Älä murehdi kriitikoista. Ehkä heillä ei koskaan ollut hauskaa nuoruutta.TYC kirjoitti: La Tammi 07, 2023 1:03 pmRietu kirjoitti: La Tammi 07, 2023 10:29 amMikä vaikeus on sivustoa käyttää?TYC kirjoitti: La Tammi 07, 2023 1:29 am Huomaan. Tätä sivustoa ei ole helppo käyttää. Harmikseni tai onnekseni olen yrittänyt jo noin 2 viikkoa.
...
Vähän toistoa tuli. Kännykän kanssa helkkarin hankalaa.
Teksti on jotensakin naiivi, aivan kuin jokin teini kirjoittaisi täyttä tuubaa.
Ympäripyöreätä, ei mihinkään faktoihin perustuvaa kuvitelmaa.
En ymmärrä alkuunkaan, miksi kirjoittaja retostelee jollain viini-laulu-seksi linjalla.
Sehän on normaalia, kun bailataan kimpassa.
Muuten, Mannerheiminkatu on Porvoossa.
Viisi Penniä kapakka oli Mannerheimintiellä, Helsingissä.
Onpas ihmeellistä kun RT on ollut vapaa sielu lääkiksen jälkeen, eikä lapset kuuluneet suunnitelmiin.
Kirjoittajan kumppanikaan ei ymmärtänyt Roopeen rakastumista.
Kirjoittaja siis seurusteli jonkun kanssa ja bailasi toisen kanssa.
Tämä on ilmeisesti sitä boheemielämää.
Ehkä eniten minua ihmetyttää tuo Maagnus tai Th
omas uintikaverit.
En puolustele epäiltyä yhtään, mutta mahdolliset biseksuaaliset oletukset, käden heilautus oudosti ja liudentuva mussuääni eivät kuulu tänne.
Jaa. No mielelläni olen teini. Se olisi ilo.
Olen ollut aika väsynyt. Tällainen vaivaa mieltä. Taidan olla itse ADHD tai add joten johdonmukaisuuteni ei ole mitä mainiointa.
En tiedä mitä sinä hyödyt minun haukkumisestani. Puhuin historiaa. Ajattelin että se avaa ehkä joillekin syytetyn luonnetta.
Minä en retostele.
Häpeän.
Asiat voi käsittää monella tavalla.
Se miten asiat ovat olleet eivät kerro sitä miten asiat ovat nyt.
En voi muuttaa opiskeluaikojeni hullutteluja, eikä onneksi tarvitsekaan.
Mutta retostelu….miten tuo kirjoittamani asia olisi pitänyt ilmaista? Jotenkin sivistyneemmin? Käyttäen esimerkiksi viinistä ja ruoasta sanaa yhteiset ”gastronomiset ja kulinaristiset mielenkiinnon kohteet sekä läheisyyden tarve”.
Se mikä sinulle on retostelua on minulle ihan normaali elämää. Retostelua on mielestäni se jos kehuu ystävilleen jotain asiaa. Tässä ei ollut tarkoitus kehua vaan puhua miten minä olen hänet joskus kohdannut ja kokenut. Joku toinen on toisella tavalla.
Ja tämä päivä ei ole kuin eilinen.
Harmi että sana seksi aiheutti noin suurta ärtymystä. Tämä jää tähän.
Voit muuten nyt olla onnellinen, että suhteestanne silloin ei tullut mitään. Järkyttäväähän tämä tietenkin on.