Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022
Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022
Kyseisellä sankarilla myös kämppä Lapualla ja Seinäjoella, vaikka lapsuuden pohjassa viettikin. Taitaa vapautua näillä näppäimillä, jos ei ole jo päässyt!
Just, linkin ampuja oli sitten Kangasluomia.ToTheMoon kirjoitti: Su Tammi 22, 2023 1:15 amKerro toki lisää, jos tietoa kerran on. Aloitetaan vaikka tästä huumepariskunnan nimikirjaimista? Ja onko nämä sun tiedot poliisin tiedossa? Jos on, niin miksi mikään ei ole muuttunut? Siis se, ettei poliisi epäile henkirikosta, ei sitä tietysti poiskaan ole suljettu mutta viime tiedon mukaan ei epäillä.AK-10 kirjoitti: Su Tammi 22, 2023 12:36 am Nuo huumehörhöt eivät tosiaankaan piittaa onko poika 16v tai 36v. Tässä on erään Lapualaisen tarina mihin kaikki voi johtaa. Joten Rasmuksen kohtalo on samanlanen mutta tekoväline on puukko.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jar ... #gs.nuh7in
-
Ghost hunting
- Sherlock Holmes
Ihan mielenkiintoinen havainto, ihan kuin olisi muutakin yhteyksiä vaikka Wanha apteekin nurkilla ollut puukotus. Jotakin kummaa käymistilaa noilla nurkilla on.Ruohikko kirjoitti: Su Tammi 22, 2023 12:36 pm Kyseisellä sankarilla myös kämppä Lapualla ja Seinäjoella, vaikka lapsuuden pohjassa viettikin. Taitaa vapautua näillä näppäimillä, jos ei ole jo päässyt!
Tossa on sitten Murhainfon linkkiä tämän herran CV:lle viewtopic.php?t=25473
Kiitos!Ruohikko kirjoitti: Su Tammi 22, 2023 12:36 pm Kyseisellä sankarilla myös kämppä Lapualla ja Seinäjoella, vaikka lapsuuden pohjassa viettikin. Taitaa vapautua näillä näppäimillä, jos ei ole jo päässyt!
Vielä kun saisi varmistuksen onko vapautunut, jos ei niin tämä ampumislinkki saattoi olla postaajaltaan jonkinlainen ajatusharhautuksen yritys.
Kuitenkin samalla sukunimellä on tuomittu mm lastenraiskaaja pohjanmaalla, tuskin nämä kaikki on sukua keskenään tai R.K:n perhepiiristä.
Ahkera monialayrittäjä ainakin tuolla seudulla jos on tämä sama:
https://proff.fi/rooli/kangasluoma-kall ... HGcF_HAsuw
https://proff.fi/rooli/kangasluoma-kall ... HGcF_HAsuw
-
Amandalooni
- Olivia Benson
Puhuttiin Riitan kanssa tästäkin eilen. Kyllä on ollut yhteydessä, mutta jaetut tiedot eivät olleet "suoraan niin kuin ne oli hänelle kerrottu".mler kirjoitti: La Tammi 21, 2023 11:14 pmVaro ettet joudu provoepäillyksi tämän perusteellaAmandalooni kirjoitti: La Tammi 21, 2023 9:59 pm Mul o 4 sivuu lukemat, mut:
Olen viestitellyt R.K.n kanssa ja hänen luvallaan laitan nämä muutamat oikaisut tänne.
Ei sentään, mutta nythän voisit ehkä kysyä vahvistusta yhteydenpitoketjulle R.K - tutkija - V.A että saataisiin senkin spekulointi päätökseen.
Käsitin, että vääristellyt joitain juttuja.
Sitä en tiedä, oliko edes pyytänyt lupaa jakaa hänelle kerrottuja tietoja.
Mun henkilökohtanen mielipide on, että Riitta ja perhe tekevät paljon töitä löytääkseen Rasmuksen.
On ollut varmaan aika raastavaa lukea ilkeitä kommentteja ja haukkumisia, kaiken muun kauheuden lisäksi!
Lisäksi vielä muistuttaisin, et se Fellin kertoma näköhavainto ei ole virallisesti vahvistettu.
Sama sankari kyseessä. Ei sukulaisuus suhdetta, eikä kuulu liioin perhepiiriinkään tässä casessa esiintulleiden nimien kanssa.
Viimeksi muokannut Ruohikko, Su Tammi 22, 2023 1:20 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Amandalooni
- Olivia Benson
Reinikan luona käynyt krp etsimässä Rasmuksen dna:ta. Ei ole löytynyt. Eivät myöskään tunne Rasmusta. Olen siis keskustellut Piia Reinikan kanssa itse ja hänen kertomaansa nuo. Tähän julkaisuun en ole hänen lupaansa pyytänyt, mutta en usko että haittaa häntä yhtään. Oli erittäin asiallinen ja myös hän toivoo Rasmuksen löytyvän.
Luultavasti on huhua. Seinäjoki on pieni paikka. Et sä sinne voi kadota, koska Lapuakin ihan vieressä niin aivan varmasti siellä tunnistetaan..Emelie DeWitt kirjoitti: La Tammi 21, 2023 8:29 pm Tuleekohan tuplana tai mihin mun viesti hävisi. Oma teini kavereineen (ei seinäjokilaisia) siis on kuullut huhua, että olisi itä-Seinäjoella eikä palaa ennen 18v ikää, olisi eri puhelin ja snäppi jota ei voi yhdistää.. En toki tiedä huhun todenperäisyyttä..
Tää on kyllä hämmentävää miten sulla(kin) tuo murre välillä unohtuu ja välillä se aktivoituu. Ei anneta sen häiritä. Täällä on nyt ollut tapana, että se kuka kyselee myös katoaa. Lupaatko sä pysytellä täällä vaikka väylä nyt auki onkin?Amandalooni kirjoitti: Su Tammi 22, 2023 1:33 pm Reinikan luona käynyt krp etsimässä Rasmuksen dna:ta. Ei ole löytynyt. Eivät myöskään tunne Rasmusta. Olen siis keskustellut Piia Reinikan kanssa itse ja hänen kertomaansa nuo. Tähän julkaisuun en ole hänen lupaansa pyytänyt, mutta en usko että haittaa häntä yhtään. Oli erittäin asiallinen ja myös hän toivoo Rasmuksen löytyvän.
Amandalooni kirjoitti: Su Tammi 22, 2023 1:15 pmPuhuttiin Riitan kanssa tästäkin eilen. Kyllä on ollut yhteydessä, mutta jaetut tiedot eivät olleet "suoraan niin kuin ne oli hänelle kerrottu".mler kirjoitti: La Tammi 21, 2023 11:14 pmVaro ettet joudu provoepäillyksi tämän perusteellaAmandalooni kirjoitti: La Tammi 21, 2023 9:59 pm Mul o 4 sivuu lukemat, mut:
Olen viestitellyt R.K.n kanssa ja hänen luvallaan laitan nämä muutamat oikaisut tänne.
Ei sentään, mutta nythän voisit ehkä kysyä vahvistusta yhteydenpitoketjulle R.K - tutkija - V.A että saataisiin senkin spekulointi päätökseen.
Käsitin, että vääristellyt joitain juttuja.
Sitä en tiedä, oliko edes pyytänyt lupaa jakaa hänelle kerrottuja tietoja.
Mun henkilökohtanen mielipide on, että Riitta ja perhe tekevät paljon töitä löytääkseen Rasmuksen.
On ollut varmaan aika raastavaa lukea ilkeitä kommentteja ja haukkumisia, kaiken muun kauheuden lisäksi!
Lisäksi vielä muistuttaisin, et se Fellin kertoma näköhavainto ei ole virallisesti vahvistettu.
Mistähän sitä tietää että vääristellys jos ei itsekkään tiedä niistä asioista
V.A kyllä ihmetyttää vähän jos jollekkin ihan randomille kertoo tuollaisia asioita
"Poliisi ei usko katoamiseen liittyvän rikosta. Teivaanmäen mukaan rikoksen mahdollisuutta ei kuitenkaan ole toisaalta suljettu poiskaan.Amandalooni kirjoitti: Su Tammi 22, 2023 1:33 pm Reinikan luona käynyt krp etsimässä Rasmuksen dna:ta. Ei ole löytynyt. Eivät myöskään tunne Rasmusta. Olen siis keskustellut Piia Reinikan kanssa itse ja hänen kertomaansa nuo. Tähän julkaisuun en ole hänen lupaansa pyytänyt, mutta en usko että haittaa häntä yhtään. Oli erittäin asiallinen ja myös hän toivoo Rasmuksen löytyvän.
Toistaiseksi juttua tutkitaan tavallisena katoamisena."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/16- ... #gs.nbvv6k
Miten, siis MITEN on yht äkkiä KRP sekaantunut tähän katoamisen tutkintaan kun uutisoinnin mukaan tutkitaan edelleen tavallisena katoamisena??
Ja se että Reinikka ei tunne Rasmusta, mutta kuitenkin somessa huuteli että Härsilä on katoamisen takana jne. En kyllä tätäkään kertomaa ihan purematta niele.
-
Tirehtoori
- Harjunpää
Mierin kans samaa miältä. Joku ei nyt puhu totta.mler kirjoitti: Su Tammi 22, 2023 1:53 pm"Poliisi ei usko katoamiseen liittyvän rikosta. Teivaanmäen mukaan rikoksen mahdollisuutta ei kuitenkaan ole toisaalta suljettu poiskaan.Amandalooni kirjoitti: Su Tammi 22, 2023 1:33 pm Reinikan luona käynyt krp etsimässä Rasmuksen dna:ta. Ei ole löytynyt. Eivät myöskään tunne Rasmusta. Olen siis keskustellut Piia Reinikan kanssa itse ja hänen kertomaansa nuo. Tähän julkaisuun en ole hänen lupaansa pyytänyt, mutta en usko että haittaa häntä yhtään. Oli erittäin asiallinen ja myös hän toivoo Rasmuksen löytyvän.
Miten, siis MITEN on yht äkkiä KRP sekaantunut tähän katoamisen tutkintaan kun uutisoinnin mukaan tutkitaan edelleen tavallisena katoamisena??
Ja se että Reinikka ei tunne Rasmusta, mutta kuitenkin somessa huuteli että Härsilä on katoamisen takana jne. En kyllä tätäkään kertomaa ihan purematta niele.
Sano mun sanoneen. JOESSA SE ON
Kertoiko monelta nää puukotukset ovat käynneet?Amandalooni kirjoitti: Su Tammi 22, 2023 1:33 pm Reinikan luona käynyt krp etsimässä Rasmuksen dna:ta. Ei ole löytynyt. Eivät myöskään tunne Rasmusta. Olen siis keskustellut Piia Reinikan kanssa itse ja hänen kertomaansa nuo. Tähän julkaisuun en ole hänen lupaansa pyytänyt, mutta en usko että haittaa häntä yhtään. Oli erittäin asiallinen ja myös hän toivoo Rasmuksen löytyvän.
Ja mietin jos ei ole syytä epäillä rikosta niin minkätakia etsittäisiin dna:ta
Reinikan ex-misullahan oli myös puhelin takavarikossa?hmmm,koskahan se oli otettu takavarikkoon & miksi.
Mutta siis btw,en usko piian syyllisyyteen, mutta jokseenkin ex-miehen syyllisyyteen.
Mitä sieltä joelta etseivät puukotuksien aikaan? Ehkä ruumista? Vai puukkoa?
-
Amandalooni
- Olivia Benson
No kerroin, mitä mulle kerrottiin. Ei kait heen Rassee tarvi tuntee? Lukenu katoomisuutisen ja oli kiukuspäissään syyttänyt Härsilää.mler kirjoitti: Su Tammi 22, 2023 1:53 pm"Poliisi ei usko katoamiseen liittyvän rikosta. Teivaanmäen mukaan rikoksen mahdollisuutta ei kuitenkaan ole toisaalta suljettu poiskaan.Amandalooni kirjoitti: Su Tammi 22, 2023 1:33 pm Reinikan luona käynyt krp etsimässä Rasmuksen dna:ta. Ei ole löytynyt. Eivät myöskään tunne Rasmusta. Olen siis keskustellut Piia Reinikan kanssa itse ja hänen kertomaansa nuo. Tähän julkaisuun en ole hänen lupaansa pyytänyt, mutta en usko että haittaa häntä yhtään. Oli erittäin asiallinen ja myös hän toivoo Rasmuksen löytyvän.