Tirehtoori kirjoitti: La Tammi 14, 2023 9:34 pmNiinpä ja sen takia aina laitankin mistä tietoni olen saanut että ymmärrätte että on toisen kären tiatoa. Kiitos kun lainasit tuon. Toi esille juuri sen mitä tarkoitinkin.MissMatlock kirjoitti: La Tammi 14, 2023 9:30 pmÄlä sinäkään usko kaikkea mitä kuulet, jos ei muidenkaan pitäis.Tirehtoori kirjoitti: La Tammi 14, 2023 3:57 pm Miksi kiinnostunut tutkija on poistettu täältä saitilta? Tupla rekkaus??? Siinä on teille uskottavuutta lisää.
Eihän ko henkilö kertonut mitään faktaa mistään Rasmukseen liittyväästä asiasta. Niinku aiemmin kirjootin niin ei ole kuulemma ollut yhteyres eres kehenkään. (Tämä on ihan vaan kuulopuheesiin peruatuva) Poistatti profiilinsa hyvän provoolun jälkeen tai se poistettiin esim tuplarekkauksen johrosta.![]()
Joitakin sivuja sitten ennen kuin hiljennyit täältä muutaman muun tavoin itsekin mainostit että olet menossa tutkimaan paikkoja poikasi(?) kanssa? Et ikinä kertonut missä kävit etsimässä ja näkyikö mitään
Et myöskään vastannut minun aiempaan kysymykseen miten kukaan EI poliisi tietäisi tutkinnan sisäisiä tietoja koska poliiseillakin on jokaisessa asiassa vaitiolovelvollisuus ja on rikos sitä rikkoa on tapaus sitten selvitetty tai avoin.
Joten (en nyt puolustele ketään) miten voit tietää siitä jos KT on tai ei ole käynyt poliisin juttusilla ilman että et itse ole poliisin sisäpiiristä ja sitä kautta tätä tiedä?
Kuka myöskään vaan normi paikallinen tietäisi tismalleen minkä firman kamerat on käytössä ja minkä ei ja vielä piirtää ne kartalle ellei ole poliisi joka juuri on asiaan tapauksen tiimoilta perehtynyt. Melko hyvä muisti ja nykytietämys sulla jos ihan vaan muuten vaan satut tietämään noista kameroista
Taitaakohan nyt olla niin että meillä on täällä itse salapoliisi linjoilla. Vaikea arvata kukahan poliisi voisi kyseessä ollakkaan kun rasmuksen nimeä googlettaa katoamisen tiimoilta