Kaikki nämä kriittiset puheenvuorot avautunutta kohtaan vaikuttavat tulevan miehiltä. Olenko oikeassa? Ja hänen tapaansa ilmaista itseään ymmärtävät naiset?Tak kirjoitti: La Tammi 07, 2023 3:49 pm Ot.
Mutta pakko kirjoittaa tämä yksi viesti liittyen TYC:n kirjoitukseen. Sen enempää siihen ottamatta kantaa. Mulla tuli siitä ihan mieleen kuin olisi suoraan jostain Reginasta. Kirjoitus ei jotenkin vaikuttanut, kuten joku jo kirjoitti n.40v kirjoitukselta. Tai sellaiselta, että olisi oikeasti tapahtunut. Vaikutti lähinnä jonkun hieman yksinäisen, hulluja ihannoivan fantasialta. En tiedä johtuuko tuosta kirjoitustyylistä, sisällöstä vai mistä.
Jatkakaa.
Jos muistelen omaa ensirakkauttani (en tiedä, onko Roope hänen ENSIrakkautensa), niin kaikki mitä silloin tapahtui oli elämyksellistä. Nostalgia nousee vieläkin 32 v. jälkeen mieleen. Vaikka senkin jälkeen olen rakastunut, niin en samalla tavalla.
Miehille tiedoksi, että H:gin yöelämästä löytyy mitä ihmeellisimpiä tyyppejä. Vanhemmissa miehissä ja taiteilijoissa, jotka jahtaa nuoria tyttöjä, aika outoja ja pervoja. Jos on yhtään seikkailunhaluinen ollut niin kuin minä, niin asioita sattuu ja tapahtuu. Kaikki seikkailunhaluiset naiset eivät kuitenkaan hakeudu moottoripyöräjengiläisten ja aivan pimeiden tyyppien matkaan. Niidenkin touhua etäältä nähnyt.