Huomasin häiritsevän seikan jota täällä myös on mainittu.Tirehtoori kirjoitti: Su Tammi 15, 2023 9:03 pm Musta alakaa tuntua että teitä kiinnostaa enemmän mun henkilöllisyys ku Rasmuksen katuaminen![]()
Aivan alakaa jännittää minkä idin te mulle viälä keksittä.
Voin sanoa eträ en oo poliisi vaikka piänenä halusinki olla enkä toisaalta oo kunnallispoliitikkokaan.
En tunne Rasmusta enkä sen vanhempia.
Kyselin täällä aiemmin että onko täällä saitilla muita jokka on käyny ettimäs Rasmusta? Ilimeesesti ei oo kun ei kukaan kommentoonu.
Miksi sitte mä tiärän enemmän asioota ku moni muu. Varmaan siksikin kun oon osallistuu ettintööhin vapaa ajallani ja oon paikallisia. Lisäksi en usko noihin höpöhöpö juttuuhin jota täällä jaetaan.
Puhut välillä ihan normisti ilman murretta & välillä murretta.🫡
Ihanko kaksi eri ihmistä kirjoittelisi samalla tilillä.
Enempiä en ota kantaa henkilöllisyyteesi, eikä tietenkään siinä ole mitään pahaa vaikka läheiset täällä kommentoisivat & katsoisivat mitä muut kommentoivat,niin minäkin tekisin jos läheinen ihminen katoisi,herätti vain kummatusta r.k päivitystä että jostainhan on myös lukenut spekulointeja.
Voihan olla että lukenut niitä myöskin täältä & tuolta ylilaudalta? ..ylilaudan saitti ainaskin ihan hirveää luettavaa,jota ei toivoisi kenenkään kirjoittelevan edes pahimmalle vihamiehelle.
Mutta siis asiasta kukkaruukkuun, hienoa että olet tehnyt etsintöjä & hienoa jos jatkossakin niitä tehdään,kun poliisitkin lopettanut etsinnöt.
Kyllä varmasti sieltä saa naapurustot etsimään & sulkemaan tiettyjä paikkoja pois.
Lapua fb ryhmästäkin varmaan innokkaat etsijät lähtisivät mukaan etsimään.