Mä en toisaalta oo koskaan itse nähnyt kuolleen ihmisen raskausvatsaa. Siellä hän tapahtuu kaikenlaista ihan vaan istukan toiminnasta ja verenkierrosta kohdun supisteluun, niin en tiedä yhtään mitä kaikkia ominaisuuksia raskausvatsa kadottaa kun nää toiminnot täysin lakkaa.. Jos nyt miettii millanen vatsa on kun tulee supistus (esim ihan vaan rasituksessa) niin sehän on ihan superpinkeä sen hetken aikaa, aivan eri kun normaalitilassa. Ehkä jos siitä normaalitilasta siirrytään vielä täysin nollatilaan vatsa menettää vielä enemmän pinkeyttään..?Säde-Sisko kirjoitti: La Tammi 14, 2023 5:13 pmSama täällä. En ole koskaan nähnyt höllyvää raskausvatsaa mikä näyttää tässä elvytyksen painelutilanteessa olevan.elf kirjoitti: La Tammi 14, 2023 4:53 pm
Minä perustan epäilyni raskaudesta puhtaasti videomateriaaliin, en aikaisemmin sanottuihin väitteisiin. Pisti alunperin vain silmään huomattava ero naisen koossa kaatovideon ja elvytysvideon välillä.
Uskon ja toivon kuitenkin edelleen ettei tilanne ole tämä, vaan on muuten vaan saanut vatsaa..