Vareksenpoikanen kirjoitti: Ma Tammi 16, 2023 7:45 pmToivottavasti ilmoituksen tekijä löytyy kauppakeskuksen valvontatallenteelta ja sieltä selviää onko ilmoituksen tekijä ja uhri edes kohdanneet missään vaiheessa.
Onhan poliisi jo puhuttanut ilmoituksen tekijää, joten hän on ainakin tiedossa. Ilmoittaja ja vaksit varmaan haluavat kertoa oman näkemyksensä ilmoituksesta ja molemmat yrittävät kertoa sen omaa etua silmällä pitäen.
Kuten nimimerkki URSA täällä aiemmin nosti esiin, niin luulen myös, että se naisen "riehumisesta" puhunut "silminnäkijä" on ollut yksi vartijoista, tai järjestyksenvalvojista. Myös turvafirman edustaja oli medialle puhunut "riehumisesta", joten lienee niin, että tämä "riehuminen" on se turvamiesten käsitys lähtötilanteesta, tai sitten kyse on jonkinlaisesta sovitusta tarinasta.
Lähtisin siitä, että jonkinlainen todellinen konflikti naisen ja ilmoittajan välillä on ollut. Konflikti on siis kuitenkin ollut ohi jo siinä vaiheessa, kun turvamiehet ovat tulleet hätiin.
micce1974 kirjoitti: Ma Tammi 16, 2023 3:36 pmaivoriihi kirjoitti: Ma Tammi 16, 2023 3:24 pmesitan oman (mahdollisen?) version tapahtumien kulusta:
E.V oli vanha tuttu Omenassa? Poistettu aikaisemminkin? Useasti? Tuuttaa jumalan sanaa, tai jotain muuta viestia, jatkuvasti?
Halailee vieraita lapsia?
Vielakin, olen sita mielta, etta ketaan ei Suomessa poisteta kauppakeskuksesta ilman syyta.
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Luulen ettei ihan metsään mene jos lisäksi veikkaa että aikaisemmissakin poistotilanteissa on aiheuttanut häiriöitä.
Joku ammattilainen tosiaan antoi sellaisen näkemyksen, että näkee videolta heti, että kyseessä oli vanha tuttu, ettei noin toimita, ellei kyseessä ole vanha tuttu. Hän antoi tuon kommentin ilmeisesti ihan vähän tapauksen jälkeen, eikä vielä tiennyt uhrista mitään. Nyt, kun uhrin henkilöllisyys ja taustoja on tiedossa, niin tuntuis omistuiselta, että olis vanha tuttu. Siksi mua kiinnostaakin eniten se lähtötilanne, että löytyiskö sieltä jotain valaistusta tähän.
Jos joku käännytystyö olis ollut vaikuttamassa tähän ja olis siltä pohjalta tuttu, siis en tarkoita, että olis ollut häiriöksi, tai poistettu aiemmin, vaan että, jos olis pelkän käännytystyön takia ennestään noille tuttu, niin aika huonolta näyttää tekijöiden suhteen. Jos käännytystyö olisi ollut taustavaikuttamassa, niin siitä tulee tähän juttuun ihan oma elementtinsä.
Edith_ kirjoitti: Ma Tammi 16, 2023 7:14 pmLöysin uhrin fb-sivut. Onpa kauniskasvoinen nainen. 180cm. Malliainesta, XL, En ole lesbo

Oikein söpö. Tuollaisen kanssa, jos päätyy samaan makuupussiin, niin ei kyllä enää omin avuin pääse pois. Sen verran olis hyvä olla.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden