Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
urpo-anneli
Armas Tammelin
Viestit: 80
Liittynyt: Ke Joulu 14, 2022 11:30 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja urpo-anneli »

Kappas, kolme varttia sitten tullut youtubeen video nimeltä "poliisi tappelee ravintolassa lapualla ja käy omistajan päälle", täytyy varmaan koneen näytöltä katsoa kun pääsee kotiin jos siinä kerran omistajankin päälle on käyty?

Edit kuka helvetti näitä videoita laittaa, hovin omistaja itse? Poliisi itse tuskin ainakaan..
ristweiler
Sofia Karppi
Viestit: 427
Liittynyt: Ma Loka 19, 2015 2:29 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja ristweiler »

urpo-anneli kirjoitti: Ti Tammi 17, 2023 10:04 pm Kappas, kolme varttia sitten tullut youtubeen video nimeltä "poliisi tappelee ravintolassa lapualla ja käy omistajan päälle", täytyy varmaan koneen näytöltä katsoa kun pääsee kotiin jos siinä kerran omistajankin päälle on käyty?

Edit kuka helvetti näitä videoita laittaa, hovin omistaja itse? Poliisi itse tuskin ainakaan..
https://www.youtube.com/watch?v=hlEVEL9G6OM

Noin 4.16 alkaa tapahtua, mutta liittyykö tämä Rasmukseen, en osaa sanoa. Valkoinen lipis tuolla vilkkuu...

Karaokehepulla on kuitenkin bileet etualalla.
Viimeksi muokannut ristweiler, Ti Tammi 17, 2023 10:21 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tirehtoori
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: Su Tammi 08, 2023 2:06 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Tirehtoori »

urpo-anneli kirjoitti: Ti Tammi 17, 2023 10:04 pm Kappas, kolme varttia sitten tullut youtubeen video nimeltä "poliisi tappelee ravintolassa lapualla ja käy omistajan päälle", täytyy varmaan koneen näytöltä katsoa kun pääsee kotiin jos siinä kerran omistajankin päälle on käyty?

Edit kuka helvetti näitä videoita laittaa, hovin omistaja itse? Poliisi itse tuskin ainakaan..
Edit... kerkesin jo innostua
Viimeksi muokannut Tirehtoori, Ti Tammi 17, 2023 10:20 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sano mun sanoneen. JOESSA SE ON
Knobster
Theo Kojak
Viestit: 1188
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Knobster »

urpo-anneli kirjoitti: Ti Tammi 17, 2023 10:04 pm Kappas, kolme varttia sitten tullut youtubeen video nimeltä "poliisi tappelee ravintolassa lapualla ja käy omistajan päälle", täytyy varmaan koneen näytöltä katsoa kun pääsee kotiin jos siinä kerran omistajankin päälle on käyty?

Edit kuka helvetti näitä videoita laittaa, hovin omistaja itse? Poliisi itse tuskin ainakaan..
Tuo on sama video eri kamerasta missä väitetysti Rasmus ja tuo poliisi tappelevat keskenään. Video on kuvattu 12.11.2022 ja vuorokausi on vaihtunu tuossa noin tunteroinen sitten jos kameran kello on oikeassa eli sama kuin katoamispäivä.

e: tilanne näyttää muutenkin samalta.
Viimeksi muokannut Knobster, Ti Tammi 17, 2023 10:22 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tirehtoori
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: Su Tammi 08, 2023 2:06 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Tirehtoori »

Knobster kirjoitti: Ti Tammi 17, 2023 10:19 pm
urpo-anneli kirjoitti: Ti Tammi 17, 2023 10:04 pm Kappas, kolme varttia sitten tullut youtubeen video nimeltä "poliisi tappelee ravintolassa lapualla ja käy omistajan päälle", täytyy varmaan koneen näytöltä katsoa kun pääsee kotiin jos siinä kerran omistajankin päälle on käyty?

Edit kuka helvetti näitä videoita laittaa, hovin omistaja itse? Poliisi itse tuskin ainakaan..
Tuo on sama video eri kamerasta missä väitetysti Rasmus ja tuo poliisi tappelelevat keskenään. Video on kuvattu 12.11.2022 ja vuorokausi on vaihtunu tuossa tunteroinen sitten jos kameran kello on oikeassa eli sama kuin katoamispäivä.
Jep. Kerkesin kans jo innostua että onko sama poliisi osallistunu taas johonku tappeluun :lol:
Sano mun sanoneen. JOESSA SE ON
urpo-anneli
Armas Tammelin
Viestit: 80
Liittynyt: Ke Joulu 14, 2022 11:30 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja urpo-anneli »

Knobster kirjoitti: Ti Tammi 17, 2023 10:19 pm
urpo-anneli kirjoitti: Ti Tammi 17, 2023 10:04 pm Kappas, kolme varttia sitten tullut youtubeen video nimeltä "poliisi tappelee ravintolassa lapualla ja käy omistajan päälle", täytyy varmaan koneen näytöltä katsoa kun pääsee kotiin jos siinä kerran omistajankin päälle on käyty?

Edit kuka helvetti näitä videoita laittaa, hovin omistaja itse? Poliisi itse tuskin ainakaan..
Tuo on sama video eri kamerasta missä väitetysti Rasmus ja tuo poliisi tappelevat keskenään. Video on kuvattu 12.11.2022 ja vuorokausi on vaihtunu tuossa tunteroinen sitten jos kameran kello on oikeassa eli sama kuin katoamispäivä.
No en ajatellutkaan että olisi käynyt toista kertaa sielä tappelemassa. Onko video siis jatkoa edelliselle, jo julkaistulle? Prkle kun on vaan tämä surkea kännykkä eikä aikaa vielä tuntiin..
mätlokki
Remington Steele
Viestit: 219
Liittynyt: Su Elo 07, 2011 8:40 pm
Paikkakunta: Muumimaailma

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja mätlokki »

Tämä on sama kuin aiempi "painivideo" mutta tämä jatkuu pidempään, tässä näkyy miten myös omistan päälle käydään... jos jaksaisitte edes videon katsoa loppuun...

Tässä videolla on lisää materiaalia jota emme ole koskaan nähneet.
Viimeksi muokannut mätlokki, Ti Tammi 17, 2023 10:31 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Knobster
Theo Kojak
Viestit: 1188
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Knobster »

mätlokki kirjoitti: Ti Tammi 17, 2023 10:25 pm Tämä on sama kuin aiempi "painivideo" mutta tämä jatkuu pidempään, tässä näkyy miten myös omistan päälle käydään... jos jaksaisitte edes videon katsoa loppuun...
Niin en meinannut että olisi täsmälleen sama, pahoittelen kun sanoin vähän epäselvästi. Muuten samaa tapahtumaa kuitenkin. Ja tuossa yllä kirjoittaja ei kännykältä voi/jaksa tihrustaa niin anna vähän armoa :)
Rei5ka
Susikoski
Viestit: 44
Liittynyt: Ke Marras 10, 2021 11:07 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Rei5ka »

Vertailemalla ja ajamalla vierekkäin näytöllä sitä ekaa pitkää videota ja nyt tätä uutta voisi saada varmuuden onko samasta tianteesta.
Kuvattu melko varmasti samana päivänä kuin se eka pidempi video, samasta monitorista.. nyt ei vai ole tullut ääntä mukaan, eli onko ollut eri kuvaaja tässä videossa ??
mätlokki
Remington Steele
Viestit: 219
Liittynyt: Su Elo 07, 2011 8:40 pm
Paikkakunta: Muumimaailma

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja mätlokki »

urpo-anneli kirjoitti: Ti Tammi 17, 2023 10:23 pm Onko video siis jatkoa edelliselle, jo julkaistulle? Prkle kun on vaan tämä surkea kännykkä eikä aikaa vielä tuntiin..
On jatkoa aiempaan "painivideoon" tässä on 1+ minuuttia lisää materiaalia, eikä ihan rauhallisissa tunnelmissa.
On myöskin samasta tilanteesta.
MissMatlock
Remington Steele
Viestit: 202
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2022 10:22 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja MissMatlock »

Sama painivideo eri kuvakulmasta, joo. Mutta mä en vaan puhelimen näytöltä saanut selvää missä vaiheessa Rasmus tuolta kiikutettiin ulos - oletettavasti kuitenkin about kahakan jälkeen saman tien jos kellonaikaan on luottaminen?

Miten tästä Härsilän touhusta ei ollut aiemmin tietoa?? Siis mitä hittoa??!! Hänethän sieltä nyt ekana olis pitänyt poistaa helvettiin eikä Rasmusta. Nyt ihan eri näkökulmasta tulee ehkä pohdittua tuota terassivideotakin ja miten nuo ukot siinä heiluu.

Yleisöä on kyllä yllin kyllin tappelulla, ei pitäis olla pulaa silminnäkijöistä. Varmaan ovat kuulleetkin puheet noin läheltä, jos karaokeheppu ei oo kiekunut ihan täysiä. :lol:
ristweiler
Sofia Karppi
Viestit: 427
Liittynyt: Ma Loka 19, 2015 2:29 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja ristweiler »

Aika kuumana tuo Härsilä ilmeisimminkin kävi vielä Rasmuksen poistumisen jälkeen, jollen väärin näe...
Rei5ka
Susikoski
Viestit: 44
Liittynyt: Ke Marras 10, 2021 11:07 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Rei5ka »

Ja kyllä tässä uudessa videossa alkumetreillä R heiluu mustassa hupparissaan pöydän ääressä, ja vastapäätä tyynenä istuu death smiley hupparikaveri.
Myöhemmin terassivideossa portinpielessä röökillä oleva jannu vilahtaa myös.
Härskillä fleece jossa kyljet/kainalot mustat ?
MissMatlock
Remington Steele
Viestit: 202
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2022 10:22 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja MissMatlock »

Eikö tuosta myös ne "pukumiehet" kävelleet ulos just ennen???
ristweiler
Sofia Karppi
Viestit: 427
Liittynyt: Ma Loka 19, 2015 2:29 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja ristweiler »

MissMatlock kirjoitti: Ti Tammi 17, 2023 10:34 pm
Yleisöä on kyllä yllin kyllin tappelulla, ei pitäis olla pulaa silminnäkijöistä. Varmaan ovat kuulleetkin puheet noin läheltä, jos karaokeheppu ei oo kiekunut ihan täysiä. :lol:
Karaokehepun käsi on pahasti edessä kriittisillä hetkillä. Mäkään en huomaa, milloin Rasmus viedään, mutta kuvakulma on huono ja mustissa vaatteissa häviävät baaritiskiin.

Mutta miten tuo kamera osaa liikkua "katsomaan" kun karaokeheppu puristelee sussunsa takamusta?

Ehkä on tosiaan totta, että poliisilla on vielä joku selkeämpi video, jossa Härsilä oikesti lyö Rasmusta tai jotakuta muuta paikallaolijaa. Siihenhän ne vetosivat, kun aloittivat tutkinnan. Siis että sellainen video on. Vuotaisi nyt joku senkin.
Vastaa Viestiin