URSA kirjoitti: La Tammi 14, 2023 3:10 pm
Missä välissä nainen olisi toisaalta ehtinyt sanoa olevansa raskaana tai olisi ehtinyt tajuta sen olevan tärkeä tieto kun vartijat tarttuvat käsistä kiinni?
Olen edelleen sitä mieltä että lyhyellä videopätkällä kun sermit eivät vielä ole ympärillä nainen vaikeroi "aiaiai" vaimeasti ja tavalla joka paljastaa varsin kovat kivut. Ei ihan niin kovat kivut että huutaisi suoraa huutoa mutta niin kovat ettei pysty olemaan täysin hiljaa. Videolla on paljon hälyä mutta vaimea "aiaiai" erottuu kivun merkkinä.
Kenties ns. häiritseminen liittyi raskauteen? Mies tönäissyt ohikulkiessaan ja nainen suuttunut siitä pelästyttyään kaatumisen seurauksia ja siksi nainen ei uskaltanut tuoda raskautta heti esille vartijoille, kun siitä oli ollut juuri aikaisemmin välikohtaus?
Elvytyksen aikana näkyy selvästi että naisen housuihin on tullut runsaasti nestettä vatsalla ollessa. Voiko väkivalta aiheuttaa lapsiveden vuotamisen varhaisessa vaiheessa raskautta?
Isokokoisen vatsan perusteella raskaus on ollut jo suht. pitkällä jos se on ollut tilanne. Silloin keskenmenossa vesi voi tulla ennenaikaisesti. Verenvuotoa tosin ei näy joten se puhuisi vastaan onneksi. Ehkä on tullut vain paniikkipissat?
Jos nainen on ollut raskaana hän on selvästikin halunnut salata sen. Hänellä on siis ollut korkea kynnys kertoa asiasta julkisessa tilassa edes vartijoille. Toisaalta ei tuosta kaatovideosta kuulu mitä hän itkee siinä maassa istuessaan mutta jotakin hän vartijoille sanoo. Joku oli kuulevinaan hänen sanovan jotakin että "mulla on kuusikuinen", mutta itse en kuule tätä tuossa pätkässä. Ei nuori vartija välttämättä tajua mitä hän tarkoittaa "kuusikuisella" jos hän on käyttänyt tuollaista ilmaisua viitatessaan raskauteensa. En tosiaan itse kuule mitä hän sanoo.
Spekulaatiotahan tämä on. Mutta häiritsee vietävästi varsinkin tuo selkeä raskausvatsa joka näkyy elvytysvideossa parin sekunnin ajan. Ja myös se ettei nainen todellakaan ole lihava tuossa kaatovideossa.
Häiritsee myöski ajatus siitä että viranomaiset ja vartijat tietävät asiasta jos asia on kuten epäilen. Yleisölle siis valehdellaan asiasta siinä tapauksessa, koska halutaan suojella nuorten vartijoiden elämää.
Nuorille jannuille tuo oli itselleenkin varmaan traumaattinen kokemus. Noin paha moka kun tulee tehtyä siinä voi olla myös tekijällä esim. itsetuhovaara yms. Usein tuollaisessa tilanteessa ajatellaan että aprempi ettei tule lisää ruumiita, joten suojellaan tekijää. Pelätään myöskin lynkkaamista koska vartijat ovat tunnistettavissa.On siis perusteita salata asia yleisöltä jos yhden ruumiin sijasta tulikin kaksi. Mutta ei ole oikein jos naisen ja hänen lapsensa elämän kustannuksella tällainen asia salataan.
Edelleen toivotaan että epäily on aiheeton....