Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
qsym
Lauri Hanhivaara

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja qsym »

Tirehtoori kirjoitti: Ma Tammi 09, 2023 11:33 pm
Ran-Tan-Plan kirjoitti: Ma Tammi 09, 2023 11:25 pm
Tirehtoori kirjoitti: Ma Tammi 09, 2023 11:07 pm
Tuossa olevat kamerat kuvaavat tuon alueen. Sinne ei pitääsi päästä tuata kautta iliman että pääsis iliman kameroota.
Ok! Kiinnostais vain myös tietää, et milloinhan kameroiden sisältöä on alettu tutkia ja miten kauan kameroiden tallenteita säilytetään eri paikoissa. Aika turhauttavaa on kyllä.
Ei kyllä mitään käryä koska nua kamerat on tarkistettu, mutta tuas alueella on palio kameroota johtuen siitä ku siinä o kaks pankkia.

Sen takia en keksi mitään muuta kun tuon yhyren pimiän kohoran missä on kamerat voitu välttää ja se täytyy olla oletettu suunta poijaalle. Siitä itte olsin menny jos olsin ollu menos poijan kotia tai vaikka kävelysillna kautta koululle.
Kokeileppa osaatko kirjottaa yhtään hankalammin. Kaikille on tullu selväksi että oot eteläpohjanmaalta. Täällä on kirjottelijoita lapista, pohjoispohjanmaalta, savosta, stadista jne. Jokainen pystys halutessaan vääntään niin murteella ettei siitä muualta kotosin ymmärtäis mitään.
Joudut lisäksi näkemään extra vaivaa että saat väännettyä tekstin tuohon muotoon. Ois vaan kohteliasta kaikkia muita kohtaan, että kirjotettais yleiskieltä. Oisko liikaa pyydetty?
MissMatlock
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja MissMatlock »

Hyvä, että joku toimii! Toki toivon, että Lapualla muutkin, vaikkei sitä tiedetäkään.
Tirehtoori
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Tirehtoori »

Kyllä se on ihan mun oma murre ja kirijootan aina nuan. Jos se sua harmittaa tai on sulle ylittepääsemättömän vaikiaa niin skippaa ne mun kirijootukset.
Sano mun sanoneen. JOESSA SE ON
JoMi
Susikoski

Viesti Kirjoittaja JoMi »

Pahoittelut jos tulee vanhan toistoa, mutta kun ei enää muista mitä kaikkea täällä on jaariteltu 🙄

Sen muistan, että xdrassen Mo 🔥 - kommentti oli ja meni ja poistettiin. Äsken somalikersan instakommentteja selatessa itselle pisti nyt vasta silmään se, että Mo 🔥 - kommentin on laittanut V. A., johon tuo xdrassen jo poistettu kommentti oli vastaus.

Miksi V.A. kommentoi tuolla tavalla jo viikon kadoksissa olleen kaverinsa tilille, vielä kun itse on viimeisiä joka Rasmuksen on todistettavasti nähnyt 🤷🏼‍♀️
Tirehtoori
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Tirehtoori »

JoMi kirjoitti: Ti Tammi 10, 2023 12:02 am Pahoittelut jos tulee vanhan toistoa, mutta kun ei enää muista mitä kaikkea täällä on jaariteltu 🙄

Sen muistan, että xdrassen Mo 🔥 - kommentti oli ja meni ja poistettiin. Äsken somalikersan instakommentteja selatessa itselle pisti nyt vasta silmään se, että Mo 🔥 - kommentin on laittanut V. A., johon tuo xdrassen jo poistettu kommentti oli vastaus.

Miksi V.A. kommentoi tuolla tavalla jo viikon kadoksissa olleen kaverinsa tilille, vielä kun itse on viimeisiä joka Rasmuksen on todistettavasti nähnyt 🤷🏼‍♀️
Samasta syystä mulla on noussu ajatus että täällä on vähän joku puhunu tekaastuja satuja.
Sano mun sanoneen. JOESSA SE ON
Amandalooni
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Amandalooni »

Mua hämää se, et vanhemmat ei oo tehny itelleen sometilei mihinkä. Ite liittysin joka paikkaan. Muutenki, ihme hiljast ollu jakaminen. Ainoo tyyliin ku jakoi, oli Viranomaisuutiset. Nyt niitäki pyydetty olee hiljaa. Koko aikana ei oo paljon somessa etitty?
Miksei voi nimil puhuu siit puukkojunkkarist ku lähti istuu saman yönä? Eli sen toisen pariskunnan ukko(ite en ny just muist nimee, muute laittasin).
QueenOfH
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja QueenOfH »

Tirehtoori kirjoitti: Ti Tammi 10, 2023 12:04 am
JoMi kirjoitti: Ti Tammi 10, 2023 12:02 am Pahoittelut jos tulee vanhan toistoa, mutta kun ei enää muista mitä kaikkea täällä on jaariteltu 🙄

Samasta syystä mulla on noussu ajatus että täällä on vähän joku puhunu tekaastuja satuja.
Minä toivon että tutkijan jutut on hänen oma keksimiään tai V.A. keksimiä... JOS tässä ois huumehommia takana ja Rasmus tapettu niin aikalailla alkaa olla V.A. vaarassa kun hänen (oletettuja) sanomisia tuodaan täällä julki tutkijan toimesta 😔
Ran-Tan-Plan
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Ran-Tan-Plan »

Tirehtoori kirjoitti: Ti Tammi 10, 2023 12:04 am

Ite vähän mietin tuossa jossain vaiheessa sitä, että miten mahtaa V.A. ja esim. äiti suhtautua siihen, et niiden viestejä laitetaan julkisesti näytille ja referoidaan sanomisia. Miksi V.A. ei vois ite ottaa yhteyttä poliisiin ym. En oikein ite tiedä enää, mihin uskois.
mler
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja mler »

V. A:n instakommentista, onhan siellä moni postaillut mee jo himaan-tyyppisesti. Varmasti on kaverit lähettäneet viestejä ihan kaikissa sovelluksissa mitä Rasmuksella on, siinä toivossa että huomaa jos käyttäjä aktivoituu.
Vanhempien hiljaiselo ihmetyttää, erityisesti kun tosiaan viranomaisuutisiakin oli pyydetty lopettamaan julkaisun jakaminen. Vaikka ei haluaisi näin ajatella niin onko vanhemmilla tieto tai vahva syy epäilä että ei ole enää elossa.
Kaarma
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Kaarma »

Onko Lapualla sellasta paikkaa ku Sillanpää?onko pelkkää villiä luontoa? olikohan rasmuksella konkelia käytössä?
Näin unta,jossa yritin saada Rasmukseen yhteyden."palasin" vuoteen 9jotain,jolloin koulussa oli mustavalkoiset machintonit käytössä."error EXE" luki näytössä,ääni kertoi yhteyden toimivan vain kuolleisiin. Että sellasta.
Yhdessä unessa Rasmus etsi yöpaikkaa veneistä,ja päätyi talojen sisäpihalle,jossa yhden rapun kohdalla paloi tuli.sinne odottivat vauvat äiteineen.vähän kuin johonkin muskariin!
Pitää varmaan kirjoittaa joku kirja unista joskus.
kadut omansa muistaa
Tietoilija
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Tietoilija »

Näitkö unta Sillanpäästä? Kyllähän sieltä näyttäs kyseinen paikka löytyvän 🧐
inka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja inka »

Tirehtoori kirjoitti: Ti Tammi 10, 2023 12:02 am Kyllä se on ihan mun oma murre ja kirijootan aina nuan. Jos se sua harmittaa tai on sulle ylittepääsemättömän vaikiaa niin skippaa ne mun kirijootukset.
Valitettavasti täällä saa kirjoitella vaan ihan oikealla suomen kielellä, ei millään murteilla ja vielä vähemmän "mun omalla" murteella. Että jos se on sinulle ylitsepääsemättömän vaikeaa, skippaa koko kirjoittaminen. :lol:
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
Karo35
Alokas

Viesti Kirjoittaja Karo35 »

Kaarma kirjoitti: Ti Tammi 10, 2023 1:49 am Onko Lapualla sellasta paikkaa ku Sillanpää?onko pelkkää villiä luontoa? olikohan rasmuksella konkelia käytössä?
Näin unta,jossa yritin saada Rasmukseen yhteyden."palasin" vuoteen 9jotain,jolloin koulussa oli mustavalkoiset machintonit käytössä."error EXE" luki näytössä,ääni kertoi yhteyden toimivan vain kuolleisiin. Että sellasta.
Yhdessä unessa Rasmus etsi yöpaikkaa veneistä,ja päätyi talojen sisäpihalle,jossa yhden rapun kohdalla paloi tuli.sinne odottivat vauvat äiteineen.vähän kuin johonkin muskariin!
Pitää varmaan kirjoittaa joku kirja unista joskus.
:!: en oo aiemmin kehannu sanoa mutta näin ite unta rasmuksesta noin kolme viikkoa sitten että se oli jossain hirsimökissä/talossa rannalla jossa oli veneitä.. Sanompahan vaan että aika jännä
Gartman69
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Gartman69 »

Rei5ka kirjoitti: Ma Tammi 09, 2023 8:06 pm Jumalauta Gartmanni, lopeta noi ylipitkät lainaukset.. siedät saada pidemmät bännit. Malliesimerkki miten tehdään lukukelvotonta huttua sivutolkulla.
Ritamäki forever - Palatkaas ny vaan aiheeseen - "Kuka on julkaissut LapuaHovin tallenteet"
Odenssihuuli
Alokas

Viesti Kirjoittaja Odenssihuuli »

mler kirjoitti: Ti Tammi 10, 2023 12:29 am V. A:n instakommentista, onhan siellä moni postaillut mee jo himaan-tyyppisesti. Varmasti on kaverit lähettäneet viestejä ihan kaikissa sovelluksissa mitä Rasmuksella on, siinä toivossa että huomaa jos käyttäjä aktivoituu.
Vanhempien hiljaiselo ihmetyttää, erityisesti kun tosiaan viranomaisuutisiakin oli pyydetty lopettamaan julkaisun jakaminen. Vaikka ei haluaisi näin ajatella niin onko vanhemmilla tieto tai vahva syy epäilä että ei ole enää elossa.
Täytyypä itsekin alkaa täällä kommentoimaan, lukemisen lisäksi. Eikös se ollut niin että äiti ajatteli pojalla olevan matalampi kynnys tulla takas kotiin(jos on hatkoilla) jos uutisoidaan vähemmän ? Näin muistelisin ainakin🤔
Mutta kyllä ihmetyttää vanhempien hiljaiselo, josta täällä oon aiemminkin lukenut , ihmettelyä esim.siitä ettei vanhemmat etsi somessa,liity someen, näin luulis kaikkien vanhempien tekevän kun lapsi kateissa.

Muutenkin tuo pojan etsiminen kun vaikuttaa olevan ihan olematonta?
Vastaa Viestiin