Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
HKV
Rico Tubbs

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja HKV »

Paikallinen joku osaako sanoa onko uusi vai vanha kuva Salesta? Löysin Googlella kuvia osassa näkyy Salen kamerat osassa ei? Mutta kyllä S-katjun käytäntöön kuuluu kamerat.

Screenshot_20230126-203608.jpg
Screenshot_20230126-203608.jpg (115.44 KiB) Katsottu 794 kertaa
Kuvan kokoa kohtuullistettu
-NILS-
Oli taas niin sekava selitys että pelkkä kuseminen kenkäkaappiin ei riittänyt. Täytyi vääntää paskatkin.
Tirehtoori
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Tirehtoori »

Kamerat on samas paikkaa erelleen. Ympäri rakennusta on kameroota.
Sano mun sanoneen. JOESSA SE ON
Nml84
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Nml84 »

Lapualta terveiset kirjoitti: To Tammi 26, 2023 8:21 pm
Molo kirjoitti: To Tammi 26, 2023 7:49 pm
Molo kirjoitti: To Tammi 26, 2023 7:38 pm Salen Kauppakatu 5 ja Oskarinkujan josta väitetty pari muutti vauhdilla välimatkaa n.120m. Siellähän Rasmuksen kerrottiin käyneen usein kylässä ja nuoriso mellasti siellä sinä perjantain iltana.
Tuolla Salella varmasti kamerat kauanko videot säilyvät? Lieneekö näin pitkään riippuu tietty kameroista. Poliisin tiedotteessa kerrottiin, että kameroita tutkittu jos vaan Lapuahovin. Kuitenkin koira käynyt haistelemassa ja saanut vainun niin luulis, että olisvat kyselleet tallenteita samalla. Kunhan turisen..
Joo kyllä salella on kamerat, kaikki toimii mutta en itse tiedä kauanko säilyy. Tämän pienen lapuan tuppu kylän salaisuuksista tiedän kun täällä asun ja omin silmin nähnyt,poliisit eilen tutkinut yläasteen piha kamerat kyseiseltä yöltä, silloin todella monet nuoret oli viihteellä juomassa siellä, samana päivänä poliisit kävi katsomassa saken kamerat ja muita keskustan kameroita
Siis EILEN tutkittu koulun kamerat?? 2,5kk katoamisesta
Lapualta terveiset
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Lapualta terveiset »

Tirehtoori kirjoitti: To Tammi 26, 2023 8:28 pm

Tuolla Salella varmasti kamerat kauanko videot säilyvät? Lieneekö näin pitkään riippuu tietty kameroista. Poliisin tiedotteessa kerrottiin, että kameroita tutkittu jos vaan Lapuahovin. Kuitenkin koira käynyt haistelemassa ja saanut vainun niin luulis, että olisvat kyselleet tallenteita samalla. Kunhan turisen..
Joo kyllä salella on kamerat, kaikki toimii mutta en itse tiedä kauanko säilyy. Tämän pienen lapuan tuppu kylän salaisuuksista tiedän kun täällä asun ja omin silmin nähnyt,poliisit eilen tutkinut yläasteen piha kamerat kyseiseltä yöltä, silloin todella monet nuoret oli viihteellä juomassa siellä, samana päivänä poliisit kävi katsomassa saken kamerat ja muita keskustan kameroita
Jahas.... mistäs tällaane tiato??

Edit. Ja joo jos olis salella ollu olis jääny kameroohin.
Koska itse olin vieressä lasin toisella puolella kun tutkivat kameroita, pystyisikö joku selittämään mulle nää lakaluomal bileide tapahtumat ja sen mökki keissin
Lapualta terveiset
Scooby-Doo

Nml84 kirjoitti: To Tammi 26, 2023 8:43 pm

Kyllä, eilen. En ihmettelisi vaikka rasmus olisi koululle yrittänyt, siellä oli vklp viettämässä noin 25 nuorta sinä iltana. Monet on kavereitani jotka siellä oli
Tirehtoori
Harjunpää

Lapualta terveiset kirjoitti: To Tammi 26, 2023 8:45 pm
Tirehtoori kirjoitti: To Tammi 26, 2023 8:28 pm
Jahas.... mistäs tällaane tiato??

Edit. Ja joo jos olis salella ollu olis jääny kameroohin.
Koska itse olin vieressä lasin toisella puolella kun tutkivat kameroita, pystyisikö joku selittämään mulle nää lakaluomal bileide tapahtumat ja sen mökki keissin
Olisit käyny sanoos että ne videot kannattaa käyrä kattoos tiatokoneelta. Ei ne kameroota kattomalla seleviä. :mrgreen:

Että sellaanen tarinapäivä.
mätlokki
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja mätlokki »

Lapualta terveiset kirjoitti: To Tammi 26, 2023 8:21 pm Tämän pienen lapuan tuppu kylän salaisuuksista tiedän kun täällä asun ja omin silmin nähnyt,poliisit eilen tutkinut yläasteen piha kamerat kyseiseltä yöltä, silloin todella monet nuoret oli viihteellä juomassa siellä, samana päivänä poliisit kävi katsomassa saken kamerat ja muita keskustan kameroita
Ei ole vit** todellista. :cry: Tosiaan nyt toivon että huijaat, tai no, hyvähän se jos tutkii, mutta 2½kk.

Olikohan tämä nyt se 501. vinkki poliisille, kannattais tutkia koulun ja salen kamerat :!: :!:
Viimeksi muokannut mätlokki, To Tammi 26, 2023 8:53 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tirehtoori
Harjunpää

mler kirjoitti: To Tammi 26, 2023 8:17 pm
Tirehtoori kirjoitti: To Tammi 26, 2023 7:50 pm
Molo kirjoitti: To Tammi 26, 2023 7:38 pm Salen Kauppakatu 5 ja Oskarinkujan josta väitetty pari muutti vauhdilla välimatkaa n.120m. Siellähän Rasmuksen kerrottiin käyneen usein kylässä ja nuoriso mellasti siellä sinä perjantain iltana.
Ei Oskarinkarulta oo kukaan muuttanu pois. Tai varmaan moniki mutta ei se ketä sä tarkootat. Ne muutti täysin eri suunnasta kaupunkia.

Ja koira ei löyrä päivän jäläkeen hajujäläkiä kaupungin keakustas. Saati monen päivän jäläkeen.

Miättikää ny vähä ennenku lauotta näitä juttuja
Sä viet nyt kaiken ilon näistä vinkeistä! 😂 Mitäs nyt sitten. Ennustajakin on vaan joku denssu. Joko se joki pian on sula että päästään porukalla sukeltamaan kun ei tässä kohta muutakaan enää keksi.
Jottei sulla olisi aivan liian tylsää niin laitan tän. Saa sitte taas jotain keskustelun juurta ettei pääse asiat kylymeneen.

Vaikka ei täs mitään uutta oo, mutta saa eres jotaki jutun aihetta

0d62dc2e83306e22.jpg
0d62dc2e83306e22.jpg (147.88 KiB) Katsottu 793 kertaa
Kuvan kokoa kohtuullistettu
-NILS-
MissMatlock
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja MissMatlock »

Tirehtoori kirjoitti: To Tammi 26, 2023 8:51 pm Vaikka ei täs mitään uutta oo, mutta saa eres jotaki jutun aihetta
Tämon vanha juttu jo, mitä tästä ny vois enää jutella?

Lainaustornia lyhennetty
-NILS-
Tirehtoori
Harjunpää

No niinhän mä sanoon ettei siinä oo mitään uutta.

Kyllä tuasta joku taas keksii jutunjuurta. Orota vaan.
Sipi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Johan on taas vauhtia ja vaarallisia tilanteita täällä :lol:

Joku keksi uuden kielenkin, sellaisen, jota en ole koskaan kuullut. Google kääntäjäkään ei päässyt jyvälle.

No, kaksi juttua. En pidä mahdollisena sitä, että äiti olisi poikansa tappanut. Tai jos niin onnettomasti olisi käynyt, ei takuulla olisi kaivanut mitään metsähautoja tai vastaavaa.. Ei oikein iske tämä teoria.

Toinen juttu on, että tasaisin väliajoin teinien kesken missä milloinkin kiertää huhua, että Rasmus olisi Seinäjoella. Juttu on niin, että 16-vuotias on 16-vuotias, hänellä on 16-vuotiaan metkut ja samanikäiset kaverit. Hän ei vain yksinkertaisesti pysty Seinäjoella saati Lapualla katoamaan tutkasta täysin ilman aikuisten apua. Ei tämä nyt kuitenkaan ole mikään Meksiko. Pari päivää hän vilkkaan luonteensa kanssa voisi nököttää jossain kämpässä, mutta ei kolmea kuukautta. Ei vaan hermo tuon ikäisellä kestä, kun perspektiivi tulevaisuutta kohtaan rajoittuu huomiseen tai maksimissaan seuraavaan viikonloppuun (jos siis kysytään torstaina). Mitään 5-vuotissuunnitelmia tuon ikäiset eivät tee.
Nml84
Harjunpää

Sipi kirjoitti: To Tammi 26, 2023 9:04 pm Johan on taas vauhtia ja vaarallisia tilanteita täällä :lol:

Joku keksi uuden kielenkin, sellaisen, jota en ole koskaan kuullut. Google kääntäjäkään ei päässyt jyvälle.

No, kaksi juttua. En pidä mahdollisena sitä, että äiti olisi poikansa tappanut. Tai jos niin onnettomasti olisi käynyt, ei takuulla olisi kaivanut mitään metsähautoja tai vastaavaa.. Ei oikein iske tämä teoria.

Toinen juttu on, että tasaisin väliajoin teinien kesken missä milloinkin kiertää huhua, että Rasmus olisi Seinäjoella. Juttu on niin, että 16-vuotias on 16-vuotias, hänellä on 16-vuotiaan metkut ja samanikäiset kaverit. Hän ei vain yksinkertaisesti pysty Seinäjoella saati Lapualla katoamaan tutkasta täysin ilman aikuisten apua. Ei tämä nyt kuitenkaan ole mikään Meksiko. Pari päivää hän vilkkaan luonteensa kanssa voisi nököttää jossain kämpässä, mutta ei kolmea kuukautta. Ei vaan hermo tuon ikäisellä kestä, kun perspektiivi tulevaisuutta kohtaan rajoittuu huomiseen tai maksimissaan seuraavaan viikonloppuun (jos siis kysytään torstaina). Mitään 5-vuotissuunnitelmia tuon ikäiset eivät tee.
Paljon on kyllä niitäkin joilla vanhempia tuttuja, hyvin saattaisi joku aikuinen piilotellakkin, Rasmushan on jo 17v joten siinä 16v ja 17v on jo melkoinen ero 😅
Tirehtoori
Harjunpää

Lapualta terveiset kirjoitti: To Tammi 26, 2023 8:46 pm
Kyllä, eilen. En ihmettelisi vaikka rasmus olisi koululle yrittänyt, siellä oli vklp viettämässä noin 25 nuorta sinä iltana. Monet on kavereitani jotka siellä oli
Soot mua niin palio nuaree, mutta ollaha samalta kylältä. Onko sitä Rassea sitte yläasteella näkyny? Onko kukaan sun kaveriista puhunu siitä?

Mun eka veikkaus oli että Rasse on pyrkiny yläasteelle baarikeissin jäläkeen ja tippunu siitä kävelysillan kivityksiltä tai sillalta jokehe.
Nml84
Harjunpää

Jos oikeasti nyt vasta tutkittu niitä kameroita niin kyllä on aivan kaikki mennyt perseelleen tässä hommassa.

Nuorten kokoontumispaikkojen kamerat luulis olevan tutkittu ensimmäisten joukossa, tai mistäs sitä tietää vaikka oiskin nyt ensimmäisten joukossa :roll:

En vain voi ymmärtää kun lapsi vielä kyseessä
Lapualta terveiset
Scooby-Doo

Tirehtoori kirjoitti: To Tammi 26, 2023 9:14 pm
Lapualta terveiset kirjoitti: To Tammi 26, 2023 8:46 pm

Soot mua niin palio nuaree, mutta ollaha samalta kylältä. Onko sitä Rassea sitte yläasteella näkyny? Onko kukaan sun kaveriista puhunu siitä?

Mun eka veikkaus oli että Rasse on pyrkiny yläasteelle baarikeissin jäläkeen ja tippunu siitä kävelysillan kivityksiltä tai sillalta jokehe.
Kellään porukasta ei ole tietoa, voi olla mahdollista että tippunut jokeen matkalla. Rapen kavereita koululla oli tuona kyseisenä iltana. En tiedä tietääkö Rapen hyvä ystävä enemmän kuin suostuu kertomaan
Vastaa Viestiin