modetko laittaa? 😂
Tämä ketju on sairastunut johonkin parantumattomaan. Ja KAIKKI huhujen levittäjät kirjoittavat ns. "teinikieltä". Omien sanojensa mukaan murretta. Mutta joopatirallaa, ihan kivaa tarinaa. Edellisellä sivulla Härsilällä oli mm. mikki :D Hienoa.

Nuo "lisänimet" tulevat viestien määrästä sivustolle, se muuttu kun kirjoittelet lisää ja selviät ilman bännejä :D
KiinnostunutTutkija

Skk kirjoitti: La Tammi 07, 2023 2:56 am Ihanko oikeasti te nyt uskotte, että tää yks sankari täällä nyt puhuu totta? Aivan varmasti on kyselty ihmiseltä kuka on ollu viimeks tekemisissä Rasmuksen kanssa. Voisitteko arvon trollit olla täyttämättä lankaa typerillä jutuillanne…

Edit: Miten noi lisänimet tulee? Repesin ääneen omalle ”aloittelevalle besserwisserille” 😂

Modetko laittaa? 😂

Trolli en ole sen voin taata. Kyllä täällä on ollut vaikka minkä näköstä tarinaa ja sepitystä ja nyt kun joku on puhunut ihan oikeasti toisen ihmisen kanssa joka vastauksen suurimpiin osiin kysymyksistä tiesi niin se on sitten pakko olla valetta ja trollia? Allright. Ei mullakaan sentään niin hyvä mielikuvitus ole et vetäisin päästä kaiken. Eikä sille kyllä syytäkään miksi haluaisin täällä muita huudattaa.
KiinnostunutTutkija

Skk kirjoitti: La Tammi 07, 2023 3:36 am
Katie91 kirjoitti: La Tammi 07, 2023 3:16 am No kyllä kuulostaa oudolta että poliisi ei muka olisi kuulustellut henkilöä kenen seurassa Rasmus viimeeksi on ollut, ja joka kaiken lisäksi on silminnäkijä tälle tappelullekkin??
Mainitsin aiemmassa viestissäni toisesta katoamistapauksesta yli 10v sitten, joka päättyi surullisesti (kys. niin ikään 16v nuori poika oli kännissä sammunut hankeen ja löytyi viikkoja myöhemmin), ja kyllä tässä tapauksessa ainakin poliisi oli kuulustellut henkilöt jotka hänen kanssa olivat viimeisimpänä olleet, ja näin luulisi olevan tapana toimia kaikissa katoamistapauksissa.

Kyllähän poliisilla varmasti on tämän kyseisen Rasmuksen kaverin henkilöllisyys tiedossa. Ja kun ympäri mediaa ym on pyydetty vihjeitä katoamiseen liittyen, niin miksi tämä kaveri ei olisi sitten vapaaehtoisesti itse ottanut yhteyttä poliisiin ja kertonut tietojaan? Ja jos itsekin on pitänyt sitä outona ettei ole saanut kutsua kuulusteluihin? JOS kyse olisi jostain alamaailman hommista, niin motiivina miksei ole poliisille puhunut saattaisi olla että pelkää kostoa vasikoinnista, lisäksi jos itse olisi sotkeutunut johonkin hämärään (ei katoamiseen, mutta vaikka esim. huumeisiin tms, niin monella on semmoinen ”fuck the police” asenne, ei luota poliisiin jne).
Mutta se hämää että jos pelkäisi kostoa tms, niin on kuitenkin valmis kertomaan tietonsa jollekkin täysin randomille joka hänelle laittaa viestiä somessa? :roll:

Ja nytkö Rasmuksen setä ja eno molemmat ovat sekaantuneet alamaailmaan? Jos tappelu Lapuanhovissa on alkanut poliisin viitattua Takaluomiin, niin kyseessä sitten luultavasti isän puolen sukulainen, äidin sukunimi eri joten Rasmuksen isän sukunimi Takaluoma? Setä on isän puolen sukulainen, eno taas meinaa äidin veljeä.
Ainakin jossain iltalehden tai Ilta-Sanomien jutussa puhuttiin Rasmuksen äidistä ja enosta, että olivat molemmat paikalla Rasmuksen kotona (en muista tarkkaan miten uutinen meni) kun saivat poliisilta Rasmuksen puhelimen joka oli takavarikoitu AIEMMIN, ennen katoamista liittyen tähän kannabiksen poltteluun.
Jutussa muistaakseni kerrottiin äidin epäilleen asiaa, ja soittaneen itse poliisit, ja poliisi sitten oli takavarikoinut puhelimen jne.

Itse uskon edelleen ennemmin siihen, että Rasmus on kännissä lähtenyt kohti kotia/jotain muuta paikkaa ja horjahtanut sinne jokeen vaikkapa, jos tuolloin ei luntakaan maassa ole ollut että olisi hankeen sammunut. Eipä tuo nyt kovin iso pudotus tieltä jokeen näytä olevan, kun noita kuvia katsoi mitä joku laittoi, ja vielä jos ko. tie on ollut pilkkopimeä tuohon kellonaikaan. :|

Ja vielä suuremmalla syyllä, ku ihan avoimesti fb kommentoi ja kertoo, että on ollu sen kaa siel jne, nii en tosiaa usko tuon lätinöitä, että ei olisi.

No just sen takia sen tänne laitoinkin ja ihmettelin yhdessä muiden kanssa poliisin toimintaa koska tämä nimi on ollut nähtävillä KAIKKIALLA ja toi kuuleminen ois pitänyt tehdä heti. Vaikka virallisia kuulemisia ei olisi vielä aloitettu on sekin yhtä outoa et niitä tehtäis vasta 2kk tai ylikin katoamisesta.. siinä kerkeää jo kohta unohtaa ehkä tärkeitäkin muistikuvia siltä yöltä varsinkin kun alkoholi ollut mukana kuvioissa. Pointtina miksi kerroin sen tänne olikin juuri se miks poliisi ei tee mitään tän katoomisen eteen? Ei edes perus juttuja?
Alibilainen
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Alibilainen »

Hyvä KiinnostutTutkija; väitätkö, että juttumasi kaveri väittää ettei ole puhunut edes omaisten kanssa? Itselleni tulisi ekana mieleen jutella viimeiseksi kadonneen kanssa tekemisissä olleen kanssa, nimi ja naama kun on tiedossa.
Katie91
Jack Taylor

KiinnostunutTutkija kirjoitti: La Tammi 07, 2023 4:04 am
Katie91 kirjoitti: La Tammi 07, 2023 3:41 am Kiinnostaisi vielä tietää, että tämä tutkija joka nyt tän Rasmuksen kaverin kanssa on puhunut, niin kysyitkö häneltä mitä Rasmus oli sanonut hänelle että minne lähtee sieltä Lapuanhovista? Koska on hän luultavasti jotain kaverilleen sanonut minne lähtee? Koska se jos jokin on todella oleellinen tieto.

Voin kertoa, että itse olen nuorena (alaikäisenä jo) sekoillut kaikkea ja sen jälkeen aikuisena elänyt vuosia päihdemaailmassa. On totta että päihdemaailma on raaka paikka, ja itsekin nähnyt vaikka mitä tilanteita mihin ns. ”normi ihminen” ei todennäköisesti joudu koskaan. On ollut puukotuksia yms. Mutta useimmiten näihin on ollut jokin ”syy” esim velkajutut tai muuta sellaista. Mutta vaikka päihdemaailmassa tapahtuukin kaikenlaista, niin useimmiten päivät olivat suht. rauhallisia ja ihmiset keiden kanssa pyörin aika tavallisia vaikka kovia huumeita käytettiin päivittäin. Toki on tullut vastaan myös kaikennäköisiä sekopäitäkin, jotka ovat oikeasti vaarallisia ja hulluja, mutta väittäisin että enemmistö ei kuitenkaan näihin kuulu.

Joka tapauksessa mitä vaikka Rasmuksen instaa olen stalkannut, niin ei minun silmiin ainakaan vaikuta että olisi mikään paatunut päihteidenkäyttäjä. Tosi monet nuoret kokeilevat/ käyttävät nykyään kannabista, joten se nyt ei vielä narkkariksi tee.

Ja jos joku R:n sukulainen nyt olisi sotkeutunut johonkin alamaailma hommaan, huumeisiin(?) vai mitä täällä nyt puhuttiinkaan, ja olisi jäänyt velkaa, miten se liittyisi Rasmukseen? En nyt vain jaksa uskoa teoriaan, että jonkun toisen velka kostettaisiin tämän alaikäiselle sukulaispojalle esim. tappamalla tämä.

Kyllä näitä velkoja peritään alamaailmassa ihan henkilöltä itseltään, esim uhkailemalla, hakkaamalla tämä, ja tietenkin on myös tapauksia valitettavasti että henkilö on tapettu velan takia. Mutta kyllä yleensä tyypit jotka velkaa perii henkilöltä itseltään ne yrittää saada, joten kuulostaisi oudolta että R:lle olisi käynyt jotakin jonkun sukulaisen mahdollisen sekoilujen takia, mikäli tässä mitään perää nyt edes ylipäätään on.

Kysyin. Ja sain tähän vastauksen. Sain yhteystiedot minne aamulla olen yhteydessä näistä saamistani tiedoista. Turha mun on tänne näköjään enää mitään laittaa kun leimataan trolliksi ja väitetään valehtelevan. En tosiaan valehdellut tässä mistään. Juttelin myös illasta R.K kanssa ja hän kertoi että ei ole varma onko virallisia kuulusteluja vielä edes aloitettu. Poliisit on jututtanu lapualais nuoria keskustassa mutta ns. Epävirallisesti. Kukaan nuorista ei ole asemalla tai oikeassa kuulemisessa ollut. Tämä selittänee miksei tätäkään kaveria ole jututettu.

En sanonut sinun valehtelevan tai trollaavan, mutta kuulostaa vaan niin oudolta, miksi tätä kaveria ei olisi kuulusteltu asian tiimoilta jo aiemmin? Etsin äsken nopeasti jonkin uutisen joulukuulta, jossa luki poliisin tekemistä toimista Rasmuksen löytämiseksi, ja sielä tosiaan mainittiin kyllä tuo Rasmuksen tuttavapiirin tms puhuttaminen, ei varsinainen kuulustelu, mikä on kyllä myös outoa koska luulisi että olisi ihan kuulusteltu, edes todistajana tappelulle? Vielä kun aikaa on kulunut näin kauan jo.. En tunne termejä niin hyvin, mutta kai puhuttaminen on lievempi termi viralliselle kuulustelulle 🤔

Mitä kaveri sitten sanoi, minne Rasmus on sanonut lähteneensä sieltä pubista? Jos kaveri sen kertoo jollekkin täysin randomille somessa, on hän luultavasti kertonut sen myös jo monille muillekkin, joten kai sen voi tänne laittaa? 🤔 Luulisi että asia olisi myös poliisin tiedossa, koska sehän on todella tärkeä seikka, ja senkin takia on outoa että kaveria kenen kanssa Rasmus viimeeksi oli, ei olisi kuulusteltu/puhutettu mitenkään.

Mistähän se tieto sitten poliisille on tullut että olisi lähtenyt kotia kohden, muistan lukeneeni jostain uutisesta poliisin näin sanoneen, jonkunhan on täytynyt tällainen tieto heille kertoa?
Tessu
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Jos sellanen baarikahakka ollu pieni riita ja pistetty pihalle niin mitäpä siinä poliisit sen enempiä kuulustelemaan jos ketään ei ole lyöty että olis vahinkoatullu.
Järkkäri poistaa ja sillä selvä,jos on suurempaa sitten poliisi asia,niin olen ymmärtäny nuo tapaukset,nythän aika harvoin muutenkaan poliisia saapuu millekkään paikalle kun resurssit ei riitä.
Katie91
Jack Taylor

En tiedä onko sitten niin, että kun ei epäillä rikosta, niin mitään kuulustelujakaan ei sen vuoksi ole aloitettu/ollut.
Yleensähän kuulustellaan uhrin/epäillyn/todistajan asemassa olevaa. Mutta kun tässä kun ei epäillä rikosta niin ei tietenkään epäiltyjäkään ole 🤷🏼‍♀️ Luulisi kuitenkin että voitaisiin kuulustella todistajia, henkilöitä jotka ovat R:n viimeeksi nähneet, ja silminnäkijöitä Lapuanhovin tapahtumille..

Tiedän kokemuksesta, että joskus voi kestää että kuulustelut aloitetaan, esim. itse olen joutunut kuulusteluihin todistajan asemassa yli puoli vuotta tapahtuneen jälkeen, ja oli hyvin vaikea muistaa asioita.

Kyse ei kuitenkaan ollut mistään niinkään vakavasta asiasta, kuin nyt tässä että ihminen on kadonnut niin kuulostaa kyllä oudolta, jos poliisi ei tee mitään asian hyväksi.. Toki he eivät kaikkea tietenkään julkisuuteen kerro.

Itseä mietityttää se Rasmuksen puhelin. Se on siis faktatietoa että sitä ei ole löytynyt, ja se taisi olla myös että teletiedot päättyvät Lapuanhoviin? Silloinhan puhelimen on täytynyt sammua/se on sammutettu jossain siinä ihan lähistöllä.

Olen edelleen kuitenkin sen kannalla että Rasmus on valitettavasti kännissä tippunut jokeen, se selittäisi että puhelin on tippunut mukana ja kastunut, hajonnut ja sammunut, ja miksi sitä ei ole löydetty maastoetsinnöistä huolimatta.
Xbb15
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Xbb15 »

Katie91 kirjoitti: La Tammi 07, 2023 4:51 am

Olen edelleen kuitenkin sen kannalla että Rasmus on valitettavasti kännissä tippunut jokeen, se selittäisi että puhelin on tippunut mukana ja kastunut, hajonnut ja sammunut, ja miksi sitä ei ole löydetty maastoetsinnöistä huolimatta.
Minä laitoin ne kuvat joenrannasta. Oma ranta on ainakin päällisin puolin saman näköinen ja sieltä on lähes mahdoton nousta ylös, koska ranta on liki pystysuoraa liejuista ja liukasta pengertä.
Molo
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Molo »

Amandalooni kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:09 pm Nyt menee kyl mielenkiintoseks. Ottasin kyl yhteyt johonkin muuhun poliisipiiriin, ku mihin Lapuan poliisi kuuluu. Tiäs kui moni sieltäkin piiristä jää korruptiosta ym kiinni.
Olen samaa mieltä. Aivan sama onko joku sukulainen sotkeutunut tai veloissa minusta Rasmus Takaluoman pitää saada oikeutta. Hän on lapsi ja nyt näytetään tällä että ei tutkita eikä välitetä myöskin alamaailmalle, että kiinni ei jää vaikka joltain lapselta vietäis nirri tai ylipäätään katoaa jostain muusta syystä! Poliisia kustannetaan verovaroista on kansalaisten turvaksi ja tiedän, että ainakin etelämmässä otetaan asiat vakavasti tuolla ei nyt näytä siltä eikä pidä hiljaa hyväksyä aivan järkyttävää! Kaikki pitäisi olla Suomessa samalla viivalla arvoasteikolla eikä vaan jotkut tietyt. En valitettavasti luota poliisiin ainakaan Lapualla joku poliisi entinen jäänyt huumekaupoista kiinni kun myynyt parin vuoden sisällä huumesatsin Lapualla. Saanut oikeen tuomionkin. Löytyy kun googlaa Lapua huumeet. Tässä on eriarvoistettu 16-vuotias poika lapsi enkä yhtään ihmettele myöskään sitä, että äitinsä on suuttunut kerrotun mökkijupakan takia koska vaan hänen lapsesnsa on joutunut poliisin kanssa tekemisiin sen jälkeen jokaisen alaikäisen pitäisi, jos havaitaan päihteitä käyttäneen tai myyneen. Haiskahtaa valitettavasti pahasti Oikeutta Rasmukselle!
Vastaa Viestiin