Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Nml84
Harjunpää

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Nml84 »

Tai sitten se yksinkertaisin ja todennäköisin, on perheen hyvä ystävä ja hänen tilinsä luultavasti tavoittaa enemmän yleisöä kuin äidin jos äiti avaisi nyt tilin.

Toisaalta ihmettelen ettei se äiti siellä somessa ole, mutta toisaalta taas ehkä säästää itseään kun ei näitä kommentteja kaikkia näe
Leilikki
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Leilikki »

Nml84 kirjoitti: La Tammi 21, 2023 8:15 am Tai sitten se yksinkertaisin ja todennäköisin, on perheen hyvä ystävä ja hänen tilinsä luultavasti tavoittaa enemmän yleisöä kuin äidin jos äiti avaisi nyt tilin.

Toisaalta ihmettelen ettei se äiti siellä somessa ole, mutta toisaalta taas ehkä säästää itseään kun ei näitä kommentteja kaikkia näe
Muistaakseni joku paikallinen totesi, etteivät mitenkään erityisen läheisiä ole. Mistään ei toki voi olla varma kun anonyymillä alustalla ollaan. Mutta ihan yhtälailla voi olla huolissaan ja haluaa auttaa. Onhan täälläkin esimerkiksi Tirehtoori kertonut tehneensä etsintöjä Lapualla. Tuntuu olevan yleinen trendi, että kivitetään kaikki osallistujat ja viestintuojat samalla kun ihmetellään miksei mitään tehdä.
Buzzer91
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Buzzer91 »

Leilikki kirjoitti: La Tammi 21, 2023 10:18 am
Nml84 kirjoitti: La Tammi 21, 2023 8:15 am Tai sitten se yksinkertaisin ja todennäköisin, on perheen hyvä ystävä ja hänen tilinsä luultavasti tavoittaa enemmän yleisöä kuin äidin jos äiti avaisi nyt tilin.

Muistaakseni joku paikallinen totesi, etteivät mitenkään erityisen läheisiä ole. Mistään ei toki voi olla varma kun anonyymillä alustalla ollaan. Mutta ihan yhtälailla voi olla huolissaan ja haluaa auttaa. Onhan täälläkin esimerkiksi Tirehtoori kertonut tehneensä etsintöjä Lapualla. Tuntuu olevan yleinen trendi, että kivitetään kaikki osallistujat ja viestintuojat samalla kun ihmetellään miksei mitään tehdä.

Eikös he ole siskoja keskenään R.K ja R äiti. Näin itse olen ymmärtänyt tässä katoamisen tiimoilta. Mielestäni ollut myös outoa että AINOA jonka olen missään somessa nähneen jakavan ilmoituksia ja tietoja katoamisesta on R.K. Vaikka minullakin tosi laajat ”piirit” somen eri palveluissa en ole missään törmännyt R katoamisilmoitukseen muutoin kuin R.K laittamana.

Yleensä jos joku tällainen nuori on kateissa olen nähnyt siitä ilmoituksia siellä sun täällä monen eri henkilön jakamana. Siksi kiinnittänyt huomion
Katalo
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Katalo »

Buzzer91 kirjoitti: La Tammi 21, 2023 10:50 am Eikös he ole siskoja keskenään R.K ja R äiti. Näin itse olen ymmärtänyt tässä katoamisen tiimoilta. Mielestäni ollut myös outoa että AINOA jonka olen missään somessa nähneen jakavan ilmoituksia ja tietoja katoamisesta on R.K. Vaikka minullakin tosi laajat ”piirit” somen eri palveluissa en ole missään törmännyt R katoamisilmoitukseen muutoin kuin R.K laittamana.
Ei, eivät ole. R.K. ei ole perheelle sukua, vaan jonkinlainen perheystävä.
Buzzer91
Alibin satunnaislukija

Katalo kirjoitti: La Tammi 21, 2023 10:56 am
Buzzer91 kirjoitti: La Tammi 21, 2023 10:50 am Eikös he ole siskoja keskenään R.K ja R äiti. Näin itse olen ymmärtänyt tässä katoamisen tiimoilta. Mielestäni ollut myös outoa että AINOA jonka olen missään somessa nähneen jakavan ilmoituksia ja tietoja katoamisesta on R.K. Vaikka minullakin tosi laajat ”piirit” somen eri palveluissa en ole missään törmännyt R katoamisilmoitukseen muutoin kuin R.K laittamana.
Ahaaa tämä selittääkin ihmettelemäni siskosten eri näköisyyden😂
No sitten vielä enemmän ihmettelen hänen näin aktiivista osalistumista ja tietojen jakamista katoamisesta . Luulin koko ajan hänen olleen sukulainen ja siksi niin huolissaan ja haluaa ilmoitusta jakaa ja pitää ilmi. Ihmettelen kyllä sitäkin että täällä vai jossain toisessa ryhmässä oli maininta siitä että myös R.K olisi nähnyt videot katoamisyöltä ennen kuin ne vuoti ja myös sen väitetyn viimeisen poistumisvideon. Miksi hän ne sitten olisi nähnyt jos ei edes ole läheinen äitin kanssa
Buzzer91
Alibin satunnaislukija

Tirehtoori kirjoitti: Pe Tammi 20, 2023 8:18 pm Olisko kuitenkin tuplarekkaus syynä miksi ylläpito on poistanut. Hämäräheikki muutenkin tarinoidensa kanssa :lol:
Aiemmilla sivuilla taas oikein ylikorostamalla kirjoitit murteella ja korostit kuinka olet jo vanha ja yhtäkkiä pari sivua myöhemmin puhut kuin nuoremmat ihmiset ja murre on taas kuin puf karkuteillä eikä merkkiäkään siitä, outoako?

. Sinä olet myös yksi joka on yrittänyt tätä tutkintaa mielestäni koko ajan hidastaa ja vaihtaa sen katselunsuuntaa. Yrität kumota kaikkien muiden selville saaneet tiedot ja kääntää katseen siihen että vain sinun tiedot pitävät paikkaansa. Miksi?

Ainoa joka tätä ketjua mielestäni elävöitti ja toi oikeasti hyvää uutta tietoa oli KT jopa juuri nimesi henkilöt ja somesta etsimällä saat kasvot vertailuun noilla nimillä ja samat henkilöt tosiaan löytyvät yön videolta ja olivat oikeasti pubissa. Miten selität tuon valheeksi ja keksityksi? Aika näkijä saa olla jos osaa hatusta heittää oikeat nimet ja ne täsmää videon kasvoihin.

Eli toisin sanoen kaikki tiedot mitkä on todetty ns. Oikeiksi sinä yrität kääntää muiden päät että eivät olisi totta vaan keksittyä. Taas lienee kysymys miksi yrität näin?

Kyllä minä epäilen sinun liittymistä katoamiseen / tiedät R kohtalosta enemmänkin.
ToTheMoon
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja ToTheMoon »

HKV kirjoitti: La Tammi 21, 2023 1:02 am En nyt jaksa etsiä mikä nimimerkki laittoi FB ryhmästä lapualaisille kuvakaappauksen Hanssin kommentista. Voisitko ystävällisesti laittaa vastaus kommenteista kun ryhmässä olet?
Laitoin nyt vain näistä kahdesta kuvat.
Lisäksi joku kysyi miksei pankkien, marian tallin jne. Kameroita ole tutkittu, siihen joku oli vastannu vain että varmasti on tarkistettu.
Kysyttiin myös onko kerrostalojen kellareita ja varastoja tarkistettu. Siihen ei vastausta.
Yksi kertoi että hänen/heidän kodin ja liiketilan pihapiirit tarkistettu.
Kovin hiljaista on kommettikentässä. Aivan kuin kukaan ei uskaltaisi asiasta keskustella.

Screenshot_20230121_012140_Facebook.jpg
Screenshot_20230121_012140_Facebook.jpg (139.55 KiB) Katsottu 1586 kertaa
Screenshot_20230121_011945_Facebook.jpg
Screenshot_20230121_011945_Facebook.jpg (134.26 KiB) Katsottu 1586 kertaa
Kuvien kokoa kohtuullistettu
-NILS-
Tirehtoori
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Tirehtoori »

mler kirjoitti: La Tammi 21, 2023 12:04 am
WideEyedWonderer kirjoitti: Pe Tammi 20, 2023 11:46 pm Onko Rasmuksen lähipiirissä joku, joka olisi käyttänyt erityisen paljon vaivaa ja aikaa etsintöihin, tiedottamiseen somessa yms.? Joku äiti, jonka lapsi voisi mahdollisesti olla sekaantunut tapahtumiin? Tämä lapsi joko olisi tunnustanut osallisuutensa äidille tai sitten tuo paljonpuhuttu äidinvaisto olisi kertonut äidille, että oma kultamuru tietää mitä on tapahtunut...
Hei vaan ja tervetuloa, kauniisti puit sanoiksi sen mitä täällä on varmasti moni miettinyt. Vastauksen kysymykseenkin taidat jo tietää, sellainen henkilö on tässä keskustelussa tänäänkin mainittu.
Olisko KT :shock:
Sano mun sanoneen. JOESSA SE ON
Xbb15
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Xbb15 »

Buzzer91 kirjoitti: La Tammi 21, 2023 11:07 am
Tirehtoori kirjoitti: Pe Tammi 20, 2023 8:18 pm Olisko kuitenkin tuplarekkaus syynä miksi ylläpito on poistanut. Hämäräheikki muutenkin tarinoidensa kanssa :lol:
Aiemmilla sivuilla taas oikein ylikorostamalla kirjoitit murteella ja korostit kuinka olet jo vanha ja yhtäkkiä pari sivua myöhemmin puhut kuin nuoremmat ihmiset ja murre on taas kuin puf karkuteillä eikä merkkiäkään siitä, outoako?

. Sinä olet myös yksi joka on yrittänyt tätä tutkintaa mielestäni koko ajan hidastaa ja vaihtaa sen katselunsuuntaa. Yrität kumota kaikkien muiden selville saaneet tiedot ja kääntää katseen siihen että vain sinun tiedot pitävät paikkaansa. Miksi?

Ainoa joka tätä ketjua mielestäni elävöitti ja toi oikeasti hyvää uutta tietoa oli KT jopa juuri nimesi henkilöt ja somesta etsimällä saat kasvot vertailuun noilla nimillä ja samat henkilöt tosiaan löytyvät yön videolta ja olivat oikeasti pubissa. Miten selität tuon valheeksi ja keksityksi? Aika näkijä saa olla jos osaa hatusta heittää oikeat nimet ja ne täsmää videon kasvoihin.

Eli toisin sanoen kaikki tiedot mitkä on todetty ns. Oikeiksi sinä yrität kääntää muiden päät että eivät olisi totta vaan keksittyä. Taas lienee kysymys miksi yrität näin?

Kyllä minä epäilen sinun liittymistä katoamiseen / tiedät R kohtalosta enemmänkin.
Luulin lukeneeni koko ketjun, mutta RK on ainoa jonka nimen olen KT:n tulon jälkeen nähnyt. Oliko sekään KT:n mainitsema? Onko edes VA:n nimi jollain sivulla? Nimikirjaimia on kyllä paljon, mutta kun eivät kuulu tuttavapiiriin, niin en tunnista.
Muualta kyllä olen kuullut arvailuja, mutta varmana en pidä mitään.
Tirehtoori
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Tirehtoori »

Ei oo KT tänne nimiä julkaissukkaa missään välissä vaikka Butleri niin väittääki.

Ja joo tiärän paljon enemmän kuin uskottekaan. Osaan luetella videolta melekeen kaikkien nimet ja jopa osootteet.
Mulla on oma syyni epäällä toisten kertomuksia jo sen pohojalta.
Sano mun sanoneen. JOESSA SE ON
Ullis
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Ullis »

Buzzer91 kirjoitti: La Tammi 21, 2023 11:07 am

Voin lyödä vaikka päänipantiksi jos rasmuksen katoamiseen liittyy rikos/vaikkei liittyisikään vaan olisi itse karkuteillä niin aivan varmasti tekijä/rasse itse ovat/olisi tutkailemassa sivuston spekulaatioita sekä sekoittamassa tutkintalinjaa.
Itsekkin jos olisin osallinen johonkin katoamiseen,haluaisin varmistaa selustani & kääntää katsettani toiseen suuntaan.
Sitä en tiedä onko tirehtoorin tarkoitusperä tässä vai ei, onhan hän antanut hyviä vinkkejäkin.
Itse ainaskin perustan tutkintalinjani omiin mielipiteisiin enkä anna yhdenkään kommentoijan sekoittaa johtopäätöksiäni,vain katselen & mietin ovatko monikin mielipiteidenikanssa samaa mieltä ja mitä muut miettivät.
Mutta siis tirehtoorissa häiritsee häilyvästi ilman että haluaisin pahoittaa tirehtoorin mieltä,se että tirehtoori nimimerkin kirjoitukset kuulostavat siltä että nimimerkintakana ei kirjoittele vain yksi kirjoittaja.
Jokseenkin kun välillä on murretta,välillä ilman murretta,
Kirjoitustyyli vaihtelee useasti.
Viimeksi muokannut Ullis, La Tammi 21, 2023 12:19 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Upponalle
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Upponalle »

Buzzer91 kirjoitti: La Tammi 21, 2023 11:00 am
Katalo kirjoitti: La Tammi 21, 2023 10:56 am
Ahaaa tämä selittääkin ihmettelemäni siskosten eri näköisyyden😂
No sitten vielä enemmän ihmettelen hänen näin aktiivista osalistumista ja tietojen jakamista katoamisesta . Luulin koko ajan hänen olleen sukulainen ja siksi niin huolissaan ja haluaa ilmoitusta jakaa ja pitää ilmi. Ihmettelen kyllä sitäkin että täällä vai jossain toisessa ryhmässä oli maininta siitä että myös R.K olisi nähnyt videot katoamisyöltä ennen kuin ne vuoti ja myös sen väitetyn viimeisen poistumisvideon. Miksi hän ne sitten olisi nähnyt jos ei edes ole läheinen äitin kanssa
RK:lla oma lehmä ojassa, vaalikampanja ja se Mötiäänen.
Buzzer91
Alibin satunnaislukija

Tirehtoori kirjoitti: La Tammi 21, 2023 11:59 am
mler kirjoitti: La Tammi 21, 2023 12:04 am
WideEyedWonderer kirjoitti: Pe Tammi 20, 2023 11:46 pm Onko Rasmuksen lähipiirissä joku, joka olisi käyttänyt erityisen paljon vaivaa ja aikaa etsintöihin, tiedottamiseen somessa yms.? Joku äiti, jonka lapsi voisi mahdollisesti olla sekaantunut tapahtumiin? Tämä lapsi joko olisi tunnustanut osallisuutensa äidille tai sitten tuo paljonpuhuttu äidinvaisto olisi kertonut äidille, että oma kultamuru tietää mitä on tapahtunut...
Hei vaan ja tervetuloa, kauniisti puit sanoiksi sen mitä täällä on varmasti moni miettinyt. Vastauksen kysymykseenkin taidat jo tietää, sellainen henkilö on tässä keskustelussa tänäänkin mainittu.
Olisko KT :shock:

Ahaa KT tunnustanut äidilleen? 😂give me a break.. et taaskaan kummasti vastaa syytöksiin itsestäsi tai siitä miksi valehtelet iästäsi ja yrität harhauttaa muuttamalla puhetyylidi korostetunsi murteeksi vaikket selvästikkään sellaista puhu. Olet puhunut täällä niin paljon ristiin että laitan kyllä vihjeen sinusta poliisille. Sussa on jotakin tosi hämärää jonka yrität piilottaa ettei sitä tajuttaisi siksi sinulla on pakkomielle KT:sta ja olet viimeisen kuukauden yrittänyt kääntää kaikkien katseet häneen. Sun esitys ei mee läpi.

Alan olla myös sillä kannalla että sinä olet R kohtalon takana, sillä miksi muuten päivystät täällä joka päivä 24/7 ja aina ekana lukemassa uusia kommentteja > siksi että jos jotain uutta ilmenee tiedät siitä heti ja osaat keksiä selityksen / uuden valheen jolla kääntää epäilyjen suunnan.

Ja aika kummasti taas kun mainitsin murteen puuttumisesta äkkiä kirjoitit kommentin taas murteella. Ei enää uppoa tuo sun esitys
Viimeksi muokannut Buzzer91, La Tammi 21, 2023 12:22 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Newintown
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Newintown »

Tirehtoori kirjoitti: La Tammi 21, 2023 12:04 pm Ei oo KT tänne nimiä julkaissukkaa missään välissä vaikka Butleri niin väittääki.

Ja joo tiärän paljon enemmän kuin uskottekaan. Osaan luetella videolta melekeen kaikkien nimet ja jopa osootteet.
Myönnätkö siis että olet täällä vaan kääntääksesi muiden spekuja muualle? Vai pitäiskö teititellä, oletteko te. Onko joku sun läheinen sotkeutunut asiaan jollain tavalla ja siitä syystä pyrit kumoamaan kaiken? Ohitat tarkoituksella sinulle tehtyjä kysymyksiä. Miksi et kerro tänne jos kerran niin paljon muita enemmän tiedät?
Buzzer91
Alibin satunnaislukija

Newintown kirjoitti: La Tammi 21, 2023 12:22 pm
Tirehtoori kirjoitti: La Tammi 21, 2023 12:04 pm Ei oo KT tänne nimiä julkaissukkaa missään välissä vaikka Butleri niin väittääki.

Myönnätkö siis että olet täällä vaan kääntääksesi muiden spekuja muualle? Vai pitäiskö teititellä, oletteko te. Onko joku sun läheinen sotkeutunut asiaan jollain tavalla ja siitä syystä pyrit kumoamaan kaiken? Ohitat tarkoituksella sinulle tehtyjä kysymyksiä. Miksi et kerro tänne jos kerran niin paljon muita enemmän tiedät?

Olen esittänyt hänelle tässä nyt varmaan 3vk ajan erinäisiä kysymyksiä jotka hän ohittaa ja kääntää aiheen muuhun henkilöön tai aiheeseen vastaamatta kertaakaan siihen mitä kysytään. Hänellä ei ole puhtaat jauhot pussissa
Vastaa Viestiin