Juridianom kirjoitti: Su Tammi 08, 2023 3:01 am
Deckarist_3 kirjoitti: Su Tammi 08, 2023 1:52 am
On aiemmin mainittu miten uhri olisi kuin hullaantunut syytettyyn hyvin nopealla aikataululla. Erot haettiin molemmille vuonna 2019 ja naimisiin mentiin vauhdilla reilun vuoden päästä 2021, hääjuhlia vietettiin koronan vuoksi ’vasta’ kesällä 2022. Hyvä seksi ja jonkun aiemmin (vitsinä tai totena) mainitsema *miehen suurikokoisuus* saattaisi joissakin tapauksissa ja varsinkin hyvin käytettynä saada todellakin aikaan syvää ja nopeaa hullaantumista entiseen elämään verraten ja ehkä myös silmien vapaaehtoista ummistamista sänkykumppanin muilta, potentiaalisesti ikäviltä piirteiltä.
En ymmärrä miksi tässä tapauksessa asiasta ei puhuta?
Tuntemani muutamat sosiopaatti-/ psykopaattioletetut (miehiä, hoitosuhteissa, diagnoosioletukset ei siten minun kuvitelmaani) puhuvat ja vitsailevat suoraan ja ääneen ikävästi ’varakkaiden seinäruusu-ikäneitojen’ viettelyllä. Tätä he harjoittavat joko siinä iässä kun naisilla on viimeiset hetkensä hankkia lapsia ilman lääketieteen apukeinoja tai kun lapset on jo hankittu, mutta jolloin ’jo saavutettu feminiinivarallisuus kuin kaipaa miehistä jakajaa’.
Olisiko siis mahdollista, että RT:lla olisi ollut joko vaimoonsa eli uhriinsa nähden tai jo joissakin aiemmissa suhteissaan tämänkaltaisia motiiveja?
Yllä kirjoittava @TYC (muistanko nikin oikein, en muista miten lainata häntä & nikkiään oikein?) kirjottaa, ettei hän olisi ollut RT:lle ’sopiva hillotolppa’ nuoruudestaan huolimatta, edes tuolloin 10-20v sitten.
Tämä lausahdus luo ainakin minulle kuvaa varakkaita, kenties vähän pyöreitä tai muiden piirteiden vuoksi yksinäiseksi tai kuin unohdetuksi itsensä tuntevia naisia (hillotolppia) avuillaan hallitsemaan pyrkivästä ja kenties seksin avulla saalistavasta miehestä. Psykiatrina tai ei.
RT näytti ikäisekseen aika verevältä joissakin kuvissa ja
minä saan hänestä vain taitavan manipuloijan ja halutessaan (erityisesti vähän simppelimpiä tai ilomielisiä) naisia kovasti naurattamaan pyrkivän ja haluavan miehen
kuvan useamman kirjoittajan tekstine kautta. Ehkä vähän reppanan oloisen, mutta samalla kunnianhimoisen ja päämäärätietoisen kuvan, reppanuus kuin ’surullisen & vetoavan koiran katseineen’ kun saattaa olla myös opeteltua.
Voin olla täysin väärässä ajatuksineni ja pyydän siksi jo etukäteen anteeksi heiltä joita mahdollisesti tekstini loukkaa, en halua loukata. Minusta tästä asiasta vain kannattaa puhua suoraan. Motiivi? Mielipiteitä?
Hyvä Deckarist_3,
Olet aiemmin kirjoittanut tunteneensi uhrin, kuvaillut häntä ihmisenä sekä vastannut toisen kirjoittajan viestiin ikään kuin uhrin tuttuna. (nick haku, nm. Deckarist_3)
Yllä olevasta tekstistäsi päätellen uhri kuin RT ovat sinulle tyystin vieraita. Luot asianosaisista kuvan julkitulleiden tietojen perusteella. Kirjoitat viesteissäsi uhrista perin tunteettomaan sävyyn. Jaat myös muissa viesteissäsi tarinoita "keltaisesta sadetakista ja moottorisahasta" sekä kerrot saaneesi "lähteeltäsi" tiedon moottorisahan äänestä uhrin asuintalosta, kuin myös asunnon olleen osittain hyvin verinen.
Tunnet myös psykopaattioletettuja ja kerrot kuinka he etsivät varakkaita hedelmällisyysiän pian ohittavia naisia. Herää kysymys, tunnetko kenties hyvinkin henkilökohtaisesti tällaisia naisia?
Kuulenko riviesi välistä outoa katkeruutta? Ehkä. On totta mitä olen aiemmin kertonut ja on totta mitä kirjoitan nyt, mutta jokin saa sinut epäilemään silti? Haluan etäännyttää itseni tekstitasolla ihmisistä jotka tunnen, ymmärrettävästi. Itkeminen ei auta nyt ketään.
On olemassa ikäviä miehiä, jotka ennemminkin saalistavat kuin ’etsivät’ jotenkin elämässään ehkä unohtuneita naisia, joilla on esimerkiksi loistoura, paljon varallisuutta, ehkä kiva luonnekin ja verkostot to-die-for, vaan ei olemassa olevaa tunnetta suuresta rakkaudesta, ei ehkä vielä lapsia tai lapset ovat jo muuttamassa pois, ei tunnetta ylitsevuotavasta onnellisuudesta, eikä ehkä ulkonäköä nousta muiden elämän saavutusten tasolle. Huoli siitä, oliko se elämä nyt tässä? He saattavat olla helpohkoja uhreja erilaisille ’rakkaushuijareille’, joista ainakin näillä muutamilla tuntemillani on sosiopaatti-/ psykopaattioletus jo valmiina. He eivät ole mukavia miehiä.
Tilanne ja vastaava vaara pätee toki myös elämissään jostain syystä unohtuneisiin tai yksinäisiin menestyneisiin miehiin ja heitä tarkoituksella saalistaviin naisiin tai nyorempiin miehiin, mutta näistä suhteista ~pika-avioliittoineen yhteiskuntamme puhuu paljon avoimemmin.
’Keltainen verinen takki’ ja ’verinen moottorisaha’ eivät ole minun keksintöjäni, vaan poimittuja Minfo-ketjusta. Samoin se, että sellaiset olisi löydetty taloyhtiön parvekeremontissa oleville rakennustelineille asetettuina. Samoin Minfosta luettua ovat yölliset naapurin tai naapurien kuulemat ~moottorisaha-äänet.
Mitä minä kirjoitin, on, että asunto olisi minun lähteeni mukaan ollut osin hyvin verinen. Aiemmin taas Minfossa joku kirjoitti että ruumista olisi pilkottu asunnon kylpyhuoneessa. Poliisin mukaan ruumis oli kuitenkin autoon lastauksen hetkellä yhtenä palana, joten ehkä pilkkominen oli jäänyt vain yritykseksi? Itselläni ei ole kokemusta luun sahaamisesta, mutta se tuskin onnistuu ainakaan heiveröisellä sahalla helposti.
Kehotan lukemaan huolellisemmin mitä muut kirjoittavat ja välttämään turhan nopeita subjektiivisia tulkintoja.
Lainauksia korjattu
-NILS-
Elämä on fifty - sixty.