Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
urpo-anneli
Armas Tammelin

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja urpo-anneli »

Gartman69 kirjoitti: Su Tammi 08, 2023 11:00 pm
Mä luulen että uusi "Kyllikki Saari"- tapaus on lähellä. Jos vaan löytyy ruumis jossa on ulkoisen väkivallan merkkejä ja/tai se löytyy haudattuna/poltettuna/piilotettuna?
Sen tähden tämä onkin niin kiinnostava homma koska jäljet loppuu siihen Rasmuksen uudelleen baariin pyrkimiseen. En usko että puhelimen kohtalo on kenelläkään selvillä myöskään. R kaveri on sanonut että Rasmus on lähtenyt oikealle Lapuanhovin parkkipaikalta. Puhelin ja havainnot loppuu siihen..

Tämän jälkeen kaikki on arvailua ellet ole itse ollu paikalla :)
Vainut

Viesti Kirjoittaja Vainut »

Mietteliäs81 kirjoitti: Su Tammi 08, 2023 10:59 pm
Ran-Tan-Plan kirjoitti: Su Tammi 08, 2023 7:40 pm
jokusen koira ressu kirjoitti: Ti Joulu 20, 2022 6:23 pm download/file.php?mode=view&id=30094&si ... 1d2ebcdc84

Tätä ghost hunter varmaan tarkoitti.
Tässä tämä koko kuva kolmesta miehestä, kun tähänkin kuvaan joku äskettäin viittasi. Tästä leviää siis kapeampi versio, jossa on mukana vain Rasmus (?) ja oikealla puolella oleva kaveri. Miksi?

En nyt muista, kuka postas noista videoiden fokuksista, mutta olen samaa mieltä, että ulkovideossa fokus ei ole Rasmuksessa.
Mahtaasko tuo oikeen reunimmainen kuvassa olla nainen 🤔 yhtäkkiseltään näyttääs
Miehiltä näyttää. Ketä vittuja nämä on ja mitä vittua nämä lapualla tekee? Näyttää hyvinkin tärkeältä. Onko tässä itse tekijät työssään. Kiinnostaa kyllä lähtikö nämä kolme mihin aikaan baarista?!
Vainut

Viesti Kirjoittaja Vainut »

AK-10 kirjoitti: Su Tammi 08, 2023 10:33 pm Pian on kaksi kuukautta Rasmuksen katoamisesta eikä 5000 € löytöpalkkiosta ole ollut ainakaan vielä apua. Tuolla käsirysyllä Lapuan hovissa ei ole mitään tekemistä katoamisen kanssa. Jokeen ei Rasmus ole omaehtoisesti mennyt, hänellä ei ole ollut itsetuhoisia ajatuksia koskaan , eikä ole myöskään vahingossa sinne joutunut. Eri juttu jos padolta on alajuoksulle paiskattu. Rasmus on joutunut henkirikoksen uhriksi ja edelleen katsoisin sen pariskunnan perään koska Rasmus kävi usein heidän luonaan. Käytöstä poistetun ampumaradan rakennukset on tarkistettu samoin Istantien ympäristö , Simpsiön ympäristöä on kierretty paitsi niitä lampia ei ole tarkastettu koska vesi on silloin ollut jo niin kylmää että kaasujen muodostuminen on hidasta. sotatien ympäristö on tarkastettu . On muutama vaihtoehto kuinka Rasmuksen asia saadaan päätökseen, huumepariskunnan nainen tulee omantunnon tuskiin tai puhuu sivusuunsa tai sitten keväällä kun jäät on sulaneet niin vainaja nousee pintaan, tai jopa poliisi saa hyvän vihjeen, mitä en pidä todennäköisenä. nyt on tullut yli 350 vihjettä mistä ei ole ollut apua. Niin ja Suokontie ympäristöä on kierretty aina hirvijärvelle saakka. Rasmus ei ole suojelussa koska omaiset kyllä tietäsivät sen
Voitko tarkentaa ketä nää on. Kiinnostais kovasti ja vois laittaa kyselyä vähän päälle. Niin pieni kylä et joku osaa varmana sanoa ees jotain. Tiedätkö mihin muutti? Asuiko nää nyt miinkyläs halppiksen vieressä eli parin rakennuksen päässä hovista.
Reinikat on asia erikseen. Ne ei ravaa kun Vaasan vankilan ja lapuan väliä.
Gartman69
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Gartman69 »

Onkos jätevedenpuhdistamon ympäristö tutkittu?
urpo-anneli
Armas Tammelin

Eli siinäkin pieni sisäpiiri taas pyöriny - vittu että Lapuasta sais hyvän tv-sarjan.
Ihan niinku jostain lestadiolaiskylästä tai sarja "Vain muutaman huijarin tähden"
Sinänsä hauska huomio kun itse veikkaan että homma on oikeastikin päättynyt siihen että R on kysellyt kyytiä johonkin ja hänet on jätetty johonkin keskelle ei-mitään ja itse on estinyt viimeisen leposijansa. Voi olla että kaikki on ollut ns. vahinkoa. Mistä näistä tietää..
mler
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja mler »

AK-10 kirjoitti: Su Tammi 08, 2023 10:33 pm Pian on kaksi kuukautta Rasmuksen katoamisesta eikä 5000 € löytöpalkkiosta ole ollut ainakaan vielä apua. Tuolla käsirysyllä Lapuan hovissa ei ole mitään tekemistä katoamisen kanssa. Jokeen ei Rasmus ole omaehtoisesti mennyt, hänellä ei ole ollut itsetuhoisia ajatuksia koskaan , eikä ole myöskään vahingossa sinne joutunut. Eri juttu jos padolta on alajuoksulle paiskattu. Rasmus on joutunut henkirikoksen uhriksi ja edelleen katsoisin sen pariskunnan perään koska Rasmus kävi usein heidän luonaan. Käytöstä poistetun ampumaradan rakennukset on tarkistettu samoin Istantien ympäristö , Simpsiön ympäristöä on kierretty paitsi niitä lampia ei ole tarkastettu koska vesi on silloin ollut jo niin kylmää että kaasujen muodostuminen on hidasta. sotatien ympäristö on tarkastettu . On muutama vaihtoehto kuinka Rasmuksen asia saadaan päätökseen, huumepariskunnan nainen tulee omantunnon tuskiin tai puhuu sivusuunsa tai sitten keväällä kun jäät on sulaneet niin vainaja nousee pintaan, tai jopa poliisi saa hyvän vihjeen, mitä en pidä todennäköisenä. nyt on tullut yli 350 vihjettä mistä ei ole ollut apua. Niin ja Suokontie ympäristöä on kierretty aina hirvijärvelle saakka. Rasmus ei ole suojelussa koska omaiset kyllä tietäsivät sen
Eli onko sulla faktatietoa siitä että mennyt näiden kämppään ja puukotettu ja hävitetty aiemmassa viestissäsi kerrotulla tavalla? Lukitaanko tämä tieto totena vai onko vain yksi villeistä huhuista?

Noin muutenkin sulla tuntuu olevan kerrontaa jota ei muualta ole tullut luettua, mistä faktat noihin suoritettuihin etsintöihin? Ryhtyikö poliisi tutkimaan tuota kertomaasi ilmoituksesi jälkeen vai omaiset? Loppulauseesta voisi päätellä että olet lähipiirin kanssa tekemisissä.
mler
Harjunpää

Nämä sinunn "kadonneet" lapset on tappaneet minun parhaan ystävän. Riittääkö argumentiksi? Niin arvelinkin.
Pahoittelut ystäväsi vuoksi, mutta tämä kadonnut poika tuskin olisi istunut ravintolassa jos olisi tappaja.

Lainauksia korjailtu ja vähennetty
-NILS-
urpo-anneli
Armas Tammelin

mler kirjoitti: Su Tammi 08, 2023 11:45 pm Pahoittelut ystäväsi vuoksi, mutta tämä kadonnut poika tuskin olisi istunut ravintolassa jos olisi tappaja.
Ööh.. et ymmärrä? Lue Ari Poikelan tapaus rovaniemeltä reilut 10v sitten, löytyy samalta sivustolta. Nuorin tekijä 17v, samanlaisia äidin mussukoita kun Rasmus, ei kukaan uskonu että pieni pilvenpoltto tai alaikäisenä baarissa oleminen johtaa ihmisen hukuttamiseen, pistolapiolla hakkaamiseen ja elävältä hautaamiseen. Edelleen; Turpa vittu kiinni jos ei ole mitään kosketuspintaa oikeaan elämään.
Amandalooni
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Amandalooni »

Edelleen, uskon eniten AK:n juttua ja jopa Urpoannelia, kun näitä tutkijatietäjiä tai missmarplea tai mikä nyt olikaan, mut näitä: mä oon sanonut ja nään vaan omat juttuni. Lisäks, vituttaa, et paidan värin vaihto on dissattu, ja hoetaan vaan, et TÄÄLLÄ langalla on selvitetty se miten väri vaihtuu. Huoh.
urpo-anneli
Armas Tammelin

jmk1991 kirjoitti: Su Tammi 08, 2023 11:56 pm Nyt pliis korkki kiinni tai oikea lääkitys kehiin.
Nuo sun jutut menee ihan yli jo.
"Epäillyt ovat suunnitelleet koko homman, yrittäneet ensin hukuttaa, mutta ei ole onnistuttu. Sitten uhri raahattu ulos ja hakattu lapiolla kuolleksi. Paketoitu ja viety sinne mistä löydetty.."

https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... f=2&t=9283

Niinkun sanoin; turpa kiinni. Nää vitun pikkudiilerit on ihan yhtä vammasia kun "isommat". Jos ette osaa lukea niin sitten en voi auttaa.
Mietteliäs81
Alokas

Viesti Kirjoittaja Mietteliäs81 »

IMG_20230109_000426.jpg
IMG_20230109_000426.jpg (45.73 KiB) Katsottu 1138 kertaa
Mietteliäs81 kirjoitti: Su Tammi 08, 2023 10:59 pm
Ran-Tan-Plan kirjoitti: Su Tammi 08, 2023 7:40 pm

Tässä tämä koko kuva kolmesta miehestä, kun tähänkin kuvaan joku äskettäin viittasi. Tästä leviää siis kapeampi versio, jossa on mukana vain Rasmus (?) ja oikealla puolella oleva kaveri. Miksi?

En nyt muista, kuka postas noista videoiden fokuksista, mutta olen samaa mieltä, että ulkovideossa fokus ei ole Rasmuksessa.
Mahtaasko tuo oikeen reunimmainen kuvassa olla nainen 🤔 yhtäkkiseltään näyttääs
Miehiltä näyttää. Ketä vittuja nämä on ja mitä vittua nämä lapualla tekee? Näyttää hyvinkin tärkeältä. Onko tässä itse tekijät työssään. Kiinnostaa kyllä lähtikö nämä kolme mihin aikaan baarista?!
[/quote]
Mun silmäön ei osu partaa eikä viiksiä 🤔 saattaa toki olla että oon sokee 😅

Kuvan kokoa kohtuullistettu
-NILS-
Nml84
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Nml84 »

Amandalooni kirjoitti: Ma Tammi 09, 2023 12:00 am Edelleen, uskon eniten AK:n juttua ja jopa Urpoannelia, kun näitä tutkijatietäjiä tai missmarplea tai mikä nyt olikaan, mut näitä: mä oon sanonut ja nään vaan omat juttuni. Lisäks, vituttaa, et paidan värin vaihto on dissattu, ja hoetaan vaan, et TÄÄLLÄ langalla on selvitetty se miten väri vaihtuu. Huoh.
Mä veikkaan että sisällä Rasmuksella ei ollut hupparia päällä 🤷‍♂️ heittänyt sen ylleen kun nakattu ulos kapakasta. En usko et tuossa on mitään sen ihmeellisempää, vaikka se yökuva nyt värejä vääristääkin
mler
Harjunpää

urpo-anneli kirjoitti: Su Tammi 08, 2023 11:51 pm
mler kirjoitti: Su Tammi 08, 2023 11:45 pm Pahoittelut ystäväsi vuoksi, mutta tämä kadonnut poika tuskin olisi istunut ravintolassa jos olisi tappaja.
Ööh.. et ymmärrä? Lue Ari Poikelan tapaus rovaniemeltä reilut 10v sitten, löytyy samalta sivustolta. Nuorin tekijä 17v, samanlaisia äidin mussukoita kun Rasmus, ei kukaan uskonu että pieni pilvenpoltto tai alaikäisenä baarissa oleminen johtaa ihmisen hukuttamiseen, pistolapiolla hakkaamiseen ja elävältä hautaamiseen. Edelleen; Turpa vittu kiinni jos ei ole mitään kosketuspintaa oikeaan elämään.
Terapiaa kannattaa harkita jos elämä on siinä pisteessä että paatuneet vihat pitää kohdistaa kadonneeseen poikaan. Jos et kestä sitä että täällä jengi haluaa kuumeisesti tietää missä Rasmus on niin se on sinun henkilökohtainen ongelmasi, ei ehkä kannata tulla lukemaan jos ottaa noin koville.
Ran-Tan-Plan
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Ran-Tan-Plan »

Amandalooni kirjoitti: Ma Tammi 09, 2023 12:00 am Edelleen, uskon eniten AK:n juttua ja jopa Urpoannelia, kun näitä tutkijatietäjiä tai missmarplea tai mikä nyt olikaan, mut näitä: mä oon sanonut ja nään vaan omat juttuni. Lisäks, vituttaa, et paidan värin vaihto on dissattu, ja hoetaan vaan, et TÄÄLLÄ langalla on selvitetty se miten väri vaihtuu. Huoh.
Mä en nyt oikein ymmärrä, mitä kohtaa sä et ymmärrä. Puhutko nyt kahdesta videosta ja niissä näkyvistä paidan väreistä? Ihan kertauksen vuoksi laitan tän jo aiemmin mätlokin linkittämän artikkelin siitä, että valvontakameroiden (edit: on tietysti värillisiäkin ja laadukkaita pimeävalvontakameroita, jotka toimivat sitten paremmin) kuvasta ei voi sanoa mitään väreistä, ei edes sävyt kerro mitään. Eikä edes se, että toisen kaverin musta vaate säilyy mustana ja toisen ei. Jopa logot saattavat hävitä. Katopa vaikka ulkovideon valkoista lippistä..välillä siinä ei näy mitään tekstiä, välillä siinä näkyy. Ja tässä linkki artikkeliin. Jos ei tämä riitä, niin sitten nostan kädet pystyyn tässä asiassa.
https://blog.ampedsoftware.com/2021/01/ ... -at-night/
Viimeksi muokannut Ran-Tan-Plan, Ma Tammi 09, 2023 12:34 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
urpo-anneli
Armas Tammelin

mler kirjoitti: Ma Tammi 09, 2023 12:17 am Terapiaa kannattaa harkita jos elämä on siinä pisteessä että paatuneet vihat pitää kohdistaa kadonneeseen poikaan. Jos et kestä sitä että täällä jengi haluaa kuumeisesti tietää missä Rasmus on niin se on sinun henkilökohtainen ongelmasi, ei ehkä kannata tulla lukemaan jos ottaa noin koville.
hetkonen.. et selvästikään ymmärrä pointtiani joka on se että kaikki on mahdollista. Toivon että Rasmuksen kohtalo selviää, mutta olen myös tietoinen mihin myös alaikäiset ovat kykeneväisiä. eli rauha vain. Tanssissa vain on yleensä kaksi osapuolta, ja jos kiellät että toisella osapuolella on mitään tekemistä asian kanssa niin MINUN mielestä olet suht pihalla asioiden mahd. kulusta. Jatketaan spekulointia koska eihän me muuhun pystytä ellei meillä ole faktatietoa? Mieti hetki asiaa ennenkuin kirjoitat mitään.
Vastaa Viestiin