Nyt meni yli hilseen.URSA kirjoitti: La Tammi 07, 2023 10:49 amTuosta tulee lähinnä mieleen Roopen olleen aina luonnostaan taitava löytämään manipuloitavia. Se on mielestäni hyvin tyypillistä persoonallisuushäiriöisille.Rietu kirjoitti: La Tammi 07, 2023 10:29 amMikä vaikeus on sivustoa käyttää?TYC kirjoitti: La Tammi 07, 2023 1:29 am Huomaan. Tätä sivustoa ei ole helppo käyttää. Harmikseni tai onnekseni olen yrittänyt jo noin 2 viikkoa.
Paljon olen lukenut ketjua lävitse että sitten… vihdoin kun kirjoitan jotain, en kirjoittaisi taas samoja.
Nyt voi kuitenkin käydä niin, anteeksi etukäteen. Olen lukenut ketjusta vain noin130-209 sivut. Noin.
Roope oli tuttu mies. Kovin kovin rakas. Fiksu ja hauska ja VILLI!!!
Nyt puhun siitä ajasta kun hän oli juuri valmistunut lääkiksestä. Miä opiskelin muuta yliopistossa.
Lyhennetty.
Vähän toistoa tuli. Kännykän kanssa helkkarin hankalaa.
Teksti on jotensakin naiivi, aivan kuin jokin teini kirjoittaisi täyttä tuubaa.
Ympäripyöreätä, ei mihinkään faktoihin perustuvaa kuvitelmaa.
En ymmärrä alkuunkaan, miksi kirjoittaja retostelee jollain viini-laulu-seksi linjalla.
Sehän on normaalia, kun bailataan kimpassa.
Muuten, Mannerheiminkatu on Porvoossa.
Viisi Penniä kapakka oli Mannerheimintiellä, Helsingissä.
Onpas ihmeellistä kun RT on ollut vapaa sielu lääkiksen jälkeen, eikä lapset kuuluneet suunnitelmiin.
Kirjoittajan kumppanikaan ei ymmärtänyt Roopeen rakastumista.
Kirjoittaja siis seurusteli jonkun kanssa ja bailasi toisen kanssa.
Tämä on ilmeisesti sitä boheemielämää.
Ehkä eniten minua ihmetyttää tuo Maagnus tai Th
omas uintikaverit.
En puolustele epäiltyä yhtään, mutta mahdolliset biseksuaaliset oletukset, käden heilautus oudosti ja liudentuva mussuääni eivät kuulu tänne.
Roopeko tässä teinitekstissä on manipuloija?
Ikipissis seukkaa jonkun kaa ja rakastaa kamalasti Roopea.
Mitenkä tämän stoorin perusteella Roope on persoonallisuushäiriöinen.
Nyt on jollakin käsitteet pahasti sekaisin.