Minulla tämä juttu tulee jo uniin… näin unta viime yönä, että Rasmus tuli sanomaan mulle, että hänet vietiin autolla ja heitettiin korkealta sillalta veteen…, koska luultiin et hän on varastanut aineita kun on tehnyt töitä joillekinZorro7 kirjoitti: Ke Tammi 25, 2023 12:18 pm Ite saisin tosta Ekun päivityksestä enemmän sen kuvan että siinä missä seisoo niin 22 metriä maata pitkin etäisyys veteen. Eikä niin että olis pudonnut 22 metrin korkeudesta?
Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022
Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022
Onko tutkijat ollut yhteydessä sinuun? Taitaa olla tuttua porukkaa sinulle kenestä täälläkin on paljon käyty keskustelua. Olisi kiinnostavaa kuulla tietoa ja jos voit korjata jotain virheellisiä tietoja jota asiasta liikkuu. Unet tulevat alitajunnasta. Katoaminen on varmasti mietityttänyt paljon. Tsemppiä!Lapualta terveiset kirjoitti: Ke Tammi 25, 2023 3:27 pmHei, halusin tämän tänne ilmoittaa vaikka olikin pelkkä uni, mutta olin repen kanssa samaan aikaan vuoden ya
. Uni alkoi kun näin metallisen ruosteisen kopin. Sitten olemme kapeissa portaissa(ei ole näkötorni) ja rape on peloissaan ja käskee mies laumaa sanomaan läheisilleen että rakastaa heitä ja hän teki tämän itse, hänellä ei ollut puhelinta. Sitten se jatkuu kun rape makaa maassa verisenä näin tämän kohdan ylhäältä päin katsottuna, ympärillä oli metsää. Sitten uni jatkui kun olin "kiviluola" siellä oli nuori mies joka oli rähjäinen ja huono kuntoinen, hän pyysi apua. Näin kyseisen unen viikko sitten, tämä on vain spekulointia ja tämä oli uni mutta halusin vain kertoa sen tänne
Viimeksi muokannut Sle, Ke Tammi 25, 2023 4:22 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Väittäisin tätä siltaa kuitenkin enemmän Kangas-Annala -sillaksi, löytyy Lapuan joen yläjuoksulta, noin 20 km Lapuan keskustasta.mler kirjoitti: Ke Tammi 25, 2023 1:06 pm Hei kuulkaapas, löysin mystisen sillan jossa Ekku on käynyt etsintäpäivänä!!
Se on Rantalan silta, Alajärvi. (Muoks)
Pengoin google mapsilla mistä löytyy Ekun kuvaama kyltti Lapuantie - Siihtalantie ja siinä on tuo silta ihan lähellä ja kaiteet mätsää täysin.
https://www.youtube.com/watch?v=RiNCsCzKzYE
-
Tirehtoori
- Harjunpää
Hola... ei olla tiätääkseni eres sisaruksiaZorro7 kirjoitti: Ti Tammi 24, 2023 7:04 pm Mä en ole viel päässyt siitä epäilyksestä et ran-tan-plan olis Tirehtoori käyttäjän toinen nimimerkki.
Tirehtoori väitti lähtevänsä lomalle ja ran-tan.. on nyt aika aktiivisena...
Spek...
Onko Lapualla yleensä paljo riitoja sukujen kesken?
Mikään yleinen ilmiö ei taida Suomessa olla et eri suvut nahistelee
Eli voit unohtaa tän spekulaation.
Mun miälestä nua unet ja kaikki muut vastaavat on huuhaata. Täs pitääs palata miättimähä joku linja johon on eres jonkinlaasta faktaa olemas ja lähtiä miättimähä asiaa sen pohojalta.
Aika palio pitää piänentää kuvaa että sen saa tänne larattua
Viimeksi muokannut Tirehtoori, Ke Tammi 25, 2023 5:00 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sano mun sanoneen. JOESSA SE ON
Minä taas saan sen kuvan, että Tapio-viinaa menee tuossa näkyjen näkemisessä sellaiseen tahtiin, että siinä kyydissä heikompaa saattaisi hirvittää.Zorro7 kirjoitti: Ke Tammi 25, 2023 12:18 pm Ite saisin tosta Ekun päivityksestä enemmän sen kuvan että siinä missä seisoo niin 22 metriä maata pitkin etäisyys veteen. Eikä niin että olis pudonnut 22 metrin korkeudesta?
En kyllä tämän perusteella sitä miettimääni juna/bussilippua osta tuonne Lapuan S-marketille.
Mielestäni tiskillä: pyöreämpi pää, hieman tukevampi, vähemmän karvaa (posket,pää,viikset).
Mutta, voihan se ollakin sama. Kuvanlaatu on kuraa tiskillä, eikä minulla ole hajuakaan miltä tuo vertailukohta on tapahtuman aikaan näyttänyt, kunhan kurkin facesta kuvia ja oletan tietäväni
Ihan mielenkiintoinen video.Sle kirjoitti: Ke Tammi 25, 2023 4:11 pm https://youtu.be/UdiWaByp4LI
Tubettaja tehnyt videon tapauksesta..
Kännykän takavarikointi asiasta en tiedä uskonko versiota mikä videolla.
Poliisi sen tietäisi mutta kertovatko..
Jos mennyt niin kun videol sanotaan ni mökkibileet, niistä seurannut Rasmuksen kuulustelu poliisilla, puhelimen takavarikointi sen takia, jonku "konnan" vasikointi poliisille ja Rasmuksen äidin tekemät lasut olis kai kaikki sit valetta? Mutta miks joku tai useampi keksis sellasta ja väittää niitä todeks..
On tää sairas ja sekava keissi.......
”Turhia huhuja ja kuvitelmia”? Minä en tietysti voi poliisin hommia ymmärtää mutta miettii niitä 500 vihjettä lähes jotka väittää tarkistaneen? Eikä yksikään johda varmuudella jäljille sitä en usko. Eikä minun tarvitse uskoa. Vaan uskon siihen, että Lapuan poliisi ei usko mitään vihjettä saaneensa jos kukaan ei mene omalla nimellään ja naamallansa kertomaan tuskin nimettömiä lasketaan muuta kuin turhiksi huhuiksi. Tää kyllä haisee ei voi mitään ei ole oikein ettei etsitä enempää. Eikä sekään, että kapakassa olleen poliisin tappelun rytäkkää vähätellään katoamiseen nähden. Eikö tätä nyt seuraa kukaan muu poliisipiiri edes?
-
Ghost hunting
- Sherlock Holmes
Mielenkiintoinen video kyllä, kaikki asiainfo on tärkeää, edelleen nää kolme outoo kyylää pistää silmään ja huomasivatko että paikalla oli paikkakunnan oma poliisi, varmasti jos olivat kotimaista väkeä. Jotakin oli kyylillä meneillään koska tunteet oli noin pinnassa tai siis noin jäätävän kylminä.
Melkein kaikki rakennukset on tarkastettu keskustan alueelta joten siihen ei ole uskominen että Rasmus löytyisi, mm valimon rakennukset ón käyty tarkastamassa omistajan toimesta, siellä kun ei asu enää kukaan. Poutun padolle tuskin kukaan Rasmusta toisi , tässä kamera kuva http://wwwi3.ymparisto.fi/i3/kamera/LSU ... kamera.htm . Kun Rasmus on joutunut henkirikoksen uhriksi niin tekijä on hävittänyt vainajan äkkiä. Vaihtoehtoja ei ole paljon, Simpsiön ympäristössä olevat vesi montut, Sitä koirien koulutus paikkaa en ole tarkastanut koska sinne pääsy on puomilla estetty, joten ajattelin että ei kukaan raahaa vainajaa kovin pitkää matkaa. Mutta viimeistään keväällä kun jäät sulaa niin ehkä sitten. En voi tässä yhteydessä mainita sitä osoitetta missä Rasmus on välillä käynyt , josta pariskunta häipyi todella vauhdilla. Tieto on välitetty poliisille ja toivon että puhelin kuuntelu on aloitettu ko. pariskunnan osalta.
Onko kenellekään tullut edes mieleen sellainen vaihtoehto, että kyseessä ovat ihan random baariasiakkaat joilla ei ole mitään tekemistä katoamistapauksen kanssa, ja että nuo "tunteet pinnassa jäätävän kylminä kyyläämiset" on oman mielikuvituksen tuotosta?Ghost hunting kirjoitti: Ke Tammi 25, 2023 5:45 pm Mielenkiintoinen video kyllä, kaikki asiainfo on tärkeää, edelleen nää kolme outoo kyylää pistää silmään ja huomasivatko että paikalla oli paikkakunnan oma poliisi, varmasti jos olivat kotimaista väkeä. Jotakin oli kyylillä meneillään koska tunteet oli noin pinnassa tai siis noin jäätävän kylminä.
Erittäin hyvä kysymys! Meinasin ensin, että kyllähän kaikki 16-vuotiaat suomalaiset osaa uida mutta ne kaikki osaa lukeakaan, jos on tutkimuksia uskominen.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jok ... ea/4714762
On kyllä ja olen edelleen sitä mieltä että tuon baaritiskikuvan perusteella ei kyllä voi sanoa mitään henkilöiden tarkoitusperistä. Minua on alun alkaen vain kiinnostanut keitä he ovat ja missä liikkuvat videoilla, koska ei meillä muutakaan täällä ole, mihin tarttua.Monster kirjoitti: Ke Tammi 25, 2023 6:22 pm Onko kenellekään tullut edes mieleen sellainen vaihtoehto, että kyseessä ovat ihan random baariasiakkaat joilla ei ole mitään tekemistä katoamistapauksen kanssa, ja että nuo "tunteet pinnassa jäätävän kylminä kyyläämiset" on oman mielikuvituksen tuotosta?
Tällä "tuijotusteorialla" esim. jos itse olisin ollut yksi tiskillä olevista henkilöistä, tod.näk. siellä olisi ollut jo pommiryhmä paikalla ja istuisin linnassa
No hyvä. Hetken jo pelkäsin että kyse on joukkopsykoosista, joka ilmenee siten että porukka uskoo tosissaan pystyvänsä lukemaan kuvassa näkemänsä ihmisen ajatukset ja tunteet kuvanotto hetkellä.mätlokki kirjoitti: Ke Tammi 25, 2023 6:50 pmOn kyllä ja olen edelleen sitä mieltä että tuon baaritiskikuvan perusteella ei kyllä voi sanoa mitään henkilöiden tarkoitusperistä. Minua on alun alkaen vain kiinnostanut keitä he ovat ja missä liikkuvat videoilla, koska ei meillä muutakaan täällä ole, mihin tarttua.Monster kirjoitti: Ke Tammi 25, 2023 6:22 pm Onko kenellekään tullut edes mieleen sellainen vaihtoehto, että kyseessä ovat ihan random baariasiakkaat joilla ei ole mitään tekemistä katoamistapauksen kanssa, ja että nuo "tunteet pinnassa jäätävän kylminä kyyläämiset" on oman mielikuvituksen tuotosta?
Tällä "tuijotusteorialla" esim. jos itse olisin ollut yksi tiskillä olevista henkilöistä, tod.näk. siellä olisi ollut jo pommiryhmä paikalla ja istuisin linnassaenkä kuitenkaan mikään rikollinen ole. Ei se ulkonäkö tai eleet välttämättä kerro mitään tai niitä luetaan väärin
![]()